Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Model 2020

Ga naar de oplossing Opgelost door André van den Elsen,

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Op 28-2-2020 om 21:55, Rensg zei:

Newmotion 3fase laadpunt. Echter door enorme miscommunicatie door LM ben ik erachter gekomen dat ik een 1 fase my19 krijg ipv my20, nu bedenken of ik alsnog een half jaar wil wachten op my2020 of nu de 19 accepteer.... :(

Ik heb datzelfde kwam ik deze week achter. Ik had een offerte voor een MY20, echter ik krijg een MY19 rond 1 juli. Daar baal ik wel van. Ik kan het om laten zetten, maar de leasemaatschappij geeft aan dat de verwachte levertijd dan 10 tot 12 maanden is. Hierdoor zou hij waarschijnlijk pas in 2021 op kenteken gezet worden, de extra bijtelling vind ik het dan niet waard. Bij welke leasemaatschappij heb jij hem besteld?

Geplaatst
45 minuten geleden, SanderK zei:

Ik heb datzelfde kwam ik deze week achter. Ik had een offerte voor een MY20, echter ik krijg een MY19 rond 1 juli. Daar baal ik wel van. Ik kan het om laten zetten, maar de leasemaatschappij geeft aan dat de verwachte levertijd dan 10 tot 12 maanden is. Hierdoor zou hij waarschijnlijk pas in 2021 op kenteken gezet worden, de extra bijtelling vind ik het dan niet waard. Bij welke leasemaatschappij heb jij hem besteld?

Arval. Ben de discussie aan gegaan. Bij mij was het ook nog enorm lang wachten of nu voor de my19 gaan, dus toch maar de 19.

Moeten ze wel eerst het laadpunt vervangen... communiceren kun je leren! 

Geplaatst
13 uur geleden, Rensg zei:

Arval. Ben de discussie aan gegaan. Bij mij was het ook nog enorm lang wachten of nu voor de my19 gaan, dus toch maar de 19.

Moeten ze wel eerst het laadpunt vervangen... communiceren kun je leren! 

Ik laat het er ook niet zomaar bij zitten, ik ga ook de discussie aan. Ik heb geen eigen oprit, dus ik ben afhankelijk van publieke laadpalen. Dan is het toch wel prettig als de accu iets (1,5x) sneller laadt en ik de status via de app kan bekijken.

Geplaatst
2 uur geleden, SanderK zei:

Ik laat het er ook niet zomaar bij zitten, ik ga ook de discussie aan. Ik heb geen eigen oprit, dus ik ben afhankelijk van publieke laadpalen. Dan is het toch wel prettig als de accu iets (1,5x) sneller laadt en ik de status via de app kan bekijken.

Als je van een openbare laadpaal afhankelijk bent, maakt een MY20 zeker wel uit: je kunt gewoon 3x zo snel kaden. En zeker als het een 11kW paaltje is ga je dat flink merken, toch?

Geplaatst
Op 7-3-2020 om 13:57, Hippe lip zei:

Als je van een openbare laadpaal afhankelijk bent, maakt een MY20 zeker wel uit: je kunt gewoon 3x zo snel kaden. En zeker als het een 11kW paaltje is ga je dat flink merken, toch?

Bij een 11kW paaltje inderdaad 3x zo snel. Maar sneller als dei 11kW gaat het niet worden. Bij een 22kW paaltje dus 1,5x zo snel. Nu zijn de meeste palen inderdaad 11kW, dus praktisch zal het in 80% van de gevallen om 3x gaan. Vooral bij tussenstops overdag een groot verschil. Aan de andere kant. Met ruim 400km is de batterij natuurlijk niet iedere dag helemaal leeg.

• 1 maand later...
Geplaatst

Ik heb mijn my20 eergisteren op mogen halen .

Mijn broer rijd een my19 en als ik daarmee vergelijk zijn de volgende zaken verschillend :

Achterlichter hebben een ander patroon .

Navigatie scherm is breeder en daardoor zitten de ventilatie kanalen onder het scherm ipv er naast.

De EVO app werkt wel met dit model ( auto op afstand : openen , sluiten , airco / verwarming aan en uit zetten , bestemming naar de navi sturen .

Ik heb bewust niet voor de upgrade naar 3 fase laden gekozen omdat mijn laadpaal en woning 1 fase zijn . Van 7,4 naar 11 kw upgraden vind ik al de investeringen niet waard .

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

3-fase is vooral onderweg fijn. De meeste palen zijn 3x3,7kW (11kW). Hierdoor laad je dan 3x sneller op als je bijv tijdens bezoek of winkelen bij moet laden.

Dat gezegd hebbende, ik ben er nog niet mee in de knel gekomen Na bijna 1,5 jaar met het 1 fase model.
Gefeliciteerd en geniet ervan, echt een heerlijke auto!

Geplaatst
3-fase is vooral onderweg fijn. De meeste palen zijn 3x3,7kW (11kW). Hierdoor laad je dan 3x sneller op als je bijv tijdens bezoek of winkelen bij moet laden.
Dat gezegd hebbende, ik ben er nog niet mee in de knel gekomen Na bijna 1,5 jaar met het 1 fase model.
Gefeliciteerd en geniet ervan, echt een heerlijke auto!

Inderdaad zo sta ik er ook in . In ons geval schat ik dat er minimaal 95% thuis geladen gaat worden .

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...