Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo,

Hoeveel data gebruikt de ceed ongeveer voor de fileinformatie en flitspalen etc?
Ik wil een extra heel goedkoop abbonementje kopen maar wil dan wel ongeveer weten hoeveel data de auto gebruikt.
Ik rijd ongeveer 60 km per dag.

Geplaatst (aangepast)

De navigatie van mijn Ceed 3 meldt files ook zonder dat ik mijn hotspot aan heb. Die info krijgt hij kennelijk via de radio of zo.

aangepast door Tuurke
Geplaatst
10 minutes ago, Tuurke said:

De navigatie van mijn Ceed 3 meldt files ook zonder dat ik mijn hotspot aan heb. Die info krijgt hij kennelijk via de radio of zo.

Correct. Goed op het scherm kijken, Traffic Message Channel is dus via FM (als ik het goed heb), Live is via jouw hotspot.

Fliters/Flitspalen zijn alleen zichtbaar mbv hotspot. Data gebruik is heel laag omdat het om een x bepaalde tijd ververst, hier door heeft hij niet constante verbinding/data overdracht.

Geplaatst

Heel weinig. Ik ben met de Rio naar Geneve gereden in maart, 1800 kilometer totaal, constant met de hotspot aan voor actuele verkeersinformatie en er was nog geen 50 Mb data verbruikt.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...