Dragao Posted March 19, 2020 Posted March 19, 2020 Beste Allen, Nu bijna een jaar in bezit van de Niro en ik heb een vaag probleem. zo heel af en toe valt het diaplay uit van de radio. Het touchscreen functioneert nog wel maar je ziet niets meer. Ook wisselen van functie (radio/carplay/achteruitrijcamera of zo ) doet het display niet aan gaan/veranderen. (maar er wordt wel geschakeld.) Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Dealer denkt dat het in de software zit maar ben inmiddels al 2 updates verder.. Quote
HenkM Posted March 19, 2020 Posted March 19, 2020 (edited) Als het in de software zit zouden hier (m.i.) meer mensen last van moeten hebben. Lijkt op een hardware probleem, zeker na 2 updates. Edited March 19, 2020 by HenkM Quote
Murcielaygo Posted March 19, 2020 Posted March 19, 2020 Dat klinkt als defecte backlight. Te controleren door bij uitgevallen display met een zaklamp OP de display naar binnen te schijnen. Als de display nog goed is zou je rondom de lamp iets van de display moeten kunnen aflezen.Is dit niet het geval dan kan de aansturing defect zijn, maar de backlight is waarschijnlijker. Quote
Dragao Posted March 19, 2020 Author Posted March 19, 2020 4 hours ago, Murcielaygo said: Dat klinkt als defecte backlight. Te controleren door bij uitgevallen display met een zaklamp OP de display naar binnen te schijnen. Als de display nog goed is zou je rondom de lamp iets van de display moeten kunnen aflezen. Is dit niet het geval dan kan de aansturing defect zijn, maar de backlight is waarschijnlijker. Telefoon lampje zou het ook mee lukken? Grappige is wel als ik de auto uitzet en de deur open doe (waardoor de radio echt uit gaat) gaat de radio (beeldscherm) wel weer gewoon aan als ik weer contact aan zet. Hierdoor verdenk ik meer de aansturing.. (maar ja ik heb er geen verstand van) Quote
Gerd_NL Posted March 19, 2020 Posted March 19, 2020 (edited) Heb jij een reset van de AVN geprobeerd? Edited March 19, 2020 by Gerd Bartels Quote
Murcielaygo Posted March 20, 2020 Posted March 20, 2020 Telefoon lampje zou het ook mee lukken?Ik verwacht van wel. Quote
Dragao Posted March 20, 2020 Author Posted March 20, 2020 9 hours ago, Gerd Bartels said: Heb jij een reset van de AVN geprobeerd? Nee nog niet geprobeerd, zeker de moeite waard! Thnx Quote
Recommended Posts