Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Misschien een open deur maar als ik de weg weet gebruik ik de navi niet.

Geplaatst

soms... heel soms zit je in een omgeving die je niet kent.. en dan zet je de navi aan naar een plek die je wel kent..

En dan ook nog heel soms laat je die aan staan omdat het te veel moeite kost om de begeleiding uit te zetten.. en dan ineens zie je dat hij wel een heel onlogische weg in slaat.. Op dat moment begin je te twijfelen. Reed ik daarom straks door dat ene prutstraatje omdat de navi gewoon niks beter wist? Waar heeft hij me nog meer een onlogische weg laten rijden.. Had de route niet een stuk korter gekund? Of sneller? Of slimmer? Want wat je op dat moment zie gebeuren is te belachelijk voor woorden.

Maar ik kap er mee dat te blijven uitleggen. Als je het niet wil snappen prima. Als je er geen last van hebt ook prima.. Als je snapt wat ik bedoel; Jammer maar helaas we zitten er aan vast. Enig lichtpuntje: Elk jaar lijkt de navi iets beter te worden, dus wellicht komt het ooit goed.. En er is altijd nog Waze of Maps, die kunnen het blijkbaar wel. En dan niet alleen omdat de kaarten beter zijn, ook de logica er achter.

• Like 1
Geplaatst
12 uur geleden, HenkM zei:

Toch fijn voor fabrikanten dat er altijd mensen zijn die alles maar accepteren. Kunnen ze gewoon rotzooi blijven ontwikkelen en verkopen. Klandizie verzekerd.

Ik kap er ook mee.

• Haha 1
  • Confused 1
Geplaatst

Soms heel soms moet ik naar plekken die ik niet ken. Ik gebruik dan de navigatie, zowel auto als motor. Mogelijk dat de berekende route (het is immers maar een berekening) niet optimaal is maar ik kom op de plek van bestemming. Zonder deze techniek zou mijn route waarschijnlijk nog veel verder dan ideaal zijn. Vandaar mijn reactie.

Ik accepteer zeker niet alles maar nothing is perfect (mijn TomTom rider laat ook wel eens een steekje vallen).

Mocht ik mensen tegen het zere been hebben geschopt: sorry.

Geplaatst
Op 22-9-2020 om 18:06, gjcvro zei:

Deze post hoef ik maar 1 keer te maken, omrijden is een terugkerend probleem. En dat het voor jou geen probleem is wil niet zeggen dat iedereen er zo makkelijk over denkt.

Lang leve Waze, onge-evenaard en geen lelijk extra apparaat in je auto.

Geplaatst
Op 23-9-2020 om 22:02, HenkM zei:

Soms heel soms moet ik naar plekken die ik niet ken. Ik gebruik dan de navigatie, zowel auto als motor. Mogelijk dat de berekende route (het is immers maar een berekening) niet optimaal is maar ik kom op de plek van bestemming. Zonder deze techniek zou mijn route waarschijnlijk nog veel verder dan ideaal zijn. Vandaar mijn reactie.

Ik accepteer zeker niet alles maar nothing is perfect (mijn TomTom rider laat ook wel eens een steekje vallen).

Mocht ik mensen tegen het zere been hebben geschopt: sorry.

Volkomen mee eens...

Geplaatst

Tja Flitsmeister aan het proberen en dit werkt aardig goed sinds kort kun je ook zelf meldingen geven als je de carplay gebruikt. Er zijn veel instellingen die je gebruiken/aanpassen. Wacht alleen nog op de dashboard van flitsmeister, volgens de berichten komt er binnenkort nog een melding dat je mogelijk geflitst bent, als je te snel een flitspaal voorbij bent gereden. Dus oppassen

Geplaatst
Op 22-9-2020 om 23:00, HenkM zei:

gisteren van werk naar huis navigatie aan gezet en bij de a16 vertelde de navigatie dat ik de rechter baan moest nemen bij de van brienenoord brug  dus ik dit maar gedaan scheelde toch weer een aardige file, want op de parallel baan was een aardige aanrijding gebeurd en stond alles stil en ik reed er lachend voorbij  , dus er zijn ook wel nuttige dingen op de navigatie   

Geplaatst

Ik rij dagelijks naar mijn werk met de navigatie aan, maar steminstructies uit.
Want als er idd iets is gebeurd op de weg weet ik dat via Live Services VOOR ik in de file sta...

Mijn TomTom leert zelfs mijn reispatronen op die manier en stelt bij het opstarten bestemmingen voor!

Geplaatst

Dat doet systeem van Kia ook.
Kun je allemaal instellen.

Kunt ook automatisch stil navigeren naar bekende bestemmingen. Staat stem automatisch uit en hoef je niet zelf uit te zetten.

Tot nu toe heb ik nog geen onverwachte routes gehad.
Aardig wat ritjes door europa.

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...