Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Heeft al iemand een Edition?

Ga naar de oplossing Opgelost door Kia pannenkoek,

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Heeft al iemand een Edition uitvoering in gebruik genomen? Ben erg benieuwd of daar al het nieuwe logo op zit. In de configurator staat bij alle uitvoeringen MY21 vermeld, behalve bij de Edition, zou dit betekenen dat die dan MY22 is??

Geplaatst
Heeft al iemand een Edition uitvoering in gebruik genomen? Ben erg benieuwd of daar al het nieuwe logo op zit. In de configurator staat bij alle uitvoeringen MY21 vermeld, behalve bij de Edition, zou dit betekenen dat die dan MY22 is??
Ik heb een Edition besteld. Bij mij stond: Modeljaar 2022. Ik neem aan dat dit betekent MY22. Deze staat op de planning voor week 45 van 2021.

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

• 4 weken later...
Geplaatst

Ik heb inmiddels mijn VIN (chassisnummer) gekregen van de dealer, daar blijkt uit dat het inderdaad MY22 is (10e karakter= N in mijn geval, staat voor '22)

Geplaatst

Ik heb gisteren te horen gekregen dat mijn Edition is aangekomen bij de dealer. Vijf weken eerder dan volgens de planning. Ik zal straks eens bellen of hij het VIN heeft voor mij.

Geplaatst

@stanley18 Alvast gefeliciteerd !  Volgens mijn lease maatschappij (Private Lease) zou er 7 en 14 oktober een boot binnenkomen met daarop een aantal door hun gereserveerde e-Niro's Edition, twee weken daarna zou de auto dan afgeleverd kunnen worden, vooralsnog staat de mijne voor 29 oktober afleveren (waarschijnlijk dan de boot van de 14e) maar eerder mag ook van mij...

• Like 1
Geplaatst
Ik heb inmiddels mijn VIN (chassisnummer) gekregen van de dealer, daar blijkt uit dat het inderdaad MY22 is (10e karakter= N in mijn geval, staat voor '22)
Wat kan ik op dit moment met het VIN, behalve zien of het een MY22 model is? Kan ik er bijvoorbeeld een account mee aanmaken bij Kia?

Geplaatst

Voor het algemene Kia account niet nodig maar voor de Kia Charge laadpas wel, ik heb die gisteren binnengekregen, abonnement laat ik starten op de dag van levering. 

als je zelf geen laadplek thuis hebt is dat best een voordelige oplossing 9,99€ per maand laden voor 0,25€ per kWh zonder starttarief. 

Met de pas verhoogde tarieven voor stroom thuis haal ik dat zelfs niet eens, ik had de pech dat mijn vaste contract voor energie net afloopt 1 november.

• Like 1
Geplaatst (aangepast)
10 uur geleden, Kia pannenkoek zei:

@stanley18 Alvast gefeliciteerd !  Volgens mijn lease maatschappij (Private Lease) zou er 7 en 14 oktober een boot binnenkomen met daarop een aantal door hun gereserveerde e-Niro's Edition, twee weken daarna zou de auto dan afgeleverd kunnen worden, vooralsnog staat de mijne voor 29 oktober afleveren (waarschijnlijk dan de boot van de 14e) maar eerder mag ook van mij...

Dat klopt van die boot. Deze word de 16e smiddags in Rotterdam verwacht. Momenteel vaart hij voor de kust van Egypte. Scheepsnaam is Thruxton. Ik verwacht zelf een Executive Line. Deze stond voor 6-10 als afleveren gepland bij de dealer. Hoop dat de mijne ook op deze boot staat. 

aangepast door Kevin Salemink
Geplaatst

Dat vrees ik maar kan het ook noet tegenhouden. Mijn werkgever gaat een laadpaal plaatsen, even zien wat hij daar voor tarief aan gaat hangen.

Geplaatst

Dat verwacht ik niet. Om te stimuleren dat je minder elektriciteit gebruikt ipv gas overweegt de overheid de belasting op elektriciteit te verlagen. Ook dan daalt je energierekening, al is dat minder dan de stijging van gas.

Geplaatst (aangepast)

We gaan het zien. Voor mij persoonlijk geen fijne optie, aangezien ons stroomverbruik uiteindelijk nagenoeg 0 is, waarschijnlijk dit jaar zelfs nog steeds negatief.

En snel overschakelen van gas naar stroom is ook lastig.

aangepast door gjcvro
Geplaatst

Hoe was het ook alweer? Oh ja, even Googlen en je ziet welke mogelijkheden je hebt om nog dit jaar te besparen op gas en je overcapaciteit aan stroom te gebruiken
(Kleine tip: infrarood warmtepanelen, lucht lucht warmtepomp/airco)

Geplaatst

Ja, bekend en ja bekend.. en ook al bekend met lucht / water warmtepomp, zowel vol elektrisch als hybride. Alleen de water/water warmtepomp hebben we nooit door laten rekenen.

Allemaal al de revue gepasseerd en lastig uitvoerbaar op een voor ons acceptabele manier. (of lastig een bedrijf vinden waarvan ik de indruk had dat ze wisten waar ze het over hadden, de meeste doen maar wat lijkt het)

Als het zo simpel was was het al opgelost geweest.

Geplaatst
Bij mij is het idd ook een "N".

• Like 1
Geplaatst (aangepast)
Op 9-10-2021 om 02:02, gjcvro zei:

Ja, bekend en ja bekend.. en ook al bekend met lucht / water warmtepomp, zowel vol elektrisch als hybride. Alleen de water/water warmtepomp hebben we nooit door laten rekenen.

Allemaal al de revue gepasseerd en lastig uitvoerbaar op een voor ons acceptabele manier. (of lastig een bedrijf vinden waarvan ik de indruk had dat ze wisten waar ze het over hadden, de meeste doen maar wat lijkt het)

Als het zo simpel was was het al opgelost geweest.

Tip: klop eens aan bij Schimmel Techniek in Barneveld. Die weten niet alleen heel erg goed waar ze het over hebben, ze werken ook bijzonder klantgericht.

Ze hebben recent een lucht-water warmtepomp bij me geïnstalleerd (bijgebouw) en ik ben nu in gesprek voor een water/water-warmtepomp. Ik heb wat noten op mijn zang en ben qua vragen niet altijd de makkelijkste, maar ze staan overal voor open en komen steeds met een reële reactie. Ook na het geven van de order en tijdens installatie is goed overleg mogelijk.

Kortom: zéér aan te raden!

P.S. kijk eens op twitter naar @schimmeltdi en de baas @schimmpi

</offtopic>

aangepast door Hippe lip
  • Like 2
  • 3 weken later...
Geplaatst
Op 13-9-2021 om 19:24, Kia pannenkoek zei:

Volgens mijn dealer zit het nieuwe logo op de edition. Die van mij wordt rond week 46 geleverd en zou de MY22 versie moeten zijn volgens de documenten.

Geplaatst

Ik had verleden week een leenauto (Niro PHEV Executive) en daar zat ook het nieuwe logo op. Die op de motorkap lijkt mij zeer moeilijk te verwijderen, mocht je dat willen. Iemand al een poging gedaan?

Geplaatst

Ik ga alleen "niro" en "eco electric" er af halen maar denk dat nieuwe Kia logo ook gewoon geplakt zit, het oude logo zat in een soort ingestanst ovaal plekje waar kennelijk ook nog een paar pinnetjes door en door zaten. Ik vermoed dat het hierdoor iets makkelijker is geworden om het logo te verwijderen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...