Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Best Kia rijders Limburg, hebben jullie ook slechte ervaringen met klantvriendelijkheid en zeer slechte hulpvaardigheid bij Kia dealer Kerres in Limburg, en dan voornamelijk in Sittard. Ik wilde mijn tweede hands gekochte Kia  (Ceed met 14000 km, alle onderhoudsboekjes en stempels volgens Kia regels onderhouden) in onderhoud geven bij Kia Kerres. Maar helaas, na enkele vragen mijnerzijds, blijkt dat ze er helemaal geen zin in hebben. Steeds weer antwoord dat ik de auto maar bij hen had moeten kopen. Kerres heeft monopolie in Limburg. Steeds minder officiële Kia dealers en dit is het gevolg. Je wordt een nummer en niet serieus genomen, geen hulp, geen informatie. Zelfs instapkeuring wilden ze niet verrichten. Daar ik zelf naar moeten vragen.kia Nederland ingeschakeld en als management trucje  terug als antwoord. In de geschetste situatie, Daar herken ik mij niet in..

pff, nu dus vanuit Limburg naar Kia dealer den Bosch, van boxtel, wat een ongekende service en hulpvaardigheid.

Daar heb ik een uurtje rijden voor over, service hulpvaardigheid en een lach. Kanjers

Kerres ga je schamen!,!!

Geplaatst

Lekker laten dooddonderstenen dan maar en naar een ander gaan. Gelukkig hebben we die vrijheid. :) 

Geplaatst

Kooijman Groep: ongekend vriendelijk en super service. 

Geplaatst

Van Boxtel is een fijne garage. Kom zelf uit Eindhoven maar rijd graag naar Den Bosch terwijl er toch ook een kia dealer in Eindhoven zit. Vervelend dat Kerres zijn machtspositie misbruikt.

Geplaatst

Ik ben vandaag nog bij Kerres in Maastricht geweest met mijn Rio. Ik heb mijn Rio vorige week opgehaald bij een vakgarage in Oirschot en moest nog de garantie overdracht regelen. Dus ik dacht dit vandaag maar even te doen. In eerste instantie even gebeld voor ik er heen ging. De dame aan de telefoon gaf aan dat ik het beste even langs kon komen om alles te regelen. Zo gezegd zo gedaan en maar gelijk er heen gereden. Ik ben daar netjes geholpen en alles was zo geregeld, geen gezeur, geen probleem.

Er werd me gevraagd of ik gelijk ook de volgende beurt wilde plannen. Ik werd goed geïnformeerd over de (grote) beurt en kreeg ook goed advies over de APK. Er werd even door de lijst met punten van de grote beurt gelopen en daar gaf ik gelijk aan dat het interieur filter niet vervangen hoefde te worden omdat ik deze net zelf vervangen had. Dat was geen probleem en werd meteen van de lijst afgehaald. Gelijk ook een offerte mee gekregen voor wat betreft de verwachte kosten van de beurt.

Ik gaf daarnaast aan dat mijn display aangaf dat de olie ververst moest worden en ik vroeg me af of dit op basis van km stand was. Een medewerker ging gelijk even met me kijken en heeft de waarschuwing meteen gereset. Daarnaast viel op dat er een waarschuwing stond voor de start/stop functie en dat dit kwam omdat de accu niet meer helemaal vol was. Deze kon met de grote beurt meteen opgeladen worden, maar ik moest wel even rekening ermee houden dat dit 24 uur kon duren en ik de auto dan wat langer kwijt was met de beurt. Ik vroeg of ik de accu niet gewoon zelf kon laden, maar dat werd me afgeraden omdat er met een normale lader schade aan het systeem kon ontstaan.

Ik had zelf het idee dat ik goed behandeld en geïnformeerd ben en men nam voldoende tijd vor me ondanks dat er nog andere mensen stonden te wachten.

Ik heb tot nu toe altijd bij een Bovag garage mijn auto's laten onderhouden en ben altijd huiverig geweest tegenover dealers. Ik was dan ook wel prettig verrast door hoe ik geholpen ben. De ingeschatte kosten voor de beurt vielen me ook erg mee, dus al met al mag ik niet klagen.

Misschien een idee om eens een bezoekje te brengen in Maastricht?

• 2 weken later...
Geplaatst

Vandaag naar Janssen Kerris in Herten geweest voor de eerste beurt van onze Picanto met een km stand van 5.000 km. 

De afspraak is gemaakt per mail, de Picanto is niet gekocht bij Janssen Kerris dus de gegevens doorgegeven en de beurt ( olie verversen ) is naar alle tevredenheid uitgevoerd de gratis zomerbeurt is ook inclusief de 7 jaar garantie is overgenomen.

De bediening was netjes, koffie gehad dus wat moet ik meer verwachten, ik ben naar alle tevredenheid geholpen en de Picanto is nu daar in onderhoud. 

• Like 1
Geplaatst
Op 24-2-2017 om 20:45 zei Sawtooth75:

Daarnaast viel op dat er een waarschuwing stond voor de start/stop functie en dat dit kwam omdat de accu niet meer helemaal vol was. Deze kon met de grote beurt meteen opgeladen worden, maar ik moest wel even rekening ermee houden dat dit 24 uur kon duren en ik de auto dan wat langer kwijt was met de beurt. Ik vroeg of ik de accu niet gewoon zelf kon laden, maar dat werd me afgeraden omdat er met een normale lader schade aan het systeem kon ontstaan.

