Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
4 uur geleden, zei Marinus 22:

Hij is er eindelijk

Aflevering auto.jpg

Gefeliciteerd met je nieuwe mooie aanwinst 

En nu heerlijk touren en vele veilige kilometers 

Geplaatst

Gisteren even langs de dealer gefietst en foto’s gemaakt…. woensdag aflevering 👌👌

8B349A8A-D07C-4786-95C2-9D4E9DB2E557.jpeg

F2E302BC-C987-40CD-B59A-05E13A8BDE53.jpeg

39876C57-25A0-4BDC-9E93-FE48B513C5EA.jpeg

• Like 1
Geplaatst

Gisteren mij GTplus HEV mogen ophalen.

De trekhaak komt later ivm niet kunnen leveren van de  kabelset.

Blauw is ook echt gaaf.

IMG-20220725-WA0004.jpg

• Like 3
Geplaatst
Gisteren mij GTplus HEV mogen ophalen.
De trekhaak komt later ivm niet kunnen leveren van de  kabelset.
Blauw is ook echt gaaf.

IMG-20220725-WA0004.thumb.jpg.01521bb8724cda1f41144f4880b9b55c.jpg
Ik heb de blauwe nooit in de showroom gezien, maar als ik dit zo bekijk ga ik er geen spijt van hebben dat ik dezelfde besteld heb

Verstuurd vanaf mijn SM-G998B met Tapatalk

Geplaatst
4 uur geleden, zei chrisvhv:

Ik heb de blauwe nooit in de showroom gezien, maar als ik dit zo bekijk ga ik er geen spijt van hebben dat ik dezelfde besteld heb

Is deze kleur met Metallic ?

Geplaatst
17 minuten geleden, zei chrisvhv:

Blue flame metallic

Oke dat is Top, dan laat ie in het zonnetje helemaal zijn kleur mooi zien.

Ben benieuwd om hem in deze kleur in het echt te zien. 👍

• 2 maanden later...
Geplaatst

Vet hoor, die foto vanaf boven gemaakt is ook erg cool, het wit met diep zwart geeft een mooi effect. In principe heeft elke sportage een " zwart " dak als je de achterspoiler niet mee rekent. 🤭

Hoop niet dat jij diegene bent die vanmiddag voorop stond bij een kopstaart botsing op de leidsevaart in Voorhout.🤨 was dezelfde witte.

Maar heel veel plezier en veilige kilometers toegewenst echt een gave bak zo.🤟

Geplaatst

Thanks Barney,

Ben er ook bijzonder blij mee, had nog even getwijfeld om voor een nieuwe Niro te gaan, maar er kwam een goede aanbieding via ANWB voorbij waardoor deze maar 40 euro per maand meer kost dan een Niro,  Toen was de keus snel gemaakt, niks ten nadele van de nieuwe Niro uiteraard maar ik was een "luxe" Sportage gewend.

Uhm nee niet in Voorhout geweest vandaag, die had vast niet dat botsing waarschuwingssignaal in zijn Kia🙁

Geplaatst

Heel veel plezier en veilige kilometers toegewenst echt een gave auto 

Heb net mijn eerste beurt gehad met mijn sportage maar rijdt gewoon heerlijk.

Verheug me iedere dag weer om erin te mogen rijden.

• 1 maand later...
Geplaatst

Vandaag de laatste aanpassingen laten doen aan mijn KIa Sportage PHEV GT-Plus line:

Spatlappen, sidesteps (Sporty - gespoten in piano black) en dagrijverlichting (wrap) . Verder heb ik de winterbanden/velgen laten monteren.  CIMG_1049.thumb.jpg.94af6ee76029d0f4c129bf6a07d6003c.jpgIMG_1047.thumb.JPG.a9bd4d2008eab6badbbc9ca952db25d5.JPGIMG_1051.thumb.JPG.0c5d0b7e74a1dfbc5bcc2b6d2a22bd6a.JPG

Geplaatst
12 uur geleden, zei kras:

