Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Software updates

Gast Nirofan

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Afgelopen vrijdag ook een update gehad. Dit omdat het schakelen soms niet soepel verliep.
Na de update gaat het schakelen weer perfect. Ook kaarten up to date.

Ik had de afspraak gemaakt naar aanleiding van het mindere schakelen. Daarop kon ik 's middags komen en heb niet gehoord dat ik buiten de beurten om geen update kan krijgen.

IMG_3235.jpg

• 2 maanden later...
Geplaatst

Pas geweest voor wederom inhouden.

Er is gelijk een update voor de remmen en voor de accu ingevoerd.

Wat het inhield weet ik niet, maar auto houdt nog steeds in.

Geplaatst

Ik las dat er in Amerika een update is voor de Niro dat gerelateerd is aan batterij management. 

Iets in nederland hierover bekend?

So a lot of us have been asking about the Battery Management System Logic Update, SA350. Got mine back yesterday after the update (and some other stuff), put a hundred miles on the car today and this is what I'm seeing 1. It seems like the EV mode is coming on a little easier or staying on a little more often 2. The battery gauge is a little higher.  Use to be 3/8th to 1/2 most of the time now seems to be 1/2 to 5/8th.

• 1 maand later...
Geplaatst (aangepast)
8 minuten geleden, Eric-H zei:

De laatst gegeven informatie betreft de meest recente kaart en software updates dateert uit 02-07-2018 en is door PeterSelie gepost, bedankt hiervoor.

Ik vind het een zeer goed plan dat zodra iemand een recente nieuwe software of kaart update gehad heeft dat hij dan de datum wanneer dit gebeurd is en de gegevens van beide updates hier kan weergeven. Op deze manier kan een ieder kijken of zijn software en kaart nog recent is of dat het hoog tijd is voor een update. Mocht dit voor elke Kia Type auto anders zijn dan moet dit gewoon apart bij de betreffende auto's op dit forum gedaan worden, in dit geval hier dus de meest recente updates voor de Niro.  ( of dit dan ook weer afhankelijk is welk type Niro je genomen hebt weet ik dus niet ) 

Ikzelf heb nu een nieuwe Niro Design Edition en rijd hier nu een maand mee, ik zou erg graag weten welke versie software en kaart er op dit moment 14-08-18 het meest recent is zodat ook ik kan controleren of de boel een update nodig heeft, zeker omdat ik straks voor 2 weken naar Oostenrijk ga. Als ik de verhalen lees dat leden die met een Nieuwe Niro ( Kia ) rijden en merken dat de kaart 2 jaar oud is dat je daar niet vrolijk van wordt met alle problemen betreft navigatie die dit geeft. Ik weet dat je bij de "Normale" kaarten van TomTom naar de website kan gaan en daar de versie informatie bij de nieuwste kaarten ziet staan ( hier is de allernieuwste kaart van Europa bijvoorbeeld de 10.11.9002 ). Met de versie informatie die op het display van de Niro wordt weergegeven kan ik op dit moment niets mee en ben je afhankelijk van een forumgenoot die pas de boel heeft laten updaten en die informatie hier voor ons wil plaatsen.

Mocht iemand toch een website weten waar je in ieder geval de meest recente kaart versie kan controleren dan is dat natuurlijk nog mooier .

Alvast van mijn kant mijn dank hiervoor,  ( mochten we hier een aparte topic voor moeten aanmaken dan doe ik dan graag )

Groeten, Eric

Nogmaals er bestaat al een draadje zie navigatie !!!! ff zoeken!!!

aangepast door BvE
  • 11 maanden later...
Geplaatst
Op 14-8-2018 om 20:29, BvE zei:

Nogmaals er bestaat al een draadje zie navigatie !!!! ff zoeken!!!

Maar WAAR dan?

Niet te vinden:?. Post even de link aub.

Geplaatst (aangepast)

Ik heb EUR.11.41.46.704.101.2(D.E2).

Is dit de laatste versie voor de Niro?

Deze versie heb ik zelf gedownload (torrent) en op het SD-kaartje gezet.

aangepast door Derrek
Geplaatst
2 uur geleden, HenryV zei:

Mijn auto heeft vorige week bij de 15.000 km beurt een update gekregen en heeft nu versie EUR.11.47.52.542.101.2

Deze is dus nieuwer.

Het zou leuk zijn als iemand die op Internet kan zetten. Of wachten we op onze Duitse vrienden..

Geplaatst

Voor de liefhebbers, HIER zijn de laatste updates te vinden..

Al iets oudere post die vandaag is bijgewerkt:  Last edited by Fatiguitas; Today at 03:19 PM. Reason: Maps updated

• Thanks 2
Geplaatst

Kaart geupdate, lijkt prima te werken.

Weet iemand wat de software update voor voordelen heeft?

Geplaatst
10 hours ago, HenkM said:

Kaart geupdate, lijkt prima te werken.

Weet iemand wat de software update voor voordelen heeft?

Naar mijn eigen ervaring wat bugfixes, wat snelheid winst, systeem bestanden vernieuwd waardoor het internet delen met iOS13 weer werkt.

• Thanks 1
Geplaatst
Op 26-7-2019 om 10:11, Xmoo zei:

Naar mijn eigen ervaring wat bugfixes, wat snelheid winst, systeem bestanden vernieuwd waardoor het internet delen met iOS13 weer werkt.

Voor mij de moeite niet waard dus.

Kaart werk prima.

Geplaatst

zijn er ergens release notes te vinden van deze update? 

Kan natuurlijk gewoon naar de dealer gaan en de update laten uitvoeren maar wil graag weten of dit de moeite waard is (ipv gewoon te wachten tot het onderhoud)

Geplaatst
1 hour ago, Dragao said:

zijn er ergens release notes te vinden van deze update? 

Kan natuurlijk gewoon naar de dealer gaan en de update laten uitvoeren maar wil graag weten of dit de moeite waard is (ipv gewoon te wachten tot het onderhoud)

Nee, meestal geen release notes.

Ja, je kunt de update zelf makkelijk uitvoeren.

• 1 maand later...
Geplaatst
24 minuten geleden, marnix Vandepitte zei:

hoe kun je zelf een update van de kaarten  uploaden en waar kun je die vinden ?

Even een beetje dit topic doorlezen en je wordt een stuk wijzer....

• 2 maanden later...
  • 2 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...