Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Gast edsnijders
Geplaatst

Lijkt mij geen goede plaats vuil blijft er volgens mij sneller op komen en moeilijker te verwijderen.

Geplaatst (aangepast)

Zijn ze niet gewoon het plaatje ervoor vergeten? aangezien elke niro(ook op de site) het plaatje ervoor heeft zitten. Ook nieuwe auto's op de occasionsites hebben gewoon plaatje ervoor zitten. 

Deze komt van tweakers van iemand die hem 3 dagen heeft:
Kia Niro

Plaatje zit er gewoon voor.

aangepast door tijdjes123
Geplaatst

Ik denk niet dat ze het plaatje vergeten zijn, als ik bij mij kijk zie ik een soort van inkeping om het plaatje te verzinken in de gril. Dat zie ik niet op de foto van newbie. Dus zal het wel een aanpassing zijn wellicht.

70554990-3526-44ED-AD95-822A340474EA.jpeg

Geplaatst

Ik zie volgens mij het kastje wel zitten, maar dan ACHTER de ribben van de onder-grille...
Of dat is een versteviging in jet paneel, maar dan had ik verwacht dat het aan elkaar zou zitten, dit lijkt er los achter te zitten.

Geplaatst
2 minuten geleden, gjcvro zei:

Ben wel benieuwd. Het ziet er wel wat fraaier uit. OF is het soms een model zonder adaptive CC?

Volgens mij heeft de goedkoopste al standaard AEB. AEB maakt gebruik van die sensor.

Geplaatst
Op 16-2-2020 om 14:36, tijdjes123 zei:

Zijn ze niet gewoon het plaatje ervoor vergeten? aangezien elke niro(ook op de site) het plaatje ervoor heeft zitten. Ook nieuwe auto's op de occasionsites hebben gewoon plaatje ervoor zitten. 

Deze komt van tweakers van iemand die hem 3 dagen heeft:
Kia Niro

Plaatje zit er gewoon voor.

zal misschien alleen bij de PHEV zijn. 
ik heb de mijne 2 weken

• 2 weken later...
Geplaatst (aangepast)

Met het verzoek om de radar af te stellen door de dealer, ontstaat er een chaos.

De onderdelen matchen niet met de auto en zou hij volgens de geleverde en gekoppelde onderdelen lijst zou de radar detectie aan de voorzijde van de gril moeten zitten.
De dealer moet nu de importeur foto's en nummers sturen omdat die het niet weet. 

Helaas blijft mijn auto nu in garage staan voor verder onderzoek. Wordt vervolgt... 

Daarnaast is er een nieuwe update beschikbaar voor de navigatie, maar ook deze kunnen ze bij dit model uitvoering nog niet doen door de nieuwe uitvoering.
Begint een beetje op de Tesla ervaringen te lijken. Slechte beurt van de importeur.

niroradar.PNG

aangepast door Rob Lezer
Geplaatst

Ik blijf het ook vreemd vinden dat er 1 achter de bumper zit.
Elke andere kia niro heeft hem voor de bumper(ook nieuwe) Misschien toch wat fout gegaan? lijkt me sterk maar dit is ook erg vreemd.
Kia had er wel vanaf geweten denk ik als er een wijziging was geweest.

• 2 weken later...
Geplaatst (aangepast)

Hele voorzijde is vernieuwd daar alleen gril vervangen niet ging passen.

De Radar zit nu aan de voorzijde 
Bizar was dat de parkeersensoren ook verkeerd gemonteerd waren. De binnenste en buitenste sensoren waren omgedraaid.

En KIA NL en de garage snappen niet waarom er een verkeerd front op zat

20200320_064801.jpg

aangepast door Rob Lezer
Geplaatst

Goed opgelost in ieder geval. Wel erg bijzonder dat er blijkbaar ook een compleet andere grille geproduceerd is. Zou er in Azië een iets ander model rondrijden soms?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...