Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Op 7-8-2020 om 13:17, wimkia zei:

Ik ben nu 6 maanden verder maar door de Corona is mijn kilometerverbruik sterk gedaald. Begin nu wel weer met ritten te maken, maar waar ik normaal op 17.500 km zou zitten staan er 8000 op de teller. En later met 1 of 2 dagen per week thuiswerken zal het constant lager blijven. Dus straks mogelijk 15.000 km op jaarbasis minder verreden. 
Als dit zo doorzet zal ik aan het einde van het contract voldoende terug krijgen. of is het mogelijk om tussentijds het contract aan te passen qua jaar verbruik.

dan zou ik nu het contract aan passen. naar 15000 km op jaar basis. dat scheel je 25 euro per maand. Eind van de rit. Krijg je 4,6 euro cent terug. per minder gereden km

Geplaatst
Op 20-7-2020 om 10:47, SMITHEN69 zei:

mijn lease contract loop over vier maanden af. daar na neem ik geen nieuw lease contract meer. wand de Kia pikanto 12 automaat waar mijn klein dochter mee rijd. gaan wei samen gebruiken.   

toch maar niet dus?

• Like 1
  • Haha 1
Geplaatst

zo kreeg ik van daag een imal van private .com. of ik de Kia niro 60.000 km op de teller wil kopen eind van het lease contrad 

over drie maanden voor 20.000 euro inclusief btw dan is die drie jaar oud 2017 daar heb ik wel oren na dus doen 

Geplaatst
6 uur geleden, Murcielaygo zei:

Heb je ooit een consequente post van hem gezien?

jij bent de gene die altijd roep dat private lease duur is en dat het een smart geld kost. ik heb de af gelopen drie jaar er varen dat ik goed koper uit was dan kopen. Drie jaar lease. en nu 20.000 euro is in mijn geval totaal 30.000 euro 

Geplaatst
42 minuten geleden, SMITHEN69 zei:

jij bent de gene die altijd roep dat private lease duur is en dat het een smart geld kost. ik heb de af gelopen drie jaar er varen dat ik goed koper uit was dan kopen. Drie jaar lease. en nu 20.000 euro is in mijn geval totaal 30.000 euro 

Beste SMITHEN69

zou je willen stoppen elke posting van je zelf en van anderen te rapporteren 

bij voorbaat dank 

• Haha 1
Geplaatst (aangepast)
1 uur terug, SMITHEN69 zei:

Lijkt me sterk dat jij een niro hebt gelease voor 277 euro per maand.

Totaal 30.000 euro - 20.000 die je nu wilt gaan betalen is dus 10.000/36 zou 277 per maand zijn. Bijna onmogelijk. En waarom zou je een niro gaan kopen als je een maand geleden in een status update zegt dat het een kia xceed is geworden.

aangepast door tijdjes123
Geplaatst

Henk is gewoon de weg een beetje kwijt..

En... Nee Henk, dyslexie is niet overal een excuus voor!

• Like 1
Geplaatst
jij bent de gene die altijd roep dat private lease duur is en dat het een smart geld kost.

Eh nee...

Ik heb nooit commentaar gegeven op je private lease, dat doen anderen. Wel op allerhande feitelijke onjuistheden en inconsequenties in je verhalen.
Mocht ik mij daarin vergissen dan zie ik graag een kloppende quote van mezelf en zal ik mijn excuses maken.
Dat mag ook een reactie zijn op 1 van je andere TIG accounts.

En ja, ik irriteer je. Jij mij en velen met mij nog meer. 2 oplossingen; 1: geen kul meer blaten en/of 2: hier niet meer komen.
Geplaatst
2 uur geleden, Murcielaygo zei:

Eh nee...

Ik heb nooit commentaar gegeven op je private lease, dat doen anderen. Wel op allerhande feitelijke onjuistheden en inconsequenties in je verhalen.
Mocht ik mij daarin vergissen dan zie ik graag een kloppende quote van mezelf en zal ik mijn excuses maken.

En ja, ik irriteer je. Jij mij en velen met mij nog meer. 2 oplossingen; 1: geen kul meer blaten en/of 2: hier niet meer komen.

plusje voor jou.

Ik dacht al dat er meerdere accounts waren. Moeilijk te verhullen als je zo Nederlands schrijft.

• Like 1
Geplaatst
16 minutes ago, tijdjes123 said:

plusje voor jou.

Ik dacht al dat er meerdere accounts waren. Moeilijk te verhullen als je zo Nederlands schrijft.

Volgens het forumreglement:

Het voeren van meerdere namen voor eenzelfde forumlid is niet toegestaan. Wanneer dit toch gebeurd worden worden alle gebruikersnamen van die persoon verwijderd evenals de berichten die gepost zijn onder die namen. 

Als er meerdere namen zijn (ik kan het niet controleren) dan zou men in kunnen grijpen.

