Michel_1970 Geplaatst 4 Maart, 2020 Geplaatst 4 Maart, 2020 Na net iets meer dan een half jaartje voor de eerste keer langs de dealer geweest om even te kijken naar de linker achterband, gezien hij langzaam leegloop. Naar mijn idee zit er iets in alleen kan ik het niet vinden. Mogelijk is het ventiel lek. Maar goed, ik was vanmiddag toch vrij dus dacht van........juist,niet dus. De klacht is nog steeds geen koning, en zal het gaan worden ook. Er zal in de komende periode maar even gebeld worden om duidelijk te maken dat dit niet een service is waar men op hoopt. Gelukkig in bezit van een pomp, dus helemaal plat zal ik hem nooit rijden. Quote
dropje Geplaatst 4 Maart, 2020 Geplaatst 4 Maart, 2020 Tja, ook een beetje afhankelijk van hoe ze in de garage reageerden. Ze kunnen natuurlijk een keer echt geen tijd hebben, heb ik zelfs ook wel eens op mijn werk dat je het er net effe niet bij kan hebben zeg maar. Maar leg dat dan effe netjes uit, de meeste mensen snappen het dan meestal wel. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.