Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Heb mijn Niro nu iets meer dan een week en ben zeer tevreden.

Alleen sinds vandaag krijg ik de melding "conditions not met" bij het inschakelen van de cruisecontrol.

Ik heb de radar sensor gecontroleerd, maar die is schoon.

Iemand een idee?

Geplaatst
4 uur geleden, RikLijkendijk zei:

Heb mijn Niro nu iets meer dan een week en ben zeer tevreden.

Alleen sinds vandaag krijg ik de melding "conditions not met" bij het inschakelen van de cruisecontrol.

Ik heb de radar sensor gecontroleerd, maar die is schoon.

Iemand een idee?

Heb je voor het inschakelen de rem een keer gebruikt?  Dit is noodzakelijk om het systeem te “testen” of alles correct werkt.

Geplaatst

Eerst cruisecontrol als optie   ‘AAN’zetten;  drukknop met tellerklok-symbool erop.

Voor instellen vd cruisecontrol snelheid (boven 30km/uur)  het tuimelknopje met symbolen (res +  - set) naar BENEDEN drukken;  is  SET.

Bij initieel proberen in te stellen via naar BOVEN drukken verschijnt de melding "conditions not met"  omdat er nog geen RESUME snelheid beschikbaar is.

dit is in ieder geval mijn ervaring.  Succes !

Geplaatst

Bedankt voor jullie reacties, maar deze dingen zijn in de handleiding terug te vinden en die had ik dus ook al geprobeerd.

Ik denk dat ik even langs de dealer moet. Zal wel een lulligheidje zijn.

• 2 jaar later...
Geplaatst
Op 22-12-2019 om 21:54, zei RikLijkendijk:

Blijkt dus inderdaadeen lulligheidje.

Ik had LKAS uitstann. Toen ik dit had aangezet deed ook mijn ACC het weer.:oops:

Ik moet mijn Niro nog ophalen maar als je LKAS ui hebt staan kan je dan wel de cc gewoon gebruiken?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...