Michel_1970 Geplaatst 16 September, 2019 Geplaatst 16 September, 2019 Bij het afspelen van mp3's vanaf de USB stick wil dit nog wel eens met haperingen gebeuren. Na een aantal ( willekeurig ) nummer is het systeem even de draad kwijt en moet het nummer ingeladen worden. Met als gevolg, de radiostilte....precies . Uiteraard een ander en kleinere USB stick geprobeerd maar hierbij het zelfde resultaat. Zijn er meerdere gebruikers die dit ervaren?? 1 Quote
olympus Geplaatst 17 September, 2019 Geplaatst 17 September, 2019 nooit mee gemaakt eigenlijk, ik zou even navragen bij de dealer en wellicht zetten ze andere software op de radio. Ik weet niet of dat zou kunnen. Quote
Murcielaygo Geplaatst 17 September, 2019 Geplaatst 17 September, 2019 Zitten er niet meer dan 255 bestanden in een map?Of is je mappenstructuur meer dan 7 levels diep?Dat wil ook nog wel eens problemen geven. Quote
Jannic Geplaatst 17 September, 2019 Geplaatst 17 September, 2019 6 uur geleden, Murcielaygo zei: Zitten er niet meer dan 255 bestanden in een map? Of is je mappenstructuur meer dan 7 levels diep? Dat wil ook nog wel eens problemen geven. Dit was bij mijn Sportage ook het probleem. De mappen structuur aangepast en weg was het probleem. Het was veel werk maar dan heb je ook wat! Quote
Michel_1970 Geplaatst 17 September, 2019 Topic Starter Geplaatst 17 September, 2019 7 uur geleden, Murcielaygo zei: Zitten er niet meer dan 255 bestanden in een map? Of is je mappenstructuur meer dan 7 levels diep? Dat wil ook nog wel eens problemen geven. Ik zal hier even naar kijken maar ik geloof het niet. Alle bestanden zitten vanaf de root maar 1 niveau diep. Verder bezitten alle mappen niet meer dan hooguit 5 of 6 cd aan bestanden, dus mav max 100 mp3's in een map. Ik zal later vanavond de stick nakijken. Quote
xFeverr Geplaatst 17 September, 2019 Geplaatst 17 September, 2019 Ervaringen van een Hyundai Tucson, multimedia-systeem is daarin waarschijnlijk hetzelfde: USB stick was bij ons de boosdoener. Een wat deftigere gekocht en het probleem was weg. Quote
dropje Geplaatst 18 September, 2019 Geplaatst 18 September, 2019 Ik gebruik een stickje van de Action, die doet het prima.(niet dat ik er verder ook maar 1 klap verstand van heb ofzo....) Deze; https://www.action.com/nl-nl/p/sandisk-usb-stick/ Quote
Michel_1970 Geplaatst 29 September, 2019 Topic Starter Geplaatst 29 September, 2019 Om hierover nog maar even door te gaan, is alles op de USB stick ( merk PNY 32Gb, 3.0 ) gecheckt en geüpdatet. Na een aantal dagen dit uitgeprobeerd te hebben ondervind ik nog steeds haperingen bij het afspelen van de nummers. In de komende dagen zal ik eens alles ( voor zover het past ) overzetten naar een USB stickie van de HEMA ( leuk robot modelletje van 8Gb en waarschijnlijk 2.0 ) en ervaren hoe het daarmee gaat. Wordt vervolgt........ 1 Quote
GerBrands Geplaatst 4 December, 2021 Geplaatst 4 December, 2021 Op 16-9-2019 om 23:10, zei Michel_1970: Bij het afspelen van mp3's vanaf de USB stick wil dit nog wel eens met haperingen gebeuren. Na een aantal ( willekeurig ) nummer is het systeem even de draad kwijt en moet het nummer ingeladen worden. Met als gevolg, de radiostilte....precies . Uiteraard een ander en kleinere USB stick geprobeerd maar hierbij het zelfde resultaat. Zijn er meerdere gebruikers die dit ervaren?? Inderdaad, is mij ook opgevallen. IK kan daar niets over vinden. Ligt het aan de grootte van de bestanden of van de stick? Welke extensies hij kan afspelen naast mp3 is voor mij ook nog uitzoeken. Quote
GerBrands Geplaatst 4 December, 2021 Geplaatst 4 December, 2021 Op 17-9-2019 om 18:56, zei Jannic: Dit was bij mijn Sportage ook het probleem. De mappen structuur aangepast en weg was het probleem. Het was veel werk maar dan heb je ook wat! Hoe heb je de mappenstructuur aangepast? Kun je dat ook even delen? Alvast bedankt. Quote
Jannic Geplaatst 5 December, 2021 Geplaatst 5 December, 2021 Op 4-12-2021 om 22:35, zei GerBrands: Hoe heb je de mappenstructuur aangepast? Kun je dat ook even delen? Alvast bedankt. Door de USB in m'n laptop te steken. Daar heb ik in Windows verkenner op Alfabet mappen gemaakt, A TM Z. Daarin de artiesten gerangschikt dmv zoeken kopiëren en plakken. Quote
Murcielaygo Geplaatst 5 December, 2021 Geplaatst 5 December, 2021 Klinkt dan toch alsof er te veel mappen en/of bestanden binnen een level stonden. Door te alfabetiseren heb je je level teruggebracht tot 26 directories.Maar wat ben ik dan weer blij met de souplesse van mijn iPod, waarbij ik kan zoeken op artiest, album, genre en nog veel meer, zonder me druk te maken om indelingen... Quote
Michel_1970 Geplaatst 7 December, 2021 Topic Starter Geplaatst 7 December, 2021 Ik ga ook maar eens het idee van @Jannic testen. Gelukkig staan al mijn nummer maar 2 of 3 levels diep. bijv. root/album/nummers.mp3 of root/jaartal/album/nummers.mp3 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.