Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Levertijd Kia Ceed SW

Ga naar de oplossing Opgelost door Wutroe,

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb 12 maart de Kia Ceed SW 1.4tgdi Gt-line dct7 in de kleur Blue Flame mogen bestellen! Levertijd indicatie week 29

Verstuurd vanaf mijn LG-H870 met Tapatalk

• 1 maand later...
Geplaatst (aangepast)

Mijn nieuwe Kia Ceed Sw 1.0 dynamic plus line besteld op 27 februari, hij wordt verwacht eind mei begin juni bij de dealer.

aangepast door Patad
  • 2 weken later...
Geplaatst

Hoi iedereen, 

Begin dit jaar mocht ik een nieuwe leaseauto uitzoeken en dit werd de Kia Ceed Sw Dynamic plus dct7 diesel. 

12 februari bij de leasemaatschappij besteld. Nu vraag ik mij af of er door corona een vertragig zou zijn op de levering?

De huidige indicatie is in de week van 17 Juni maar dit stond al in de orderstatus is februari. 

Afwachten...

Besteldatum.                 12 februari 2020

Huidige status
in afwachting productie
Geschatte leverdatum
in de week van 17 juni 20span widget
Geplaatst

Ik heb week 29 als lever week gekregen toen ik de auto enkele dagen voor de Lockdown bestelde.

Ik heb nog niet het lef gehad om te vragen of het nog steeds haalbaar is.

Productie in bijna alle autofabrieken is intussen opgestart, verkopen zijn ingezakt, dus misschien bouwen ze wel minder voorraad auto's en de productie van verkochte auto's eerst starten?

Want ik kan niet wachten om mijn blauwe bolide in ontvangst te nemen 0a6f4b55cd3b1581fa209e9164b85459.jpg

Geplaatst
Hoi iedereen, 
Begin dit jaar mocht ik een nieuwe leaseauto uitzoeken en dit werd de Kia Ceed Sw Dynamic plus dct7 diesel. 
12 februari bij de leasemaatschappij besteld. Nu vraag ik mij af of er door corona een vertragig zou zijn op de levering?
De huidige indicatie is in de week van 17 Juni maar dit stond al in de orderstatus is februari. 
Afwachten...

Huidige status in afwachting productie Geschatte leverdatum in de week van 17 juni 20span widget
Welke lease maatschappij? Leaseplan levert niks uit voor september namelijk

Verstuurd vanaf mijn GM1913 met Tapatalk

Geplaatst
De leasemaatschappij is Arval. Bij corona informatie staat dat de levering van auto's 'gewoon' doorgaat. 
Dat scheelt. Leaseplan is de enige volgens mij.

• 2 weken later...
Geplaatst
Op 6-5-2020 om 18:50, Patad zei:

Mijn nieuwe Kia Ceed Sw 1.0 dynamic plus line besteld op 27 februari, hij wordt verwacht eind mei begin juni bij de dealer.

Ondertussen heeft de dealer contact opgenomen, hij verwacht nu levering eind juni, maar misschien wel later.

Geplaatst
22 uur geleden, xl3laz3rx zei:

Op 11 maart 2020 is mijn nieuw KIA Ceed SW 1.6 CDRI GT-line bestelt. Van de week kreeg ik bericht dat begin sept. de auto er zal moeten zijn.

En wat was de originele opgestelde leverperiode ?

Mijn KIA Proceed was besteld 24 maart, en leverperiode was week van 8juli. Verder wel nog steeds geen nieuws gehad van de dealer.

Geplaatst
2 uur geleden, cobalt zei:

En wat was de originele opgestelde leverperiode ?

Mijn KIA Proceed was besteld 24 maart, en leverperiode was week van 8juli. Verder wel nog steeds geen nieuws gehad van de dealer.

Eerst zou de levering mid juli plaats vinden. Maar helaas is dat allemaal veranderd door het Corona virus.

Geplaatst
Op 19-5-2020 om 18:30, Stefan van Nieuwenhuizen zei:

Hoi iedereen, 

Afwachten...

Huidige status
in afwachting productie
Geschatte leverdatum
in de week van 17 juni 20span widget

Intussen contact gehad met de dealer. 

Hij zij dat de auto elk moment kan binnen komen. Aflevering over 2 a 3 weken. Voor mij geen corona vertraging :)

• Like 1
Geplaatst

Net bericht gehad van de dealer - mijn auto kan 15-07 afgeleverd worden. Ook hier lijkt Corona niet voor vertraging te zorgen

• 3 weken later...
Geplaatst

Onze Kia Ceed SW 1.6GDI PHEV Executive Line is vorige week besteld en de dealer gaf aan dat de levertijd 2-3 maanden zal zijn. 

Net de bevestiging gekregen dat de auto in week 39 afgeleverd zal worden. Dus 3 maanden wachten.

Geplaatst

Mijn bestelde 1.6 diesel exec is gecanceld door de dealer, wordt niet meer geproduceerd volgens hun. Lekker op tijd, 2,5 maand na de bevestiging. Ik probeer nu een GTline plus te krijgen, laat de dealer en leasemaatschappij maar wat op toeleggen. Gelukkig staat de werkgever achter mij.

