RikLijkendijk Geplaatst 19 December, 2019 Geplaatst 19 December, 2019 Heb mijn Niro nu iets meer dan een week en ben zeer tevreden. Alleen sinds vandaag krijg ik de melding "conditions not met" bij het inschakelen van de cruisecontrol. Ik heb de radar sensor gecontroleerd, maar die is schoon. Iemand een idee? Quote
olympus Geplaatst 19 December, 2019 Geplaatst 19 December, 2019 Er is een bepaalde minimum snelheid voordat hij inschakelt, ik dacht dat je boven de 40 moest rijden. Quote
Specialmade Geplaatst 20 December, 2019 Geplaatst 20 December, 2019 4 uur geleden, RikLijkendijk zei: Heb mijn Niro nu iets meer dan een week en ben zeer tevreden. Alleen sinds vandaag krijg ik de melding "conditions not met" bij het inschakelen van de cruisecontrol. Ik heb de radar sensor gecontroleerd, maar die is schoon. Iemand een idee? Heb je voor het inschakelen de rem een keer gebruikt? Dit is noodzakelijk om het systeem te “testen” of alles correct werkt. Quote
HC Baco Geplaatst 20 December, 2019 Geplaatst 20 December, 2019 Eerst cruisecontrol als optie ‘AAN’zetten; drukknop met tellerklok-symbool erop. Voor instellen vd cruisecontrol snelheid (boven 30km/uur) het tuimelknopje met symbolen (res + - set) naar BENEDEN drukken; is SET. Bij initieel proberen in te stellen via naar BOVEN drukken verschijnt de melding "conditions not met" omdat er nog geen RESUME snelheid beschikbaar is. dit is in ieder geval mijn ervaring. Succes ! Quote
RikLijkendijk Geplaatst 20 December, 2019 Topic Starter Geplaatst 20 December, 2019 Bedankt voor jullie reacties, maar deze dingen zijn in de handleiding terug te vinden en die had ik dus ook al geprobeerd. Ik denk dat ik even langs de dealer moet. Zal wel een lulligheidje zijn. Quote
RikLijkendijk Geplaatst 22 December, 2019 Topic Starter Geplaatst 22 December, 2019 Blijkt dus inderdaadeen lulligheidje. Ik had LKAS uitstann. Toen ik dit had aangezet deed ook mijn ACC het weer. Quote
Moos Geplaatst 9 Februari, 2022 Geplaatst 9 Februari, 2022 Op 22-12-2019 om 21:54, zei RikLijkendijk: Blijkt dus inderdaadeen lulligheidje. Ik had LKAS uitstann. Toen ik dit had aangezet deed ook mijn ACC het weer. Ik moet mijn Niro nog ophalen maar als je LKAS ui hebt staan kan je dan wel de cc gewoon gebruiken? Quote
Flying_Dutchman Geplaatst 12 Februari, 2022 Geplaatst 12 Februari, 2022 @Moos, stop alsjeblieft met het oprakelen van zaken uit 2019. Niet zinvol en erg storend. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.