Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
1 minuut geleden, zei BarneyRubble:

Je zal deze variatie niet zo snel tegen komen, hij is best uniek, vet hoor, gefeliciteerd.👌

Dank je. Nu alleen de wielkappen en treeplanken nog en dan is de auto helemaal klaar.

Geplaatst
2 minuten geleden, zei kras:

Deur, vloer en achterklep verlichting 

IMG_0750.JPG

IMG_0753.JPG

IMG_0754.JPG

Whooo, dit vindt ik echt te gek, die vloerverlichting en de deurverlichting maken hem wel heel erg mooi en die achterklep verlichting, wat een bak licht geeft dat joh, je hebt er echt een hele speciale uitvoering van gemaakt, echt top.😛

Geplaatst (aangepast)
5 minuten geleden, zei kras:

Dank je. Nu alleen de wielkappen en treeplanken nog en dan is de auto helemaal klaar.

Wielkappen? Wat zijn dat

Kan al deze verlichting achteraf nog ingebouwd worden of moet dat direct van de fabriek af komen ?

aangepast door BarneyRubble
Geplaatst
3 minuten geleden, zei kras:

Sorry, spatlappen/kappen

Kan al deze verlichting achteraf nog ingebouwd worden of moet dat direct van de fabriek af komen ?

Geplaatst
2 minuten geleden, zei BarneyRubble:

Kan al deze verlichting achteraf nog ingebouwd worden of moet dat direct van de fabriek af komen ?

Dit kan allemaal achteraf ingebouwd worden. Ik weet ook niet of dit soort accessoires af fabriek te bestellen zijn. Ik heb ook pas na de bestelling van de auto mijn wensenlijstje doorgegeven 🙂

Geplaatst (aangepast)
26 minuten geleden, zei kras:

Dit kan allemaal achteraf ingebouwd worden. Ik weet ook niet of dit soort accessoires af fabriek te bestellen zijn. Ik heb ook pas na de bestelling van de auto mijn wensenlijstje doorgegeven 🙂

Oke dat is mooi, zal na mijn vakantie alles nog is bekijken, vind het op jou foto's wel erg mooi staan, ben ook benieuwd naar de treeplanken, zodra ze gemonteerd zijn dan zie ik graag ook daar de foto's van.😉

Geplaatst

dit vindt ik echt te gek, die deurverlichting en die achterklep verlichting, wat een mooi licht geeft dat. joh, echt top.

Kijken of ik dat ook laat inbouwen mooi hoor.

Geplaatst
7 uur geleden, zei kras:

Ik ben maandag bij mijn dealer geweest voor de achterklep verlichting, wordt achteraf ingebouwd. 245 euro.

Geplaatst
2 uur geleden, zei Mave:

Ik ben maandag bij mijn dealer geweest voor de achterklep verlichting, wordt achteraf ingebouwd. 245 euro.

Is zeker mooi en handig!
Voor andere geïnteresseerde, zie de mogelijke accessoires en hun prijzen hier in de prijslijst.

Geplaatst

Mooie foto's en natuurlijk bij dit goede weer ziet het nog beter uit.

Lekker touren en genieten van je auto.

Doe ik iedere dag in de auto hij rijdt hewoon heerlijk.

Geplaatst
1 uur geleden, zei cees:

Daar zijn ze dan

IMG_3262.jpeg

IMG_3263_LI.jpg

IMG_3264.jpeg

IMG_3265_LI.jpg

IMG_3266_LI.jpg

IMG_3267.jpeg

IMG_3268_LI.jpg

Tjongejonge, deze kleur is ook heel mooi zeg en staat vooral echt goed bij de Velgen, toppie! ben ook erg benieuwd naar jou rijervaringen en ik moet vandaag nog precies 1 week wachten om die van mij op te halen . 

Geplaatst
Op 18-5-2022 om 23:08, zei kras:

Deur, vloer en achterklep verlichting 

Heel gaaf!

Twijfel over 'voetverlichting', is deze ook aan met rijden of alleen als de deuren open gaan of de auto uit staat?

Geplaatst (aangepast)
21 uur geleden, zei Rick:

Heel gaaf!

Twijfel over 'voetverlichting', is deze ook aan met rijden of alleen als de deuren open gaan of de auto uit staat?

Deze branden bij een ingeschakeld contact en bij het rijden. Ik heb dat gevraagd aan de dealer om de verlichting op die manier aan te sluiten. Bij de vorige KIa was dat namelijk niet zo. Is een mooi gezicht i.c.m. met de rode ambient verlichting. 

aangepast door kras
Geplaatst
Op 21-5-2022 om 15:38, zei kras:

Deze branden bij een ingeschakeld contact en bij het rijden. Ik heb dat gevraagd aan de dealer om de verlichting op die manier aan te sluiten. Bij de vorige KIa was dat namelijk niet zo. Is een mooi gezicht i.c.m. met de rode ambient verlichting. 

Das gaaf! ik wist ook niet zeker of het mag branden onder het rijden snachts. Maar dat mag dus :) 

Geplaatst (aangepast)

Hier dan mijn Foto's van de PHEV DynamicPlus  Dark Pental Metal

20220525_201935.jpg

20220525_201848.jpg

20220525_201901.jpg

• Like 1
Geplaatst

Ziet er heel mooi uit wens je nog een hele prettige vakantie en geniet van het rijden met de Sportage.

Geplaatst
1 uur terug, zei Petri:

Ziet er heel mooi uit wens je nog een hele prettige vakantie en geniet van het rijden met de Sportage.

Dank je Petri, kijk ook even naar mijn eerste " kleine " verbruik gegevens.😉

Geplaatst
8 uur geleden, zei BarneyRubble:

20220525_201935.jpg

20220525_201848.jpg

20220525_201901.jpg

mooie kleur ook veel veilige km

Geplaatst
9 uur geleden, zei BarneyRubble:

Dank je Petri, kijk ook even naar mijn eerste " kleine " verbruik gegevens.😉

Barney, mooie kleur, mooie auto. Veel rijplezier en veel veilige kilometers.

Geplaatst
15 uur geleden, zei BarneyRubble:

20220525_201935.jpg

20220525_201848.jpg

20220525_201901.jpg

Hallo Barney,

Ziet er goed uit en inderdaad een fraaie kleur. Veel plezier met je auto en veel veilige kilometers. 

Geplaatst (aangepast)

Nog een paar foto's ben te Enthousiast🤪

20220526_135432.jpg

20220526_150450.jpg

20220526_135458.jpg

20220526_135440.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...