Ga naar inhoud

Wie heeft er een Proceed in bestelling?


Gampie
Ga naar de oplossing Opgelost door Renzo4000,

Aanbevolen Berichten

4 uur geleden, BrProceed zei:

Beste (aanstaande) Proceed bestuurders,

Sinds begin augustus ook een GT-PlusLine 1.4 Benzine Automaat (MJ 2020) in bestelling staan in de kleur wit. Als extra optie wel voor het panorama dak gekozen, het zwarte dak komt mooi uit in de witte auto. Ik ga de auto zakelijk rijden.

Destijds netjes gepland om 3 januari de auto op te halen. Eind december te horen gekregen dat dit waarschijnlijk de week van 6 januari zou worden en vandaag werd tot mijn spijt medegedeeld door de dealer dat ik rekening moet gaan houden met uitlevering in week 8.. Het gekke is wel dat eind december het verhaal nog was dat de auto al in Nederland was, maar dat enkel en alleen het RDW zijn ''plasje'' nog over de auto moest doen. Vandaag was het bericht dat ze morgen een lijst met chassisnummers krijgen waar mijn auto vrijwel zeker niet bij zal zitten en ik rekening moet houden met week 8.

Als consument ben je ''leek'' als het om dit soort dingen gaat, maar het is wel een onsamenhangend verhaal aan het worden op deze manier...

Vreemd ja!

 

Bij mij van 19 december, naar 7 januari en tot op heden staat hij gepland door athlon op 17 januari. Verder nog niets vernomen van de dealer of dit doorgaat... hopelijk volgende week rijden dus! (Wel betreft een diesel, in augustus ook besteld! Eerder kon athlon de nieuwe prijs niet berekenen :no:)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Toch nog een aantal diesels. Ik dacht dat ik zo'n beetje de enige zou zijn.

Tot nu toe bevalt de motor overigens erg goed, doet me qua vermogen(sopbouw) een beetje denken aan een 2-liter diesel; ik heb niet het gevoel dat de motor er keihard voor moet werken.

aangepast door Wutroe
Link naar reactie
Delen op andere sites


2 uur geleden, Wutroe zei:

Toch nog een aantal diesels. Ik dacht dat ik zo'n beetje de enige zou zijn.

Tot nu toe bevalt de motor overigens erg goed, doet me qua vermogen(sopbouw) een beetje denken aan een 2-liter diesel; ik heb niet het gevoel dat de motor er keihard voor moet werken.

Daar ben ik wel blij mee om dat te horen :) met 80.000km per jaar moet het gewoon lekker vlot lopen allemaal ^^ 

Link naar reactie
Delen op andere sites


9 uur geleden, Wutroe zei:

Toch nog een aantal diesels. Ik dacht dat ik zo'n beetje de enige zou zijn.

Tot nu toe bevalt de motor overigens erg goed, doet me qua vermogen(sopbouw) een beetje denken aan een 2-liter diesel; ik heb niet het gevoel dat de motor er keihard voor moet werken.

Voor mij staat er ook diesel in bestelling. Dct Gt-PlusLine met pano dak in het wit. Goed te horen dat de diesel bevalt. Ben benieuwd. Nu maar hopen dat ze eind februari kunnen afleveren. 
@Wutroe mooie foto’s die je gepost hebt. Zeker die laatste bij die verlaten huizen. Waar heb je die genomen?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


23 uur geleden, Plompieproceed zei:

Goedenavond, ik heb sinds 3 weken een Proceed diesel automaat het rijdt echt super. 

 

 

20191219_153407.jpg

20191219_153335.jpg

20191218_200930.jpg

Komt die diesel met die Grijze kappen? Of heb je die los gehaald ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op 4-1-2020 om 16:44, Robbels zei:

In het blauw zoals die ga ik hem ook hopelijk z.s.m. ontvangen! Ben benieuwd naar je ervaringen met de diesel en automaat, ik kom van de bmw's af.. en dat was natuurlijk subliem! :)

Goedenavond, ik heb sinds 3 weken een Proceed diesel automaat het rijdt echt super. 

12 minuten geleden, Renzo4000 zei:

Ik denk dat het door het zonlicht/belichting komt.

Nee klopt, er zitten Chrome kappen over de spiegels heen en als je naar de achterklep kijkt zit daar ook een Chrome strip onderaan. De auto is geïmporteerd uit Italië dit is een demo auto geweest in Italië.

Link naar reactie
Delen op andere sites


52 minuten geleden, Plompieproceed zei:

Goedenavond, ik heb sinds 3 weken een Proceed diesel automaat het rijdt echt super. 

Nee klopt, er zitten Chrome kappen over de spiegels heen en als je naar de achterklep kijkt zit daar ook een Chrome strip onderaan. De auto is geïmporteerd uit Italië dit is een demo auto geweest in Italië.

Ja dankje ziet er goed uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites


hier ook een 2020 uitvoering in bestelling.  Vandaag gebeld door de dealer. Er zijn inderdaad een hele serie auto's teruggehaald die niet voldoen aan de CO2 norm.  KIA Nederland is in afwachting van een type goedkeuring door het RDW maar kan nog geen duidelijkheid geven wanneer deze goedkeuring er komt. 

We zullen dus geduldig moeten wachten...

Link naar reactie
Delen op andere sites


22 minuten geleden, Proceeddriver zei:

hier ook een 2020 uitvoering in bestelling.  Vandaag gebeld door de dealer. Er zijn inderdaad een hele serie auto's teruggehaald die niet voldoen aan de CO2 norm.  KIA Nederland is in afwachting van een type goedkeuring door het RDW maar kan nog geen duidelijkheid geven wanneer deze goedkeuring er komt. 

We zullen dus geduldig moeten wachten...

Vervelend zeg... Als ik iets hoor van mijn dealer zal ik even een update posten omtrent de stand van zaken.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb vandaag ook met de dealer gebeld, mijn bestelde proceed gt-plusline 1.4 Benzine besteld op 7 Oktober wordt verwacht op 7 februari, is wel een week verschoven van 29 januari naar 7 februari, er is maar bepaalde batch wat terug moest werd mij verteld. En die van mij zat daar 100% niet tussen. Fingers crossed


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites


[mention=21025]Proceed2020[/mention] ik heb ook een bericht gehad van de leasemaatschappij en dus niet rechtstreeks van de dealer: mijn levering stond nog op 31-1 en is nu op 19-2 gezet.    



Bedoel je levering aan jou of wordt die dan afgeleverd bij de dealer ?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...