Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Beste allen, lang geleden maar hier ben ik weer. Nooit geen problemen met de Carens, maar nu heb ik er 1.

Wanneer je de auto wilt starten slaat hij niet aan, wachten we dan een tijdje en starten opnieuw dan slaat hij wel aan. Wie kan mij hier bij helpen wat dit probleem is.

Geplaatst

Toch maar eens kijken naar jouw problemen dan...

Als je de auto op contact zet, hoor je dan de brandstofpomp lopen?

Normaliter zou die bij contact het systeem op druk moeten brengen en als er signaal komt van de motor permanent moeten gaan lopen. Als de eerste "puls" niet gebeurt komt er pas druk op je systeem als je aan het starten bent, maar niet snel genoeg, de tweede keer is er druk van de eerdere poging en slaat de motor wel aan.

Of het dit zeker is kan ik niet zeggen, maar dat is wat mijn gevoel zegt, ook al is het uit ervaring met oudere auto's...

Geplaatst

Je andere vraag ook gevonden: http://www.kiaclub.nl/topic/12655-voorstellen-en-probleem/
Kan daar niet reageren, want meer dan twee jaar oud; heb je dit zelf ooit nog achterhaald?

Lijkt mij dat zoiets ook wel in het boekje moet staan.

En een schakelaar bij een demontagebedrijf zal niet duur zijn, met wat inzicht moet inbowuen toch wel lukken?

Geplaatst

Probeer de reserve sleutel eens.

Hier zit een transponder in die kan wel eens haperen.

Als reserve sleutel geen probleem geeft dan even sleutel bestellen en inleren.

• 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...