Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hai

In mij KIA Sportage uit 2015 zit het Infinity Soundsystem, tezamen met navigatie.
Stel, ik ben muziek aan het draaien van USB en tegelijkertijd gebruik ik de navigatie.
Als ik mijn muziek niet meer wil horen draai ik het volume weg. De muziek loop dan wel echter door.
Wil ik mijn muziek helemaal stoppen, dan moet ik op de knop linksonder drukken.
Echter, dan wordt het scherm zwart en is de navigatie ook weg.

Is er een manier om de navigatie te blijven tonen en de USB te laten stoppen, zodat hij niet verder gaat met muziek afspelen?

Dank

Ron

Screenshot.jpg

Geplaatst
11 uur geleden, Ronkia zei:

Hai

In mij KIA Sportage uit 2015 zit het Infinity Soundsystem, tezamen met navigatie.
Stel, ik ben muziek aan het draaien van USB en tegelijkertijd gebruik ik de navigatie.
Als ik mijn muziek niet meer wil horen draai ik het volume weg. De muziek loop dan wel echter door.
Wil ik mijn muziek helemaal stoppen, dan moet ik op de knop linksonder drukken.
Echter, dan wordt het scherm zwart en is de navigatie ook weg.

Is er een manier om de navigatie te blijven tonen en de USB te laten stoppen, zodat hij niet verder gaat met muziek afspelen?

Dank

Ron

Screenshot.jpg

Andere keuze maken door op de media knop te drukken., b.v. radio. Muziek zachter zetten en de navigatie starten.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...