Vandaag de laatste aanpassingen laten doen aan mijn KIa Sportage PHEV GT-Plus line:

Spatlappen, sidesteps (Sporty - gespoten in piano black) en dagrijverlichting (wrap) . Verder heb ik de winterbanden/velgen laten monteren.  CIMG_1049.thumb.jpg.94af6ee76029d0f4c129bf6a07d6003c.jpgIMG_1047.thumb.JPG.a9bd4d2008eab6badbbc9ca952db25d5.JPGIMG_1051.thumb.JPG.0c5d0b7e74a1dfbc5bcc2b6d2a22bd6a.JPG

Echt een héle vette uitvoering van gemaakt, mag je echt trots op zijn.

Zo zal je er denk geen tweede van zien.🤔👌

Geplaatst
2 uur geleden, zei Heilyn:

Zijn dit ook de LED-treeplanken? Zo ja, kan je dan ook een foto plaatsen van hoeveel licht die geven?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Dit zijn treeplanken type Sporty. Die hebben geen led verlichting. 

• Like 1
  • 2 maanden later...
Geplaatst

Hier is hem dan , al een weekje ermee aan het rond tuffen en begin nu zo ongeveer de meest noodzakelijke knopjes en app’s onder de knie te krijgen .
HEV Sportage GT-line zonder de geventileerde zetels en het Harman Kardon systeem . 7c8ffd773a9910d5e33839fb48f605b0.jpg
e4fc634280241e0188949fa30732b63c.jpg
ad9c21f6b5bc13243d416c4e4f00fe28.jpg
0b4b1ad7a1eb24164f8cfc5f70cb9bb6.jpg
f348a1aba78af9763dfc6a4feb96d558.jpg
f74b6eafbaacb927463746708411649e.jpg

• Like 1
Geplaatst (aangepast)

Gefeliciteerd,

Mooie Combie hoor, ik vind dat wit met zwarte accenten ook ech mooi, hier ga je veel plezier mee beleven.👌

Ik rijd nu 9 maanden met mijn Penta Metal en ontdek nog steeds meer opties.

Zo kwam ik er vorige week achter dat de Kia o.a de uitslagen van een voetbal wedstrijd in realtime doorgeeft, zoals de eredivisie en championleage. Maar ook van andere wedstrijden en sporten, het moet ook niet gekker worden.🤣

Kijk maar is op mijn bericht bij

" Leuke Handige Weetjes " 😉

aangepast door BarneyRubble
  • Like 1
Geplaatst

Nice Smollie, je hebt er even op moeten wachten maar dan heb je ook wat.👍  Is dat een verschil met de Nederlandse versie dat zwarte dak?  Heel veel rijplezier ermee en altijd leuk om op het forum te laten weten als je iets " ontdekt" hebt of eventuele vragen.  En aan de kleur van de ambient lighting te zien heb je hem op de sport stand staan ;-)

Geplaatst
Nice Smollie, je hebt er even op moeten wachten maar dan heb je ook wat.  Is dat een verschil met de Nederlandse versie dat zwarte dak?  Heel veel rijplezier ermee en altijd leuk om op het forum te laten weten als je iets " ontdekt" hebt of eventuele vragen.  En aan de kleur van de ambient lighting te zien heb je hem op de sport stand staan ;-)

Alles is hetzelfde als de gt+line bij jullie maar in België zijn geventileerde zetels en geluidsinstallatie nog een extra optie van (toen bij bestelling) 1200 €
  • 3 weken later...
Geplaatst (aangepast)

Kijk daar staat ie lekker droog onder zijn Karrepoort en Stroomvoorziening,  blijft ook een mooie Combi met Wit en Zwarte Accenten, nou eindelijk lekker gaan rijden en ondervinden, ikzelf rijd ook de Dynamicplus met de kleur Penta-Metal en ook eigen geinstalleerde Wallbox.🤔

Veel veilige en plezierige kilometers toegewenst.

En welkom op dit Forum.😉

Gr. Barney

aangepast door BarneyRubble

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...