Ga naar inhoud

Website voor KIA updates


Chojin

Aanbevolen Berichten

Op 22-11-2021 om 16:35, zei Marcel038:

Vanmiddag de nieuwe update gedraaid MY20 maar die is helemaal bagger... emoji15.png Bovenste knoppencluster weigert vaak dienst. Kan bijv. tijdens het rijden niet maar schakelen van Radio naar Map of Nav. Volledige reset gedaan maar helaas bood dat ook geen soelaas. Wat een verdriet... emoji22.png


Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
 

Wat vervelend!  Ik heb hem nu ook gedraaid maar ervaar deze problemen niet.

Wat ik wel heb, en eerder ook had, is dat bij het afspelen van muziek via Spotify de tracklist niet ververst wordt als het volgende nummer begint. Als ik dan op pauze klik en play dan ververst hij wel goed.

Ook de achteruitrij bug is nog niet opgelost. 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat vervelend!  Ik heb hem nu ook gedraaid maar ervaar deze problemen niet.
Wat ik wel heb, en eerder ook had, is dat bij het afspelen van muziek via Spotify de tracklist niet ververst wordt als het volgende nummer begint. Als ik dan op pauze klik en play dan ververst hij wel goed.
Ook de achteruitrij bug is nog niet opgelost. 
Ik heb bemerkt dat de problemen ontstaan als de KIA Live services niet beschikbaar zijn. Ook de UVO app kan dan niet connecten met de auto. Dat probleem had ik daarvoor dus niet. In het display verschijnt dan wel het signaalsterkte icoontje maar het KIA Live icoontje blijft uit. Opnieuw configureren en aanmelden van de service biedt helaas ook geen oplossing. Een paar keer opnieuw met de app proberen te connecten biedt af en toe de oplossing al is dat natuurlijk verre van ideaal.

Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites


De auto is net terug van de dealer. Daar wisten ze mij te vertellen dat er helemaal geen update beschikbaar is voor mijn auto. Ze stonden wel even heel raar te kijken toen de update op mijn USB-stick toch echt een update bevatte voor mijn auto. Maar ook vandaag werd de update tot tweemaal toe afgebroken door het systeem.

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites


On 11/24/2021 at 8:48 AM, Chojin said:

Ook de achteruitrij bug is nog niet opgelost. 

Ik heb contact gehad met support via de chat functie op de update site. Ik heb ook diverse problemen na de update, o.a. de instellingen voor geprogranneerd laden verdwijnen. Ik heb ook het probleem dat bij achteruit rijden de sensor indicatoren niet zichtbaar zijn op het grote display (wel in het kleine). Mij is geadviseerd een harde reset uit te voeren (accu kabel gedurende 30 minuten los). Tot no toe lijkt dat te helpen. De tijden voor geprogrameerd laden zijn nog niet verdwenen en ook krijg ik de sensoren keurig in beeld. Moeite van het proberen waard.

aangepast door Elhovo
  • Like 4
Link naar reactie
Delen op andere sites


14 uur geleden, zei Elhovo:

Ik heb contact gehad met support via de chat functie op de update site. Ik heb ook diverse problemen na de update, o.a. de instellingen voor geprogranneerd laden verdwijnen. Ik heb ook het probleem dat bij achteruit rijden de sensor indicatoren niet zichtbaar zijn op het grote display (wel in het kleine). Mij is geadviseerd een harde reset uit te voeren (accu kabel gedurende 30 minuten los). Tot no toe lijkt dat te helpen. De tijden voor geprogrameerd laden zijn nog niet verdwenen en ook krijg ik de sensoren keurig in beeld. Moeite van het proberen waard.

Ben heel benieuwd of dit de oplossing is !  Hou ons op de hoogte.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 7 maanden later...

Hee, ziet de update-ste van Kia er nu anders uit?

Er stond toch altijd zo'n lange lijst van modellen, uitvoeringen en updates? Die zie ik nu niet meer.
Ok kijk ik verkeerd?

aangepast door Hippe lip
Link naar reactie
Delen op andere sites


Vanmorgen de EV naar de dealer gebracht voor zijn 1e onderhoudsbeurt. Hierbij is ook het navigatiesysteem geupdate.
Ben benieuwd of dit de laatste versie is voor dit model MY'21

image.jpeg

image.jpeg

Als ik de post van @Peters07 mag geloven en zie aldaar dat naast "MY'20 nieuwere waarden staan dan kan ik niet anders zeggen dat ze bij de dealer niet up to date zijn, dus dat wordt zelf down- en upgraden.........
Mijn model is gelijk aan die van MY'20 (DEAE.S5BLC.AEU)

aangepast door Michel_1970
Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...