r.iglesias Geplaatst 1 Juni, 2021 Geplaatst 1 Juni, 2021 hallo mijn naam is richard en ik heb een probleem met mijn sportage 4 1.6 gt line met pas 23.000 km uit 2017 ik ben nu al meerdere keren bij de dealer (sittard ) geweest maar er is niets opgelost als ik 100km/uur rij en gas geef dan trilt de auto behoorlijk ik heb al 4 nieuwe 19 inch banden en al uitgelijnd en gebalanceerd ?????????? wat kan het zijn???? 1 Quote
Riker Geplaatst 1 Juni, 2021 Geplaatst 1 Juni, 2021 Als het duidelijk aleen gebeurt als je gas geeft zou ik het eerst denken aan de aandrijflijn. CQ koppeling, vliegwiel, koppelingsplaat, steekas, homokineet, wiellager of schijfrem.Met bepaalde truuks kan de monteur problemen uitsluiten. Een mogelijkheid is bv balanceren aan de auto daarmee krijg ook meteen een indruk over mogelijke hoogteslag in je banden.Een wielaag en homokineet kun je controleren door een vlotte scherpe bocht te maken etc. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.