mcl Geplaatst 2 April, 2020 Geplaatst 2 April, 2020 Hallo, Als ik in stilstand mijn radio/muziek op USB wil spelen, dan krijg ik steeds de melding dat de accu bijna leeg is en dat ik mijn auto moet starten voor de stroom. Is dat normaal? Kan hij niet, als de accu bijna leeg is, overschakelen op de stroom van de accu? Groet, Martin Quote
xtra40 Geplaatst 2 April, 2020 Geplaatst 2 April, 2020 Hallo, Als ik in stilstand mijn radio/muziek op USB wil spelen, dan krijg ik steeds de melding dat de accu bijna leeg is en dat ik mijn auto moet starten voor de stroom. Is dat normaal? Kan hij niet, als de accu bijna leeg is, overschakelen op de stroom van de accu? Groet, Martin Dat staat er niet ?Hij bedoeld start de motor om leeg trekken van de accu te voorkomen En stel je vergeet de radio uit te doen dan gaat deze dus vanzelf uit ter bescherming van dat je niet meer weg komt Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
mcl Geplaatst 2 April, 2020 Topic Starter Geplaatst 2 April, 2020 Bedankt, maar ik krijg iedere minuut deze melding, terwijl ik pas 5 minuten stil sta. Quote
xtra40 Geplaatst 2 April, 2020 Geplaatst 2 April, 2020 Bedankt, maar ik krijg iedere minuut deze melding, terwijl ik pas 5 minuten stil sta.Das een teken dat het systeem zijn werk doet Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
mcl Geplaatst 2 April, 2020 Topic Starter Geplaatst 2 April, 2020 Ik vind dat behoorlijk hinderlijk! Quote
xtra40 Geplaatst 2 April, 2020 Geplaatst 2 April, 2020 Ik vind dat behoorlijk hinderlijk!Dan moet je het contact aanhouden Het is een keuze die ze hebben gemaakt en helaas niet is te wijzigenVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
mcl Geplaatst 2 April, 2020 Topic Starter Geplaatst 2 April, 2020 Is dat niet schadelijk als je je contact aanhoudt? Quote
Ronald_S Geplaatst 3 April, 2020 Geplaatst 3 April, 2020 (aangepast) 23 uur geleden, mcl zei: Is dat niet schadelijk als je je contact aanhoudt? Nee hoor, alleen loopt je accu dan nog sneller leeg aangezien er dan nog meer verbruikers actief zijn. Neem aan dat je wel weet dat er 1 accu in de auto zit, de radio heeft niet z'n eigen energievoorziening 3 April, 2020 aangepast door Ronald_S Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.