Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Wist jij dat? Niro handigheidjes op een rij.

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Volgens mij zoek je niet in de zoekbalk van Ali Express, maar in Google!
Nee hoor, dit is een screenshot van de aliexpress-app op mn (android) telefoon.
Geplaatst

Of het nog in dit topic thuis hoort weet ik niet, maar ook in mijn Android tablet lukt het niet. Op mijn telefoon geeft die weer als results: kia mire splashguards. Het zal wel zijn dat die spatlappen niet voor een Niro worden gemaakt en je het beste bij een dealer kan zijn. Voordeel: je hebt ze misschien ook sneller:chinese:

IMG_1996.JPG

• 4 weken later...
Geplaatst

In Asia wordt de Niro  KX3 genoemd. Zo ook bij Ali. Probeer maar eens.

Introduced as a design study at the 2014 Guangzhou Motor Show in China, the Kia KX3 concept vehicle became production reality soon after the pomp and circumstance-less unveiling. Based on the Hyundai ix25 and intended as a China-only model, it seems like the South Korean manufacturer plans to adapt the KX3 to European specifications and purportedly relabel it as the Niro.

• Like 1
  • 3 maanden later...
Geplaatst (aangepast)

Beste Heren (en dames?) 

Ik probeer in het engineering menu te komen (Kia Niro, firmware 0.5.313.180905) maar ik krijg niet het code veld.

Doe iets verkeerds neem ik aan :) 

Ik probeer dit door met 2 vingers op het scherm te drukken (instellingen, waar de versienummers staan) 

EDIT: ok inmiddels via ander forum de oplossing gevonden :) 

je moet dus echt met 1 vinger op de F van Firmware en de de andere op de eerste letter van het firmware nummer :)

aangepast door Dragao
  • 1 maand later...
Geplaatst

Is er ergens een optie lijst te vinden waarin het verschil tussen de modellen te zien is.
En is er ook verschil tussen bijv een Nederlands en een Duits of Belgisch model?
Ik las hier ergens dat het specifiek vermeld werd dat ze een ExecutiveLine hebben met schuifdak! Is dit dan een uitzondering? Ik heb ook een schuifdak, en toen ik na veel zoeken en modellen vergeleken te hebben deze ExLine uit 2017 kocht vorige maand kwam ik er pas achter dat er zelfs achterbank verwarming in zit. Is dit ook een optie van een bepaald model of heeft elke Niro dat?

Geplaatst (aangepast)

In Nederland model 2017 was schuifdak een optie en achterbank verwarming bij de  ExecitiveLine standaard.
Voor andere landen kan dit weer heel anders zijn !
Is geheel afhankelijk van de importeur betreffende land.
Per land ( per jaar) zijn er dus inderdaad verschillende model namen en uitvoeringen en opties verkrijgbaar.

aangepast door Hen E
Geplaatst

Waarom is het zo interessant om te weten welk model het is?

Mij gaat het er meestal om of de auto de opties heeft die ik graag wil hebben, wat voor labeltje ze er dan op plakken zal me worst wezen.

Geplaatst
1 uur terug, gjcvro zei:

Waarom is het zo interessant om te weten welk model het is?

Mij gaat het er meestal om of de auto de opties heeft die ik graag wil hebben, wat voor labeltje ze er dan op plakken zal me worst wezen.

Dus als je weet welke model de opties heeft die jij wil, weet je naar welk model je moet zoeken. Dat scheelt een hoop zoeken. Ik heb ook uit moeten zoeken welk model de opties heeft die ik wilde. Toen ik uiteindelijk op de ExecutiveLine uit kwam kon ik daar op gaan zoeken en krijg ik een lijst met alle ExLines te zien ipv alles door elkaar.

• 2 weken later...
Geplaatst

Ik heb vanavond na ruim een jaar de Niro te hebben een handige optie ontdekt.

Als je er een aanhanger of fietsendrager achter hebt hangen en de stekkerdoos gekoppeld dan krijg je een arkoestisch signaal gelijk aan het ritme van je knipperlicht zodra de niro ontdekt dat of je rechter of linker knipperlicht van de aanhanger of fietsendrager niet werkt. In mijn geval ontdekte ik dit vanavond bij toeval omdat het linkerknipperlicht van de aanhanger niets deed, zodra ik de linkerkant liet knipperen hoorde ik een waarschuwing geluid op maat van het aan/uit van het knipperlicht, deed ik hem naar rechts dan was het geluid verdwenen omdat die het wel deed. Na wat rommelen aan de stekker deed links het weer en stopte de geluidsignalen.

Handig om te weten toch.?

• Like 1
Geplaatst
13 uur geleden, BarneyRubble zei:

Ik heb vanavond na ruim een jaar de Niro te hebben een handige optie ontdekt.

Als je er een aanhanger of fietsendrager achter hebt hangen en de stekkerdoos gekoppeld dan krijg je een arkoestisch signaal gelijk aan het ritme van je knipperlicht zodra de niro ontdekt dat of je rechter of linker knipperlicht van de aanhanger of fietsendrager niet werkt. In mijn geval ontdekte ik dit vanavond bij toeval omdat het linkerknipperlicht van de aanhanger niets deed, zodra ik de linkerkant liet knipperen hoorde ik een waarschuwing geluid op maat van het aan/uit van het knipperlicht, deed ik hem naar rechts dan was het geluid verdwenen omdat die het wel deed. Na wat rommelen aan de stekker deed links het weer en stopte de geluidsignalen.

Handig om te weten toch.?

Inderdaad! Goed om te weten. Ben allergisch voor piepjes en lampjes !

• 1 maand later...
Geplaatst
Op 3-10-2019 om 14:21, dropje zei:

Inderdaad! Goed om te weten. Ben allergisch voor piepjes en lampjes !

Kwam er vanmiddag ook achter dat zodra ook de remlichten van de aanhanger niet werken dat je dan ook een akoestisch geluidje achter in de Niro hoort elke keer dat je de rem in trapt.

Dit is toch echt wel iets apart dat je van binnen in de auto waarschuwings geluiden krijgt als iets van de verlichting/stekker van een aanhanger/caravan/trailer enz. niet werkt.

Geplaatst
On 3/18/2019 at 11:44 PM, Selandus said:
On 3/18/2019 at 10:59 PM, Rob18 said:
Volgens mij zoek je niet in de zoekbalk van Ali Express, maar in Google!

Nee hoor, dit is een screenshot van de aliexpress-app op mn (android) telefoon.

Heren, ik weet niet hoe jullie zoeken maar onderstaande link vond ik binnen één minuut

https://nl.aliexpress.com/store/5080360?spm=a2g0o.detail.1000002.2.491c6f9aqAlY5i

Doe er je voordeel mee (of niet natuurlijk)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...