Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Weet iemand hoe ik kan oplossen dat ik Teams in mijn auto op kan nemen.
Ik wordt best veel gebeld via Teams en 9 van de 10x hoor ik hem wel overgaan maar kan ik hem niet opnemen.
Dan moet ik onder het rijden mijn telefoon pakken om dan op te nemen. Als ik heb opgenomen werkt het wel via de speaker en de microfoon in de auto en niet in mijn telefoon.

Geplaatst

Android auto geprobeerd?

Bij mij werkt opnemen met de telefoon wel: heb een telefoon houder tussen het instrumentarium en het scherm, dus zo goed bereikbaar en snel op te nemen.

Verstuurd vanaf mijn LG-H870 met Tapatalk

Geplaatst
1 minuut geleden, marijn.hak zei:

Android auto geprobeerd?

Bij mij werkt opnemen met de telefoon wel: heb een telefoon houder tussen het instrumentarium en het scherm, dus zo goed bereikbaar en snel op te nemen.

Android auto zou misschien kunnen.
Opnemen met de telefoon werkt wel als teams overgaat en dan werkt het ook wel in de auto en niet via de telefoon. Maar zou het liever opnemen via het stuur zelf.

Geplaatst
Android auto zou misschien kunnen.
Opnemen met de telefoon werkt wel als teams overgaat en dan werkt het ook wel in de auto en niet via de telefoon. Maar zou het liever opnemen via het stuur zelf.
Ik durf niet te stellen of Android auto / Apple Carplay dat ondersteund

Geplaatst

Heb je een iPhone of Android? Mijn iPhone behandelt Teams gesprekken (zonder video) als gewone telefoongesprekken, dus die kan ik opnemen met de knoppen op het stuur in mijn Picanto.
Ook gesprekken via WhatsApp, FB Messenger en andere diensten werken zo, dankzij gebruik van CallKit, een API vsn Apple.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...