Geplaatst
12 uur geleden, thewizardbc zei:

Mijn bestelde 1.6 diesel exec is gecanceld door de dealer, wordt niet meer geproduceerd volgens hun. Lekker op tijd, 2,5 maand na de bevestiging. Ik probeer nu een GTline plus te krijgen, laat de dealer en leasemaatschappij maar wat op toeleggen. Gelukkig staat de werkgever achter mij.

Nou lekker dan. Vind het wel raar dat je het nu pas hoort. Rond maart wou ik exact de zelfde uitvoering bestellen via mijn werkgever, KIA Nederland gaf toen al aan dat de uitvoering niet meer leverbaar was.

Geplaatst
Nou lekker dan. Vind het wel raar dat je het nu pas hoort. Rond maart wou ik exact de zelfde uitvoering bestellen via mijn werkgever, KIA Nederland gaf toen al aan dat de uitvoering niet meer leverbaar was.
Vreemd, 10 april is het bevestigd door de dealer (telefonisch). En nu moet perse voor vrijdagmiddag besteld worden anders kan het pas na oktober ivm overgang naar MY21.

Geplaatst

Op 16 juni had ik gebeld met de garage of levering van 8 juli haalbaar ging zijn.
Toen werd mij gezegd dat ze konden zien dat de auto al reeds gemaakt was, en dat het enkel nog over het transport moest, maar dat daar blijkbaar de grootste vertragingen zitten en dat ze daar totaal geen zicht op hebben.

Het kon 'vroeger' zijn maar hoogstwaarschijnlijk 'later'.

Ik zou het wel 'raar' vinden moesten ze daar echt totaal niets van zicht op hebben. Ze moeten toch ergens weten wanneer er een camion toekomt met een lading.

Ben enorm aan 't twijfelen of ik al eens opnieuw zou bellen :D Hou enkel niet zelf zo van dat zagen :)
(ter info, gaat wel over een ProCeed)

Geplaatst
6 uur geleden, thewizardbc zei:

Vreemd, 10 april is het bevestigd door de dealer (telefonisch). En nu moet perse voor vrijdagmiddag besteld worden anders kan het pas na oktober ivm overgang naar MY21.

erg vreemd indd. Ik zal dan wel gaan twijfelen tussen een MY20 of MY21, ligt natuurlijk ook aan de veranderingen. 

5 uur geleden, cobalt zei:

Op 16 juni had ik gebeld met de garage of levering van 8 juli haalbaar ging zijn.
Toen werd mij gezegd dat ze konden zien dat de auto al reeds gemaakt was, en dat het enkel nog over het transport moest, maar dat daar blijkbaar de grootste vertragingen zitten en dat ze daar totaal geen zicht op hebben.

Het kon 'vroeger' zijn maar hoogstwaarschijnlijk 'later'.

Ik zou het wel 'raar' vinden moesten ze daar echt totaal niets van zicht op hebben. Ze moeten toch ergens weten wanneer er een camion toekomt met een lading.

Ben enorm aan 't twijfelen of ik al eens opnieuw zou bellen :D Hou enkel niet zelf zo van dat zagen :)
(ter info, gaat wel over een ProCeed)

Denk dat er dan te weinig transport bedrijven beschikbaar zijn om de auto's te vervoeren. Vandaag stond er bij mijn werkgever een transporter met nieuwe KIA's erop, en toevallig ook met een blauwe GT-line:shock::smile:

Geplaatst

Volgens de dealer waren er geen grote veranderingen. De grootste verandering van MY20 was de grotere schermen, zullen wel wat kleine optische aanpassingen zijn.

Geplaatst
Zojuist, thewizardbc zei:

Volgens de dealer waren er geen grote veranderingen. De grootste verandering van MY20 was de grotere schermen, zullen wel wat kleine optische aanpassingen zijn.

Dan wist ik het wel :dup: Komt de andere partij nog tegemoet met iets?

Geplaatst
Denk dat er dan te weinig transport bedrijven beschikbaar zijn om de auto's te vervoeren. Vandaag stond er bij mijn werkgever een transporter met nieuwe KIA's erop, en toevallig ook met een blauwe GT-line:shock:
Welke werkgever als ik vragen mag? Mijn blauwe GT-Line wordt binnen 2 weken afgeleverd (moet nog een trekhaak op)

Besteld bij Braber in Ede

Geplaatst
Dan wist ik het wel :dup: Komt de andere partij nog tegemoet met iets?
Ik bedoelde het verschil met MY19 en MY20 . De offerte ligt wel wat lager, maar Leaseplan kan nog niks berekenen omdat de WLTP regels nog niet verwerkt zijn in hun systeem....

Geplaatst
Zojuist, marijn.hak zei:

Welke werkgever als ik vragen mag? Mijn blauwe GT-Line wordt binnen 2 weken afgeleverd (moet nog een trekhaak op)

Besteld bij Braber in Ede

Het valt onder de ODIN-Groep in Hengelo. Durf niet te zeggen als de auto's naar een andere dealers gaan. 

Geplaatst
Het valt onder de ODIN-Groep in Hengelo. Durf niet te zeggen als de auto's naar een andere dealers gaan. 
Vast niet, zou wel heel toevallig zijn

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...