ReneM Geplaatst 8 April, 2018 Geplaatst 8 April, 2018 Afgelopen vrijdag ook een update gehad. Dit omdat het schakelen soms niet soepel verliep. Na de update gaat het schakelen weer perfect. Ook kaarten up to date. Ik had de afspraak gemaakt naar aanleiding van het mindere schakelen. Daarop kon ik 's middags komen en heb niet gehoord dat ik buiten de beurten om geen update kan krijgen. Quote
HaraldKiaNiro Geplaatst 2 Juli, 2018 Geplaatst 2 Juli, 2018 Kia Niro van 1 Nov 2017 - 1e Grote beurt - software versies na updates: Quote
PeterSelie Geplaatst 2 Juli, 2018 Geplaatst 2 Juli, 2018 Pas geweest voor wederom inhouden. Er is gelijk een update voor de remmen en voor de accu ingevoerd. Wat het inhield weet ik niet, maar auto houdt nog steeds in. Quote
casper Geplaatst 5 Juli, 2018 Geplaatst 5 Juli, 2018 Ik las dat er in Amerika een update is voor de Niro dat gerelateerd is aan batterij management. Iets in nederland hierover bekend? So a lot of us have been asking about the Battery Management System Logic Update, SA350. Got mine back yesterday after the update (and some other stuff), put a hundred miles on the car today and this is what I'm seeing 1. It seems like the EV mode is coming on a little easier or staying on a little more often 2. The battery gauge is a little higher. Use to be 3/8th to 1/2 most of the time now seems to be 1/2 to 5/8th. Quote
BvE Geplaatst 14 Augustus, 2018 Geplaatst 14 Augustus, 2018 (aangepast) 8 minuten geleden, Eric-H zei: De laatst gegeven informatie betreft de meest recente kaart en software updates dateert uit 02-07-2018 en is door PeterSelie gepost, bedankt hiervoor. Ik vind het een zeer goed plan dat zodra iemand een recente nieuwe software of kaart update gehad heeft dat hij dan de datum wanneer dit gebeurd is en de gegevens van beide updates hier kan weergeven. Op deze manier kan een ieder kijken of zijn software en kaart nog recent is of dat het hoog tijd is voor een update. Mocht dit voor elke Kia Type auto anders zijn dan moet dit gewoon apart bij de betreffende auto's op dit forum gedaan worden, in dit geval hier dus de meest recente updates voor de Niro. ( of dit dan ook weer afhankelijk is welk type Niro je genomen hebt weet ik dus niet ) Ikzelf heb nu een nieuwe Niro Design Edition en rijd hier nu een maand mee, ik zou erg graag weten welke versie software en kaart er op dit moment 14-08-18 het meest recent is zodat ook ik kan controleren of de boel een update nodig heeft, zeker omdat ik straks voor 2 weken naar Oostenrijk ga. Als ik de verhalen lees dat leden die met een Nieuwe Niro ( Kia ) rijden en merken dat de kaart 2 jaar oud is dat je daar niet vrolijk van wordt met alle problemen betreft navigatie die dit geeft. Ik weet dat je bij de "Normale" kaarten van TomTom naar de website kan gaan en daar de versie informatie bij de nieuwste kaarten ziet staan ( hier is de allernieuwste kaart van Europa bijvoorbeeld de 10.11.9002 ). Met de versie informatie die op het display van de Niro wordt weergegeven kan ik op dit moment niets mee en ben je afhankelijk van een forumgenoot die pas de boel heeft laten updaten en die informatie hier voor ons wil plaatsen. Mocht iemand toch een website weten waar je in ieder geval de meest recente kaart versie kan controleren dan is dat natuurlijk nog mooier . Alvast van mijn kant mijn dank hiervoor, ( mochten we hier een aparte topic voor moeten aanmaken dan doe ik dan graag ) Groeten, Eric Nogmaals er bestaat al een draadje zie navigatie !!!! ff zoeken!!! 14 Augustus, 2018 aangepast door BvE Quote
