Drieoog Posted May 5, 2020 Posted May 5, 2020 Ik wou hier een klein foto-logje bij gaan houden van de aanpassingen die ik aan mijn Rio heb gedaan / ga doen. Misschien is het leuk voor andere leden om te zien of kan iemand er inspiratie van op doen. Mijn auto is nu nog redelijk standaard en ik ben ook van plan om het subtiel te houden. Wat ik tot nu toe heb gedaan is: - Emblemen achterkant verwijderd - Standaard radio vervangen door een witson systeem - Remklauwen rood geschilderd - Auto gekleid en gepolijst Wat ik van plan ben de komende weken te gaan doen is: - Sportuitlaat laten monteren - Achterste ruiten laten tinten - Subwoofer plaatsen Voor de rest zijn suggesties welkom! Hier een paar foto's van de hoe de auto er nu uit ziet. Bij genoeg animo zal ik alle verdere upgrades hier gaan bijhouden. Quote
bram_28 Posted May 5, 2020 Posted May 5, 2020 Mooi ding hoor. Misschien 17” velgjes eronder?Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Vince Posted May 6, 2020 Posted May 6, 2020 De lak ziet er fantastisch uit en mooie velgen! Van welk jaar is hij? Hij lijkt me nog jong, dus mijn vraag is: was dat kleien al nodig? Welke klei gebruik je voor zo'n klus? Quote
Drieoog Posted May 7, 2020 Author Posted May 7, 2020 Op 6-5-2020 om 00:00, bram_28 zei: Mooi ding hoor. Misschien 17” velgjes eronder? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Dankje. 17 inch vind ik te groot voor deze auto maar dat is denk ik een kwestie van smaak. In het verleden op andere auto's 17 en ook 18 inch gehad. Deze velgen vind ik perfect bij de Rio. Ook fijn dat ze geen schade krijgen als je per ongeluk eens een stoeprand raakt. De auto gaat misschien nog wel een stukje omlaag.. 1 Quote
Drieoog Posted May 7, 2020 Author Posted May 7, 2020 23 uur geleden, Vince zei: De lak ziet er fantastisch uit en mooie velgen! Van welk jaar is hij? Hij lijkt me nog jong, dus mijn vraag is: was dat kleien al nodig? Welke klei gebruik je voor zo'n klus? Jazeker is kleien nodig, helemaal als je gaat polijsten. Ik wist dat eerder ook niet. Als je je auto gewassen hebt dan lijkt hij schoon, maar ga dan maar eens kleien. Moet je zien wat voor rotzooi er vanaf komt! Dat zit dus allemaal op je lak. Kleien doe je dus ongeacht de leeftijd van je auto, trouwens ook als je niet gaat polijsten. Je doet het dan bijvoorbeeld 1 a 2 keer per jaar. Sommigen doen het zelfs vaker. Ik gebruik de klei van Monello icm Born slippy clay lube. Quote
Drieoog Posted May 7, 2020 Author Posted May 7, 2020 Nieuwe upgrades: Armsteun geplaatst / subwoofer geplaatst. Quote
Recommended Posts