Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo,

Als ik in stilstand mijn radio/muziek op USB wil spelen, dan krijg ik steeds de melding dat de accu bijna leeg is en dat ik mijn auto moet starten voor de stroom.

Is dat normaal? Kan hij niet, als de accu bijna leeg is, overschakelen op de stroom van de accu?

Groet,

Martin

Geplaatst
Hallo,
Als ik in stilstand mijn radio/muziek op USB wil spelen, dan krijg ik steeds de melding dat de accu bijna leeg is en dat ik mijn auto moet starten voor de stroom.
Is dat normaal? Kan hij niet, als de accu bijna leeg is, overschakelen op de stroom van de accu?
Groet,
Martin

Dat staat er niet ?
Hij bedoeld start de motor om leeg trekken van de accu te voorkomen
En stel je vergeet de radio uit te doen dan gaat deze dus vanzelf uit ter bescherming van dat je niet meer weg komt

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Geplaatst

Bedankt, maar ik krijg iedere minuut deze melding, terwijl ik pas 5 minuten stil sta.

Geplaatst
Bedankt, maar ik krijg iedere minuut deze melding, terwijl ik pas 5 minuten stil sta.

Das een teken dat het systeem zijn werk doet

Geplaatst
Ik vind dat behoorlijk hinderlijk!

Dan moet je het contact aanhouden
Het is een keuze die ze hebben gemaakt en helaas niet is te wijzigen

Geplaatst (aangepast)
23 uur geleden, mcl zei:

Is dat niet schadelijk als je je contact aanhoudt?

Nee hoor, alleen loopt je accu dan nog sneller leeg aangezien er dan nog meer verbruikers actief zijn.

Neem aan dat je wel weet dat er 1 accu in de auto zit, de radio heeft niet z'n eigen energievoorziening ;-)

aangepast door Ronald_S

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...