Ga naar inhoud

Wanneer verwacht je je nieuwe Niro?


Ron Penguin

Aanbevolen Berichten

  • 2 weken later...

Ik ben benieuwd wie nu daadwerkelijk een Niro besteld heeft en wanneer deze geleverd wordt.

 

Ik heb er zelf een besteld

 

Model:     Niro First Edition

Kleur:      Gravity Blue

Extra:      Trekhaak voor de fietsendrager

               LM velgen 'Eisen' .Hier gaan de zomerbanden op. Op de standaardvelgen gaan de winterbanden.

               

Verwachte afleverdatum:  1e helft september 2016

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ben wel jaloers op de mensen die de Niro al zo snel krijgen. Op 1 augustus besteld en nu is mij verteld dat het inmiddels geen oktober maar 2e week november gaat worden.

Is besteld met 1300 kg trekkracht vandaar dat het langer duurt.

Model: ExecutiveLine

Kleur : Deep Cerulean

Extra Dashcam

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dank allen. We zijn er blij mee. Vanavond rondje gereden. Totaal nu zo een 60 km, binnendoor en snelweg. Boardcomputer gaf 21,6 km/l. werkelijk duurt nog ff, hoef nog niet te tanken voorlopig. Hoewel, denk zo volgend weekend ;)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Gefeliciteerd met de prachtige aanwinst, maak er veel, mooie en veilige kilometers mee!

Als Lexus CT rijder zeer geinteresseerd in de Niro en zal dit mooie forum op de voet volgen.

Verstuurd vanaf mijn LG-D855 met Tapatalk

Dank je. De CT is ook een mooie auto. Vrienden van mij hebben er ook één. Je gaat er in ieder geval in ruimte op vooruit als je overstapt  :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dank je. De CT is ook een mooie auto. Vrienden van mij hebben er ook één. Je gaat er in ieder geval in ruimte op vooruit als je overstapt :-)

De CT bevalt meer dan goed, rij gemiddeld 1 op 20. Heb de Luxury line, alles zit er op en er aan. De Niro met meer ruimte en hogere instap is erg aantrekkelijk. Ben vooral benieuwd naar het verbruik en het verschil in rijden tussen de 16" en 18". Heb jij 16 of 18 ?

Binnenkort maar eens een proefrit maken :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites


De CT bevalt meer dan goed, rij gemiddeld 1 op 20. Heb de Luxury line, alles zit er op en er aan. De Niro met meer ruimte en hogere instap is erg aantrekkelijk. Ben vooral benieuwd naar het verbruik en het verschil in rijden tussen de 16" en 18". Heb jij 16 of 18 ?

Binnenkort maar eens een proefrit maken :-)

Ik heb bewust gekozen voor de 16 inch ivm hoger comfort tov 18 inch. Heb moet ik zeggen niet in de 18 inch gereden, dus weet niet hoe groot het verschil is. Verbruik van de 16 inch moet beter zijn volgens opgave dan de 18 inch, met de eerste kilometers zit ik nu rond de 1 op 20. Ligt uiteraard ook aan het rechter voetje ;) . Heb overigens de First Edition.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb bewust gekozen voor de 16 inch ivm hoger comfort tov 18 inch. Heb moet ik zeggen niet in de 18 inch gereden, dus weet niet hoe groot het verschil is. Verbruik van de 16 inch moet beter zijn volgens opgave dan de 18 inch, met de eerste kilometers zit ik nu rond de 1 op 20. Ligt uiteraard ook aan het rechter voetje ;) . Heb overigens de First Edition.

16 inch zal zeker zuiniger rijden maar rechtervoet is zeer bepalend idd .

Verstuurd vanaf mijn LG-D855 met Tapatalk

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...

Gefeliciteerd :clap: . Dash-cam optie was er nog niet toen ik hem had besteld. Heb je meer specificaties gehoord van de cam? Op de website staat er niet veel over vermeld.

Ron ik kan je nu met zekerheid aangeven dat het HD is.

De opgenomen beelden zijn echt 'vlamscherp'

Zit zelfs bewegingsdetectie in welke in werking komt bij bv een aanrijding tijdens parkeren.

Een aanrader dus :-):-)

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ron ik kan je nu met zekerheid aangeven dat het HD is.

De opgenomen beelden zijn echt 'vlamscherp'

Zit zelfs begingsdetectie in welke in werking komt bij bv een aanrijding tijdens parkeren.

Een aanrader dus   :-)   :-)

Klinkt goed. Toch maar serieus over nadenken  :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Alle nieuwe Niro rijders veel plezier en veilige kilometers met hun Niro (van welke uitvoering dan ook) :)

Wat een fijne auto heh.........? Mijn eerste deuk, schaafplek heb ik al ! Volgende week garage.

:no: , wat betreft de deuk/schaaf dan. Das best balen de eerste. Overstekende boom zeker?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...