• Like 1
Geplaatst
4 uur geleden, gjcvro zei:

@Case ik zie net je onderschrift: kia e- niro of mitsch phev voor een ritje van 20km? welke heeft je voorkeur?

Eigenlijk altijd de e-Niro. De Outlander PHEV pak ik als de KIA te klein is, voor de vakanties, en om de aanhanger te trekken. Ook als we naar vrienden in Groningen gaan (vanuit Eindhoven), nemen we de e-Niro. Met de Mitsubishi moet je op zo'n rit onderweg ook tanken. Met de KIA op de terugweg een kwartiertje laden bij Lemsterhop.

Verder rijdt de e-Niro natuurlijk ook zuiniger/goedkoper.

• Haha 1
Geplaatst
13 uur geleden, tijdjes123 zei:

Lijkt me sterk dat jij een niro hebt gelease voor 277 euro per maand.

Totaal 30.000 euro - 20.000 die je nu wilt gaan betalen is dus 10.000/36 zou 277 per maand zijn. Bijna onmogelijk. En waarom zou je een niro gaan kopen als je een maand geleden in een status update zegt dat het een kia xceed is geworden.

ik betaal 413 euro per maand  36 maanden in cursief kosten alleen tanken +20.000 euro daar kan ik hem in november voor kopen 

Geplaatst
13 uur geleden, Murcielaygo zei:

Eh nee...

ik bied mijn excuses aan. dat ik jouw daar van beticht. 

• Like 1
  • 1 maand later...
Geplaatst

Uh Henk...
Je geeft nu een maand later WEER antwoord in dit topic.
En nog met een ander antwoord ook.

Echt, als je niks zinnigs of op zijn minst consequents te melden hebt, schrijf dan niets...

Geplaatst
6 uur geleden, Murcielaygo zei:

Uh Henk...
Je geeft nu een maand later WEER antwoord in dit topic.
En nog met een ander antwoord ook.

Echt, als je niks zinnigs of op zijn minst consequents te melden hebt, schrijf dan niets...

die heeft zijn 2e tijdelijke ban en is aardig op weg naar zijn forever ban 

elk bericht dat ie schrijft rapporteert hij ook nog eens gek word je er van :taz:

• Like 3
  • 2 jaar later...
Geplaatst

Het lease contract voor de elektrische Niro was binnen een week geregeld. iedereen blij een een heerlijke glimmende auto voor de deur. rijden als een tierelier. totdat je besluit te willen verhuizen en een nieuwe hypotheek wil aanvragen.

Door de registratie bij BKR grote problemen bij hypotheek aanvraag. Kia geeft niet thuis. even het lease contract overzetten op naam van mijn partner zoals ze 2 jaar geleden bij start van het contract adviseerde op deze vraag, blijkt helemaal niet te gaan. je behoud de registratie bij BKR. dus geen hypotheek. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd, en kan nu alleen voor duizenden euros mijn contrakt afkopen, wil ik van mijn bkr registratie afkomen, zodat ik een hypotheek kan aanvragen.

private lease bij Kia is een grote valstrik. binnen een week heb je een glanzende auto voor de deur, maar je komt niet meer van het contrakt af, ook niet bij overlijden, scheiden, of als je een nieuwe hypotheek wil.

• 5 weken later...
Geplaatst
Op 21-12-2019 om 12:50, zei henk smit:

Henk heeft een vraag over houder schap belasting mag een private lease bedrijf dat door berekenen op het vaste bedrag dat jij per maand betaalt.

ik betaalt nu 388 euro permaand 60 maanden 15000 km.

Ja natuurlijk. Zit in de leaserijder. Lease je een EV dan wordt de maandelijkse prijs verhoogd. 

Geplaatst
Op 25-3-2023 om 00:40, zei Teus:

Het lease contract voor de elektrische Niro was binnen een week geregeld. iedereen blij een een heerlijke glimmende auto voor de deur. rijden als een tierelier. totdat je besluit te willen verhuizen en een nieuwe hypotheek wil aanvragen.

Door de registratie bij BKR grote problemen bij hypotheek aanvraag. Kia geeft niet thuis. even het lease contract overzetten op naam van mijn partner zoals ze 2 jaar geleden bij start van het contract adviseerde op deze vraag, blijkt helemaal niet te gaan. je behoud de registratie bij BKR. dus geen hypotheek. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd, en kan nu alleen voor duizenden euros mijn contrakt afkopen, wil ik van mijn bkr registratie afkomen, zodat ik een hypotheek kan aanvragen.

private lease bij Kia is een grote valstrik. binnen een week heb je een glanzende auto voor de deur, maar je komt niet meer van het contrakt af, ook niet bij overlijden, scheiden, of als je een nieuwe hypotheek wil.

Dat ligt niet aan Kia, maar aan uzelf. Staat allemaal duidelijk in de informatie die je krijgt. 

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...