Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi allemaal, 

Ik ben sinds kort eigenaar van een Kia Ceed 1.4 DynamicPlusLine T-GDI uit 2018. Volgens de garage zou er een Dab ontvanger in de auto zitten, maar kan nergens de Dab+ functie vinden. Ik zie alleen FM en AM. Weten jullie misschien hoe dat zit?

20200404_163308.heic

Geplaatst

Dit is niet de ceed 2 maar de ceed 3. Je kenteken begint ook met een G dus hij komt ook niet uit 2018 lijkt mij.

Anyway. Volgens mij staat er in mijn auto ook alleen FM en AM echter als ik FM selecteer staat er dan achter de radiozender dab+

Geplaatst (aangepast)
18 minuten geleden, Drew Musiq zei:

Uit welk jaar is mijn Ki Ceed dan? Heb je ook meer radiozender beschikbaar mt de Dab+? 

Ik zal morgen even kijken wat er bij mij staat.(Maar ik weet bijna 100% dat ik meer radiozenders beschikbaar heb)

Heel gek je auto is voor het eerst in 2018 in nederland gekomen. Maar pas in 2019 in november voor het eerst op kenteken gezet.

aangepast door tijdjes123
Geplaatst

september 2018 uit de fabriek gerold. Toen in november 2019 ingevoerd naar Nederland en op kenteken gezet en op 02 april 2020 verkocht aan klant (dit geval drew musiq).

Zo lijkt het als je op rdw kijkt

Geplaatst

Aangezien het een auto is van 2018 en een DynamicPlusline uitvoering is zou er 100% Dab+ op moeten zitten...weet iemand misschien waarom het bij mij er niet op zit en hoe ik dit erop kan krijgen? Bvd!

• 2 weken later...
Geplaatst

Het type is een Ceed 3. Echter staat het topic het onderwerp van een ceed 2. Ik bedoelde er niks slechts mee alleen dat een mod hem naar het ceed 3 onderwerp moet verplaatsen.

Maar wat heb jij dan als je op het radio knopje drukt?

Geplaatst
36 minuten geleden, Drew Musiq zei:

@tijdjes123 ik denk uit Italie. Want het boekje is ook in het italiaans. En hoe kan ik dat opzoeken?

zal dan wel uit italie komen denk ik. Ik zou ze in het engels een bericht sturen en vragen om de prijslijst van 2018 ceed 3. Op de NL site staat een archief maar op de italiaanse helaas niet.

Geplaatst
[mention=21105]Yuanes[/mention]Dit lag er op de auto toen ik hem kocht.
ik zie er staan "Dab ontvanger"

Zet je foto even om naar JPG; je hebt blijkbaar een iPhone en HEIC wordt door lang niet alle systemen ondersteund.
Geplaatst
54 minutes ago, Drew Musiq said:

@Yuanes ik heb de handleiding doorgenomen maar helaas nog steeds geen Dab+ functie.

Dit lag er op de auto toen ik hem kocht.

ik zie er staan "Dab ontvanger"

20200328_165947.heic 2.2 MB · 1 download

Ja, het staat er: DAB Ontvanger .... maar, het kan dan ook en losse DAB-ontvanger zijn ...

Ik zal terug naar de dealer gaan en vragen ...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...