Ga naar inhoud

Nieuwe versie Kia Rio


kia__rijder

Aanbevolen Berichten

Was onlangs een paar weken in Brazilie en kreeg bij het zien van de HB20 (HB=Hyundai Brasil) een deja-vue gevoel.

Het is toch een gepimpte Rio in mijn ogen... Wat vinden jullie van dit model ?

HYUNDAI_HB20_PREMIUM_2016_WM15085-024.jp

Hyundai-HB20-2016.jpg

Is een mooie auto naar ik ben zelf echt een kia liefhebber ...

Als ik het verschil tussen de concept van de huidige en de nieuwe Rio bekijk dan wordt ik er toch wel blij van !

Even afwachten tot 29 september...

Perry

Link naar reactie
Delen op andere sites


Was onlangs een paar weken in Brazilie en kreeg bij het zien van de HB20 (HB=Hyundai Brasil) een deja-vue gevoel.

Het is toch een gepimpte Rio in mijn ogen... Wat vinden jullie van dit model ?

 

HYUNDAI_HB20_PREMIUM_2016_WM15085-024.jp

 

Hyundai-HB20-2016.jpg

 

Sorry ik zie het niet :no:

 

Carrosserie lijn loop echt anders. Deze heeft wel een Mooi neusje.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik denk/hoop dat ze ook gaan komen met de 3 cilinder  1.0 T-GDi motoren. Die is er ook in een 120PK versie. :tt1:

Alsjeblieft niet. Een driecilinder... wat is het volgende? Een twee cilinder? In Europa moeten ze eens stoppen met dat downsizen van motoren. Het zijn motoren op anabolen en zijn niks zuiniger dan bijvoorbeeld een 1.6 of zelfs 2.0. Om over de levensduur nog maar te zwijgen... Ik wil gewoon eens een echte motor in het vooronder, geen kart motortje....

Link naar reactie
Delen op andere sites


Was onlangs een paar weken in Brazilie en kreeg bij het zien van de HB20 (HB=Hyundai Brasil) een deja-vue gevoel.

Het is toch een gepimpte Rio in mijn ogen... Wat vinden jullie van dit model ?

 

HYUNDAI_HB20_PREMIUM_2016_WM15085-024.jp

 

Hyundai-HB20-2016.jpg

 

Achterbumper is ...LELIJK

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb een half jaar een A4 gehad. Mooie wagen en wilde hem per sé hebben. Toegegeven het was geen splinternieuwe.

Afgelopen week heb ik hem ingeruild voor een Renault Megane station.

De Audi A4 is een mooie wagen maar technisch niet je van het. Hij had de afgelopen maanden te vaak de garage van binnen gezien en zoop meer dan zijn baasje.

Dus uiteindelijk heeft het verstand het gewonnen van het gevoel.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Nu weer on topic.

Ik vind de nieuwe Rio er op tekening er gaaf uitzien. Maar gezien de huidige gezinssituatie is een stationwagon (of een ruim koffer) een must.

Maar als de kids over een aantal jaren de deur uit zijn is die zeker weer een optie.

Wij hebben de Rio in totaal 4 jaar gehad en is een van de fijnste auto's tot nu toe gereden.

Als de financiën het toe hadden gelaten was de C'eed SW de opvolger geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites


ai ai ai verstand en gevoel en dan een megane kopen....Heb zowel Audi (rs4) als Renault (megane CC) gereden. 1 van de 2 komt er nooit meer in. mogen jullie raden welke dat is.

 

Maar idd :offtopic:

Link naar reactie
Delen op andere sites


Rs4 nooit problemen mee gehad ... Oja 1 keer een of andere slang gesprongen tijdens Audi s Drive op TT Assen.

Megane van idd 2004 heeeeel veel problemen en geen goed gevoel overgehouden aan de communicatie met Renault NL

Alle 2 waren nieuwe auto's...

Link naar reactie
Delen op andere sites


En ja met verstand mijn eerste Kia gekocht. Nu is mijn gevoel over Kia echt TOP.

Zeker over mijn Rio. Krijg nog dagelijks complimenten van zowel jong als oud. Dus ben benieuwd of de nieuwe Rio me dit gevoel ook gaat geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...