Beetje vreemd verhaal... als je een fatsoenlijke (druppel)lader zoals b.v. CTEK gebruikt en de + aansluit op de + pool van de accu en de massa op een het chassis (dus niet op de min-pool van de accu) dan kan er volgens mij geen schade ontstaan. Als de de CTEK-MXS 5.0 gebruikt is ie bijna altijd binnen 12 uur (of eerder) klaar.
Op deze CTEK lader zit ook nog eens een AGM functie, speciaal voor AGM accu's.

M.v.g.
Martin

Geplaatst
7 uur geleden zei Sharkster:

Beetje vreemd verhaal... als je een fatsoenlijke (druppel)lader zoals b.v. CTEK gebruikt en de + aansluit op de + pool van de accu en de massa op een het chassis (dus niet op de min-pool van de accu) dan kan er volgens mij geen schade ontstaan. Als de de CTEK-MXS 5.0 gebruikt is ie bijna altijd binnen 12 uur (of eerder) klaar.
Op deze CTEK lader zit ook nog eens een AGM functie, speciaal voor AGM accu's.

M.v.g.
Martin

Correct. Ik heb dezelfde lader en deze gebruik ik om mijn RX8 startklaar te houden aangezien wankeltjes meer startvermogen nodig hebben gedurende de winter wanneer hij soms 3 maanden stil staat. Daarnaast laad ik tijdens mijn tweewekelijkse poetsbeurt de accu altijd in die tijd bij. Plus op de accu en min aan aardepunt chassis. CTEK-MXS 5.0 is een toplader en zeker geschikt voor AGM accu's. Mijn Optima Yellowtop laadt bij als een tierelier.

Geplaatst
Op ‎24‎-‎2‎-‎2017 om 16:40 zei Rick70:

Best Kia rijders Limburg, hebben jullie ook slechte ervaringen met klantvriendelijkheid en zeer slechte hulpvaardigheid bij Kia dealer Kerres in Limburg, en dan voornamelijk in Sittard. Ik wilde mijn tweede hands gekochte Kia  (Ceed met 14000 km, alle onderhoudsboekjes en stempels volgens Kia regels onderhouden) in onderhoud geven bij Kia Kerres. Maar helaas, na enkele vragen mijnerzijds, blijkt dat ze er helemaal geen zin in hebben. Steeds weer antwoord dat ik de auto maar bij hen had moeten kopen. Kerres heeft monopolie in Limburg. Steeds minder officiële Kia dealers en dit is het gevolg. Je wordt een nummer en niet serieus genomen, geen hulp, geen informatie. Zelfs instapkeuring wilden ze niet verrichten. Daar ik zelf naar moeten vragen.kia Nederland ingeschakeld en als management trucje  terug als antwoord. In de geschetste situatie, Daar herken ik mij niet in..

pff, nu dus vanuit Limburg naar Kia dealer den Bosch, van boxtel, wat een ongekende service en hulpvaardigheid.

Daar heb ik een uurtje rijden voor over, service hulpvaardigheid en een lach. Kanjers

Kerres ga je schamen!,!!

Bij Kerres kom ik al jaren niet meer.

Voor heen had ik een Renault, die had ik voor analyse voor een storing naar Kerres Heerlen gebracht.

Probleem was dat het gloei lampje op het ging branden als ik heuvel op reed.

Na 5 uur onder zoek wisten ze nog altijd niet wat het was.

er moesten wel nieuwe gloei pluggen in zeiden ze.

toen ik later terug kwam wisten ze het nog altijd niets en moest de wagen nog maar een dan daar laten staan.

Toen ik mededeelde dan ik de auto nodig had en hem mee zou nemen kreeg ik een rekening van bijna 700,- euro. 

Na een hoop protest werd dat terug gebracht naar 500,- euro.

toen ik instapte bleek de analyse apparatuur nog in de auto te hangen.  

Had ik die maar nooit terug gegeven.

en de auto was no nooit zo slecht als van te voren.

Ik kwam bijna niet meer van de parkeer plaats af.

Ik ben de dag daarna naar Renault Duitsland gereden (ik woon vlak bij de grens).

daar is hij na gekeken en zijn ze 2 uur bezig geweest om de schade veroorzaakt door Kerres te herstellen.

Stekkers kapot gedrukt en veel contacten in de stekkers waren plat geduwd waardoor ze geen verbinding meer maakte.

daarna reed mijn auto weer, en de kosten waren 50,- euro.

Ze mogen geen onderzoek kosten in rekening brengen in Duitsland.

en ik kreeg ook meteen te horen wat er nu werkelijk met mijn scenic aan de hand was .

en het bleek een heel bekent probleem te zijn wat iedereen weet.

Die storing die voor kwam daar is de oorzaak dat de EGR klep verstopt zit (zat) en dan gaat de auto tijdelijk in noodloop.

Ze vertelde ook tussen neus en lippen door dat zeer veel klanten die bij Kerres waren geweest dan naar hun toe kwam.

Ik ben nooit meer naar Kerres geweest.

En vind je wel een vesteging van Kerres (merk maakt niet uit) dan mag je in je handen knijpen.

Met mijn kia picanto ga ik nog naar de oud kia dealer in Nuth. tot 31 Dec 2016 was hij officieel kia dealer. tot Kerres alles over nam.  

Klosjos

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...