Gast Geplaatst 26 Juli, 2021 Geplaatst 26 Juli, 2021 Als de zon optimaal staat, of juist niet, kan ik het scherm niet meer lezen. Ik wordt verblindt door het zonlicht dat op de "chromen" rand van het dashboard onder het scherm doorloopt en ook de "chromen" RNP-knop schittert me tegenmoet. Ik overweeg om er schilderstape overheen te plakken. Denken jullie dat de dealer een standaardoplossing kan bieden? Wrappen is ook weer zowat. Weet iemand een alternatief? Quote
gjcvro Geplaatst 26 Juli, 2021 Geplaatst 26 Juli, 2021 Lol, was ook het eerste waar wij over klaagden tijdens de proefrit. Ik vermoed dat het bij ons (zelf?) stappen gaat worden. Quote
rob2u Geplaatst 27 Juli, 2021 Geplaatst 27 Juli, 2021 Ik heb het deel onder het scherm hoogglans zwart wrapped. Ik kijk nog even aan of dit voldoende is anders laat ik de hele chromen strip wrappen bij een professioneel bedrijf. De tape heb ik overigens gekocht bij Amazon. Quote
Moo Geplaatst 27 Juli, 2021 Geplaatst 27 Juli, 2021 Garage gaf aan mij ook aan om het te gaan wrappen. Jammer dat ze het niet zelf wilde doen :'( Quote
Hippe lip Geplaatst 28 Juli, 2021 Geplaatst 28 Juli, 2021 Op 26-7-2021 om 20:43, Mausy5043 zei: Als de zon optimaal staat, of juist niet, kan ik het scherm niet meer lezen. Ik wordt verblindt door het zonlicht dat op de "chromen" rand van het dashboard onder het scherm doorloopt en ook de "chromen" RNP-knop schittert me tegenmoet. Ik overweeg om er schilderstape overheen te plakken. Denken jullie dat de dealer een standaardoplossing kan bieden? Wrappen is ook weer zowat. Weet iemand een alternatief? Ik kan me niet bedenken dat ik ooit ergens last van heb. Welke chromen rand bedoel je? Heb je een fotootje? Quote
JohanGM Geplaatst 28 Juli, 2021 Geplaatst 28 Juli, 2021 5 uur geleden, Hippe lip zei: Ik kan me niet bedenken dat ik ooit ergens last van heb. Welke chromen rand bedoel je? Heb je een fotootje? De strip dwars onder het scherm. Het is geen chroom, maar een soort zijde-grijs. Loopt vanaf je stuur tot aan de bijrijdersdeur. Als de zon daarin staat schittert hij recht in je gezicht. 1 Quote
Case Geplaatst 28 Juli, 2021 Geplaatst 28 Juli, 2021 5 uur geleden, Hippe lip zei: Ik kan me niet bedenken dat ik ooit ergens last van heb. Welke chromen rand bedoel je? Heb je een fotootje? De 2019 versie van de e-Niro heeft dat nog niet, dus niet gek dat wij er geen last van hebben. 1 Quote
JohanGM Geplaatst 28 Juli, 2021 Geplaatst 28 Juli, 2021 2 minuten geleden, Case zei: De 2019 versie van de e-Niro heeft dat nog niet, dus niet gek dat wij er geen last van hebben. Dat verklaart een hoop! en Quote
Hippe lip Geplaatst 28 Juli, 2021 Geplaatst 28 Juli, 2021 Ah, nu ist me helemaal duidelijk. Dank voor de twee foto’s. Iets vergelijkbaar had ik met de Citroën C5 die ik hiervoor (13 jaar) had. Die had standaard ook over de volle breedte zo’n ‘chromen’ strip. Bij de koop al meteen bedongen dat die vervangen zou worden door een zwarte versie, die standaard was op de duurdere uitvoering (had ik toevallig gezien). Ik vond het al geen gezicht, zo’n blinkende strip op een verder donker dashboard. En das hier in de e-Niro eigenlijk niet anders. Ik zou ‘m mat zwart spuiten of wrappen. Quote
oldie Geplaatst 24 Augustus, 2021 Geplaatst 24 Augustus, 2021 (aangepast) Zon waar waar? 24 Augustus, 2021 aangepast door oldie Spelling Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.