Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
1 minuut geleden, zei BarneyRubble:

Je caravan hangt er keurig achter, je hebt nu een kogeldruk van 100 kilo, jij merkt met deze caravan + 2 fietsen op de dissel het verschil vast goed wat ligging betreft.

Ja hij ligt er als een blok achter zo wie zo met Elektronisch adaptief onderstel (ECS) systeem.

Geplaatst
1 minuut geleden, zei kras:

Helaas is bij mij nog wachten op de accessoires die nog niet binnen zijn en dan met name de sidesteps. Aflevering staat nu op 18 mei en dan gaan we meemaken hoe het rijdt met die 265 pk en ervaren hoe het nu werkt met het opladen :-)

Heb je ook verlichting onder de sidesteps genomen? En ga je bij huis ook op 220v laden en zoja, hoe ga jij dat doen.?

Geplaatst
4 minuten geleden, zei kras:

Helaas is bij mij nog wachten op de accessoires die nog niet binnen zijn en dan met name de sidesteps. Aflevering staat nu op 18 mei en dan gaan we meemaken hoe het rijdt met die 265 pk en ervaren hoe het nu werkt met het opladen :-)

Is het wachten alleen nog op de accessoires???? en de auto is al binnen bij de dealer ????

Geplaatst
12 minuten geleden, zei Auke Riemsma:

Ja hij ligt er als een blok achter zo wie zo met Elektronisch adaptief onderstel (ECS) systeem.

100 kilo kogeldruk en geremd een trekkracht van 1650 kg, daar kan je een leuke sleurhut mee trekken zeg.👌

Geplaatst
Op 20-4-2022 om 23:43, zei Auke Riemsma:

Is het wachten alleen nog op de accessoires???? en de auto is al binnen bij de dealer ????

Ja, dat klopt Auke. De kabel voor de trekhaak is nu binnen. Wacht nu op de sidesteps. spatlappen voor en achter en de rubberen mattenset met gt-line logo. De auto staat al bij de dealer. Tussendoor ben ik ook nog twee weekjes met vakantie dus vandaar de aflevering op 18 mei.    

Geplaatst
1 uur geleden, zei kras:

Ja, dat klopt Auke. De kabel voor de trekhaak is nu binnen. Wacht nu op de sidesteps. spatlappen voor en achter en de rubberen mattenset met gt-line logo. De auto staat al bij de dealer. Tussendoor ben ik ook nog twee weekjes met vakantie dus vandaar de aflevering op 18 mei.    

Kan je er niet gewoon alvast lekker mee gaan rijden en zodra de dealer alles in ene binnen heeft dan een sfspraak maken, of kan je nu niet zonder trekhaak voor bv de fietsen, dan zit het anders natuurlijk😉

Geplaatst
2 uur geleden, zei BarneyRubble:

Kan je er niet gewoon alvast lekker mee gaan rijden en zodra de dealer alles in ene binnen heeft dan een sfspraak maken, of kan je nu niet zonder trekhaak voor bv de fietsen, dan zit het anders natuurlijk😉

Daar heb ik nog over nagedacht maar uiteindelijk heb ik er toch voor gekozen voor aflevering in mei. En inderdaad de trekhaak was wel een dingetje. Maar 18 mei ga ik de auto ophalen en is deze voorzien van accessoires en wat modificaties. Net zoals mijn huidige Sportage is het dan een black edition geworden 🙂

Geplaatst
Op 20-4-2022 om 23:42, zei BarneyRubble:

Heb je ook verlichting onder de sidesteps genomen? En ga je bij huis ook op 220v laden en zoja, hoe ga jij dat doen.?

Nee, geen verlichting onder sidesteps. Ik heb wel witte led in- en uitstapverlichting met GT-Line logo en led kofferruimte- en achterklepverlichting. Dus licht genoeg dacht ik 😄. Over het laden thuis of openbaar laden ben ik nog aan het nadenken.  