Derrek Geplaatst 17 Juli, 2019 Geplaatst 17 Juli, 2019 Op 14-8-2018 om 20:29, BvE zei: Nogmaals er bestaat al een draadje zie navigatie !!!! ff zoeken!!! Maar WAAR dan? Niet te vinden. Post even de link aub. Quote
Derrek Geplaatst 17 Juli, 2019 Geplaatst 17 Juli, 2019 (aangepast) Ik heb EUR.11.41.46.704.101.2(D.E2). Is dit de laatste versie voor de Niro? Deze versie heb ik zelf gedownload (torrent) en op het SD-kaartje gezet. 17 Juli, 2019 aangepast door Derrek Quote
HenryV Geplaatst 17 Juli, 2019 Geplaatst 17 Juli, 2019 Mijn auto heeft vorige week bij de 15.000 km beurt een update gekregen en heeft nu versie EUR.11.47.52.542.101.2 Quote
Derrek Geplaatst 17 Juli, 2019 Geplaatst 17 Juli, 2019 2 uur geleden, HenryV zei: Mijn auto heeft vorige week bij de 15.000 km beurt een update gekregen en heeft nu versie EUR.11.47.52.542.101.2 Deze is dus nieuwer. Het zou leuk zijn als iemand die op Internet kan zetten. Of wachten we op onze Duitse vrienden.. Quote
SatJunk Geplaatst 23 Juli, 2019 Geplaatst 23 Juli, 2019 Voor de liefhebbers, HIER zijn de laatste updates te vinden.. Al iets oudere post die vandaag is bijgewerkt: Last edited by Fatiguitas; Today at 03:19 PM. Reason: Maps updated 2 Quote
SatJunk Geplaatst 23 Juli, 2019 Geplaatst 23 Juli, 2019 Net bovenstaande updates en gedaan en zit nu ook op de laatste versie. Quote
HenkM Geplaatst 25 Juli, 2019 Geplaatst 25 Juli, 2019 Kaart geupdate, lijkt prima te werken. Weet iemand wat de software update voor voordelen heeft? Quote
Moo Geplaatst 26 Juli, 2019 Geplaatst 26 Juli, 2019 10 hours ago, HenkM said: Kaart geupdate, lijkt prima te werken. Weet iemand wat de software update voor voordelen heeft? Naar mijn eigen ervaring wat bugfixes, wat snelheid winst, systeem bestanden vernieuwd waardoor het internet delen met iOS13 weer werkt. 1 Quote
Derrek Geplaatst 27 Juli, 2019 Geplaatst 27 Juli, 2019 Op 26-7-2019 om 10:11, Xmoo zei: Naar mijn eigen ervaring wat bugfixes, wat snelheid winst, systeem bestanden vernieuwd waardoor het internet delen met iOS13 weer werkt. Voor mij de moeite niet waard dus. Kaart werk prima. Quote
tijdjes123 Geplaatst 29 Juli, 2019 Geplaatst 29 Juli, 2019 Kan je ook zelf updaten of moet dit echt door de dealer gedaan worden? Quote
Dragao Geplaatst 5 Augustus, 2019 Geplaatst 5 Augustus, 2019 zijn er ergens release notes te vinden van deze update? Kan natuurlijk gewoon naar de dealer gaan en de update laten uitvoeren maar wil graag weten of dit de moeite waard is (ipv gewoon te wachten tot het onderhoud) Quote
Moo Geplaatst 5 Augustus, 2019 Geplaatst 5 Augustus, 2019 1 hour ago, Dragao said: zijn er ergens release notes te vinden van deze update? Kan natuurlijk gewoon naar de dealer gaan en de update laten uitvoeren maar wil graag weten of dit de moeite waard is (ipv gewoon te wachten tot het onderhoud) Nee, meestal geen release notes. Ja, je kunt de update zelf makkelijk uitvoeren. Quote
tijgermac Geplaatst 6 September, 2019 Geplaatst 6 September, 2019 hoe kun je zelf een update van de kaarten uploaden en waar kun je die vinden ? Quote
MetBril Geplaatst 6 September, 2019 Geplaatst 6 September, 2019 24 minuten geleden, marnix Vandepitte zei: hoe kun je zelf een update van de kaarten uploaden en waar kun je die vinden ? Even een beetje dit topic doorlezen en je wordt een stuk wijzer.... Quote
Moo Geplaatst 6 November, 2019 Geplaatst 6 November, 2019 Inmiddels weer een nieuwe update uit. Ik krijg hem de 26ste als het goed is. Quote
Dragao Geplaatst 23 Januari, 2020 Geplaatst 23 Januari, 2020 Weet iemand wat hedendaags de laatste versie is ? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.