Riesje Posted February 5 Share Posted February 5 Zoals de titel het al zegt wordt mijn motor (koelvloeistof) niet hoger dan 80 graden, althans dat wijst de temp sensor aan op het display. Mijn Kia garage heeft al vervangen: temp sensor en thermostaat maar dit had geen effect. Vervolgens op advies van Kia nl is het console vervangen, ook had dit geen effect. De garage weet het niet meer, ze zeggen dat alles werkt zoals het moet. wellicht heeft iemand hier nog suggesties? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Machlo Posted February 5 Share Posted February 5 Heb wel eens ergens gelezen dat een kapotte thermostaat werd vervangen door een nieuwe (kapotte) thermostaat, maar dat hebben ze wellicht al gecontroleerd. Heb verder geen idee hoor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Riesje Posted February 5 Author Share Posted February 5 bedankt voor je reactie, dat ze het gecontroleerd hebben moet ik maar van uit gaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ledie416 Posted March 4 Share Posted March 4 Op 5-2-2022 om 13:59, zei Riesje: Zoals de titel het al zegt wordt mijn motor (koelvloeistof) niet hoger dan 80 graden, althans dat wijst de temp sensor aan op het display. Mijn Kia garage heeft al vervangen: temp sensor en thermostaat maar dit had geen effect. Vervolgens op advies van Kia nl is het console vervangen, ook had dit geen effect. De garage weet het niet meer, ze zeggen dat alles werkt zoals het moet. wellicht heeft iemand hier nog suggesties? mooie temperatuur, als de sensor heel is, bij veel auto's kan een reset op het dashboard Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts