Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Wie heeft er een Proceed in bestelling?

Ga naar de oplossing Opgelost door Renzo4000,

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wie heeft er een Proceed in bestelling?

Wanneer heb je de Proceed besteld?

Wanneer wordt jou Proceed afgeleverd?

Geplaatst

Houdt er ook rekening mee dat als het een lease auto betreft leasemaatschappijen veelal na 15 november niet meer uitleveren en pas in januari op kenteken gezet wordt. 

Geplaatst
Op 26-10-2019 om 17:36, Renzo4000 zei:

Houdt er ook rekening mee dat als het een lease auto betreft leasemaatschappijen veelal na 15 november niet meer uitleveren en pas in januari op kenteken gezet wordt. 

Dat klopt, is bij ook het geval.

Geplaatst

Persoonlijk vind ik dat hij in het zwart teveel van de zwarte contouren verliest. Het zwarte dak, de zwarte bumper etc. vallen niet meer op als de rest ook zwart is. Dat contrast maakt hem net mooi.

Geplaatst
Op 25-10-2019 om 22:24, Wutroe zei:

In mei besteld, met als opmerking dat ik bewust voor modeljaar 2020 heb gekozen. Ik verwacht 'm met een paar weken.

Vandaag maar eens met de dealer gebeld. In eerste instantie was verwachte aflevering bij hen eind oktober, maar ik had tot op heden nog niks gehoord. Nu blijkt de verwachte aflevering bij de dealer eind november te zijn... Nou dat is ook wat, na een klein half jaar wachten. Hopelijk komt ie toch nog wat eerder (en gaat de leasemaatschappij niet moeilijk doen over levering november/december, zoals hierboven al genoemd).

Geplaatst
20 uur geleden, Wutroe zei:

Ik zag hem al voorbij komen op Instagram, zwart kan ie erg goed hebben!

Niet toevallig ProceedGT-Line Dordrecht ?

Geplaatst
16 uur geleden, Wutroe zei:

Vandaag maar eens met de dealer gebeld. In eerste instantie was verwachte aflevering bij hen eind oktober, maar ik had tot op heden nog niks gehoord. Nu blijkt de verwachte aflevering bij de dealer eind november te zijn... Nou dat is ook wat, na een klein half jaar wachten. Hopelijk komt ie toch nog wat eerder (en gaat de leasemaatschappij niet moeilijk doen over levering november/december, zoals hierboven al genoemd).

Das balen!

Ik heb de mijne rond 24 juli besteld , met de vraag of deze wel voor 25 November geleverd kan worden.

Dat was allemaal geen probleem, de auto zou waarschijnlijk in week 42 geleverd kunnen worden (midden Oktober)

Hoorde maar niks van de dealer , ook zelf contact opgenomen en kreeg te horen: Het wordt ergens in November, helaas kunnen ze niet zeggen wanneer in November :no::cry:

Geplaatst (aangepast)

Mijn proceed is begin augustus besteld en is ook al 3x verzet... Begin oktober, eind oktober en nu 11 november. Ik ga er gewoon vanuit dat het januari wordt en kan het alleen maar meevallen.

aangepast door Renzo4000
Geplaatst
Op 29-10-2019 om 08:58, Renzo4000 zei:

Mijn proceed is begin augustus besteld en is ook al 3x verzet... Begin oktober, eind oktober en nu 11 november. Ik ga er gewoon vanuit dat het januari wordt en kan het alleen maar meevallen.

:cry: 3x verzet pffff 

Uiteindelijk als je hem/haar voor de deur hebt staan, dan ben je het lange wachten alweer vergeten.

Ik hoop dat de dealer mij morgen kan vertellen wanneer ik de Proceed mag ophalen. 

Geplaatst (aangepast)
Op 27-10-2019 om 22:45, Wutroe zei:

Ik zag hem al voorbij komen op Instagram, zwart kan ie erg goed hebben!

Niet toevallig ProceedGT-Line Dordrecht ?

38E49AFC-01A0-41AC-9647-23EBA011A6AD.jpeg

07EF926B-29B9-4E73-80C4-A4E52DEFB6CD.jpeg

4436F168-87B9-4C60-B5C0-2B22AB414F38.jpeg

8C479D68-509A-44DC-A065-DF6BC85BA31D.jpeg

aangepast door ARAP
Geplaatst

Net bericht gehad dat mijn proceed pas op 15 januari geleverd wordt. Hij zou initieel 2 oktober worden geleverd maar dus behoorlijk vertraagd. Alles bij elkaar dus een levertijd van 5,5 maand...beetje jammer.

Geplaatst
20 minuten geleden, Wutroe zei:

Ja, die ja.

Ja die is toevallig van mij vorig week gehad nu al 1800 km op..

• 2 weken later...
Geplaatst

28-11-2019 is de planning dat mijn auto wordt afgeleverd bij de dealer, maar dat kwam er ook twijfelachtig uit. 

Geplaatst
Op 14-11-2019 om 08:37, Gampie zei:

28-11-2019 is de planning dat mijn auto wordt afgeleverd bij de dealer, maar dat kwam er ook twijfelachtig uit. 

Ik ben benieuwd, dat schiet al op ;-) 

Geplaatst (aangepast)

31/7 Proceed 1.6 CRDI GT-Plusline DCT besteld. Gisteren bericht van de dealer dat ze verwachten dat de auto op 10/1 afgeleverd kan worden.

aangepast door Louk Seton
Geplaatst

Mooie auto @Proceed-Dennis ! Dit is kennelijk een voorraad auto aangezien het een MY2019 betreft? Want gezien jouw bestel datum zou het eigenlijk een MY2020 moeten zijn, vindt je dat niet jammer?

De Proceed zal er niet minder om rijden overigens, veel plezierige kilometers gewenst!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...