Geplaatst

Hij is gearriveerd ben vanmorgen bij de dealer geweest en daar staat hij.20220428_101243.thumb.jpg.4ecb80e110d5ce04821febf8847f2765.jpg20220428_101243.thumb.jpg.4ecb80e110d5ce04821febf8847f2765.jpg

20220428_101212.jpg

Geplaatst

Fraai hoor!

Geplaatst (aangepast)
58 minuten geleden, zei Petri:

Hij is gearriveerd ben vanmorgen bij de dealer geweest en daar staat hij.

Gaaf hoor, welke versie is het ook alweer ?

aangepast door BarneyRubble
Geplaatst
1 uur geleden, zei Petri:

Dit is de full hybrid dynamicplusline

Top👌, ik heb ook de Dynamicplusline genomen maar wel een PHEV in Pental Metal.

Hoop dat je hem snel kan ophalen en dan genieten met o.a 230PK, lees graag ook jou rijervaring in de daarvoor gemaakte Topic.😉

Geplaatst
En? Wanneer besteld?
Zelf heb ik 24 maart dezelfde in Yuca Steel Gray besteld.

Verstuurd vanaf mijn Redmi Note 9 Pro met Tapatalk

Geplaatst
Op 28-4-2022 om 15:07, zei Petri:

Hij is gearriveerd ben vanmorgen bij de dealer geweest en daar staat hij.

Geweldig, kun je zelf ook ervaren hoe geweldig die rijdt, geniet van de eerste kilometers/ ervaring en vergeet dat nooit weer. 🤓

Geplaatst
52 minuten geleden, zei Auke Riemsma:

Geweldig, kun je zelf ook ervaren hoe geweldig die rijdt, geniet van de eerste kilometers/ ervaring en vergeet dat nooit weer. 🤓

Bedankt zal zeker lukken hoop dat ik het volgende weekend er heerlijk van kan gaan genieten.

Geplaatst
Op 28-4-2022 om 16:14, zei Petri:

@Petri 
Deze lijkt toch verdomd veel op de foto die ik zojuist heb genomen :P

kias22.png

Geplaatst
20 minuten geleden, zei Rick:

@Petri 
Deze lijkt toch verdomd veel op de foto die ik zojuist heb genomen :P

kias22.png

👍 ja ziet er goed uit he.

• Like 1
Geplaatst (aangepast)
4 uur geleden, zei Petri:

👍 ja ziet er goed uit he.

Iets waar ik wel niet tegen kan 😂🤭,  de onderste grille, dat beschermvakje voor de sensoren, zit links en niet in het midden haha.
Ik snap dat niet want bij sommige modellen zit die wel in het midden en bij sommige zit die links... (Edit, links als je ervoor staat)

aangepast door Rick
Geplaatst
2 minuten geleden, zei Rick:

Iets waar ik wel niet tegen kan 😂🤭,  de onderste grille, dat beschermvakje voor de sensoren, zit links en niet in het midden haha.
Ik snap dat niet want bij sommige modellen zit die wel in het midden en bij sommige zit die links... (Edit, links als je ervoor staat)

Waarschijnlijk draadjes te kort, 😇

• Haha 1
Geplaatst (aangepast)
4 minuten geleden, zei Auke Riemsma:

Waarschijnlijk draadjes te kort, 😇

😂 
Ja maar wie/wat bepaald dan welke uitvoering lange of korte draadjes krijgt hahah

Waarschijnlijk knippen ze ze dan in 2 om de tekorten op te vangen.. :P 

aangepast door Rick
  • Haha 1
Geplaatst (aangepast)
1 uur terug, zei Rick:

Daar heb je zeker gelijk in, het zal vast een rede hebben maar in de Brochure ( die trouwens foto's van slechte kwaliteit heeft 😙 ) zie je bij de groene dat ie idd Links zit en bij die zilveren weer in het midden.😶

Bij de mijne komt ie waarschijnlijk ook links, zie hier de PHEV Penta Metal, maar door deze kleur zie je dat vakje sowieso bijna niet.😉

Screenshot_20220501-212424_Edge.jpg

Screenshot_20220501-212354_Edge.jpg

20220417_172517.jpg

aangepast door BarneyRubble

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...