picanto 2 Posted January 22, 2020 Share Posted January 22, 2020 hoe kan de koplampunit uitgebouwd worden zonder schade aan kunststofdelen etc. ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Machlo Posted January 22, 2020 Share Posted January 22, 2020 Ik heb hem een tijdje geleden los gehad. Hij zit met 2 of 3 schroeven vast en een beetje geklemt. Met wat wrikken moet hij los komen en dan hoef je niets te beschadigingen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Murcielaygo Posted January 22, 2020 Share Posted January 22, 2020 De twee zichtbare schroeven/bouten bovenop losdraaien, dan de gehele unit naar voren duwen, dus in de rijrichting; aan de onderkant zitten twee stugge clips die de unit vasthouden.Je moet best veel kracht zetten; ik heb mijn eerste keer nog net geen klap achterop gegeven om 'm los te krijgen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts