Starry Geplaatst 1 Juni, 2022 Geplaatst 1 Juni, 2022 Even een vraagje aan de gelukkigen die al een Sportage bezitten. Zou iemand de afmetingen van de kofferruimte kunnen opmeten? Dus de breedte totaal, breedte tussen de wielkasten, lengte totaal met rugleuning omhoog en de hoogte tot de rolhoes. Is er nog verschil tussen de Phev en de Hev, of is dat verschil alleen merkbaar onder de (dubbele) bodem?Alvast dank. Quote
Johan Schaap Geplaatst 1 Juni, 2022 Geplaatst 1 Juni, 2022 Even een vraagje aan de gelukkigen die al een Sportage bezitten. Zou iemand de afmetingen van de kofferruimte kunnen opmeten? Dus de breedte totaal, breedte tussen de wielkasten, lengte totaal met rugleuning omhoog en de hoogte tot de rolhoes. Is er nog verschil tussen de Phev en de Hev, of is dat verschil alleen merkbaar onder de (dubbele) bodem?Alvast dank. https://www.kiaclub.nl/index.php?/topic/27224-Sportage-2022---Algemeen-Topic#entry245899Verstuurd vanaf mijn Redmi Note 9 Pro met Tapatalk Quote
Starry Geplaatst 1 Juni, 2022 Geplaatst 1 Juni, 2022 https://www.kiaclub.nl/index.php?/topic/27224-Sportage-2022---Algemeen-Topic&do=findComment&comment=245899Verstuurd vanaf mijn Redmi Note 9 Pro met TapatalkOh. Ook nog geen antwoord, zie ik. Quote
Starry Geplaatst 7 Juni, 2022 Geplaatst 7 Juni, 2022 Even een vraagje aan de gelukkigen die al een Sportage bezitten. Zou iemand de afmetingen van de kofferruimte kunnen opmeten? Dus de breedte totaal, breedte tussen de wielkasten, lengte totaal met rugleuning omhoog en de hoogte tot de rolhoes. Is er nog verschil tussen de Phev en de Hev, of is dat verschil alleen merkbaar onder de (dubbele) bodem?Alvast dank. Blijkbaar toch een moeilijke vraag. Is er niemand die even de afmetingen van de kofferbak zou kunnen en willen opmeten? Alvast dank Quote
Bear Geplaatst 7 Juni, 2022 Geplaatst 7 Juni, 2022 Op 27-5-2022 om 19:31, zei Johan Schaap: Iemand met een HEV die de maten op de foto kan en wil geven? Alvast bedankt. Verstuurd vanaf mijn Redmi Note 9 Pro met Tapatalk Ik ben laatst in de garage geweest om het meten. Ik hoop dat jij en Starry er iets aan hebben. Het beste is natuurlijk om zelf te meten als je weet waar je op moet letten (bv voor honden bench), aangezien het niet een rechthoekige doos is. Maten: L86 (bodem) x B104 (tussen wielkasten) x H73 cm (hoogte daklijn bij achterklep) 2 Quote
BarneyRubble Geplaatst 7 Juni, 2022 Geplaatst 7 Juni, 2022 (aangepast) Op 1-6-2022 om 16:49, zei Starry: Even een vraagje aan de gelukkigen die al een Sportage bezitten. Zou iemand de afmetingen van de kofferruimte kunnen opmeten? Dus de breedte totaal, breedte tussen de wielkasten, lengte totaal met rugleuning omhoog en de hoogte tot de rolhoes. Is er nog verschil tussen de Phev en de Hev, of is dat verschil alleen merkbaar onder de (dubbele) bodem? Alvast dank. Er is zeker verschil en dan inderdaad onder de dubbele bodem van een PHEV. 7 Juni, 2022 aangepast door BarneyRubble Quote
Marinus 22 Geplaatst 9 Juni, 2022 Geplaatst 9 Juni, 2022 Op 14-3-2022 om 17:16, zei Rick: Interessante Video met veel uitleg Meteen ook een vraagje over 2 dingen die ik voorbij zag komen. - de SOS knop in het plafond, hoe en wat doet deze of hoe werkt dit? - in het menu zag ik toch de optie "motor geluid" is het dan toch mogelijk een motor geluid in te stellen bij een Hybride, of bedoelen ze hier een andere functie zoals bijvoorbeeld de demping van de motor voor de binnen cabine? SOS knop is hetzelde als in een MB een knop die je indrukt na een ongeval, als je een losse tefoon hebt kan die rondslingeren in de auto en kun je die niet gebruiken vandaar een SOS noodknop. De SOS knop zit op een vaste plek hier druk je op na een ongeval die verbindt je door naar ik denk alarmcentrale en als hij hetzelde werkt als bij MB zal hij ook je positie doorgeven. Bij een Mercedes Benz maakt de SOS noodknop bij een heftig ongeluk automatiche contact en geeft ook de GPS positie door. Ik neem aan dat het bij KIA hetzelde zal zijn. 1 Quote
Kameleon47 Geplaatst 10 Juni, 2022 Geplaatst 10 Juni, 2022 Hallo allemaal, Even een vraagje over de dodehoekcamera die ingeschakeld wordt zodra je de richtingaanwijzers gebruikt. Zit deze functie op elk model of alleen op specifieke modellen? Ik wil zelf de Kia Sportage Hybrid DynamicLine 230PK (automaat) gaan leasen en vroeg me af of dat er standaard bij zit. Alvast bedankt! Quote
Bear Geplaatst 10 Juni, 2022 Geplaatst 10 Juni, 2022 1 uur geleden, zei Kameleon47: Hallo allemaal, Even een vraagje over de dodehoekcamera die ingeschakeld wordt zodra je de richtingaanwijzers gebruikt. Zit deze functie op elk model of alleen op specifieke modellen? Ik wil zelf de Kia Sportage Hybrid DynamicLine 230PK (automaat) gaan leasen en vroeg me af of dat er standaard bij zit. Alvast bedankt! Deze zit alleen standaard op de GT-PLUS Line, dus niet op de GT-Line of de andere lagere uitrustingsniveau's. Quote
BarneyRubble Geplaatst 10 Juni, 2022 Geplaatst 10 Juni, 2022 (aangepast) 2 uur geleden, zei Kameleon47: Hallo allemaal, Even een vraagje over de dodehoekcamera die ingeschakeld wordt zodra je de richtingaanwijzers gebruikt. Zit deze functie op elk model of alleen op specifieke modellen? Ik wil zelf de Kia Sportage Hybrid DynamicLine 230PK (automaat) gaan leasen en vroeg me af of dat er standaard bij zit. Alvast bedankt! Je hebt wel het gevaar driehoekje in beide spiegels die oplicht als er een auto in je dode hoek zit, werkt ook echt super. Dit is de Dodehoekassistentie (BCA) Maar dan moet je wel de DynamicPlus of hoger hebben. Bekijk alle opties maar is in deze prijslijst voordat je besteld Kia-Netherlands-Sportage-prijslijst (4).pdf 10 Juni, 2022 aangepast door BarneyRubble Quote
Kameleon47 Geplaatst 10 Juni, 2022 Geplaatst 10 Juni, 2022 Bedankt voor de antwoorden! Die prijslijst had ik gezien alleen kon daar niks vinden over de dodehoekcamera. Quote
BarneyRubble Geplaatst 10 Juni, 2022 Geplaatst 10 Juni, 2022 1 uur geleden, zei Kameleon47: Bedankt voor de antwoorden! Die prijslijst had ik gezien alleen kon daar niks vinden over de dodehoekcamera. Staat er toch echt heel duidelijk in. Quote
Smollie Geplaatst 10 Juni, 2022 Geplaatst 10 Juni, 2022 Sportage vs tiguan Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Smollie Geplaatst 12 Juni, 2022 Geplaatst 12 Juni, 2022 Hallo allemaal,Heeft er iemand een link voor een hondendeken op de achterbank ? Quote
Smollie Geplaatst 12 Juni, 2022 Geplaatst 12 Juni, 2022 Hallo allemaal,Heeft er iemand een link voor een hondendeken op de achterbank ? Of een idee welke afmetingen er nodig zijn om mooi te passen Quote
BarneyRubble Geplaatst 12 Juni, 2022 Geplaatst 12 Juni, 2022 (aangepast) 30 minuten geleden, zei Smollie: 35 minuten geleden, zei Smollie: Hallo allemaal, Heeft er iemand een link voor een hondendeken op de achterbank ? Of een idee welke afmetingen er nodig zijn om mooi te passen Ik gebruik al jaren een soort hoes wat er speciaal voor gemaakt is, 3 verstelbare lussen gaan over de hoofdsteunen heen, dan valt het keurig over de rugleuningen en zittingen heen en het heeft openingen met klitterband voor de gordels sluitingen, deze hoes heeft ook weer 4 jaar gezeten en bij het inruilen was ook de gehele achterbank nog als nieuw. Het is er makkelijk even uit te halen en schoon te maken en met een natte hond komt het never nooit op je achterbank. Echt top Zoiets maar dan in het zwart. 12 Juni, 2022 aangepast door BarneyRubble 1 Quote
Smollie Geplaatst 12 Juni, 2022 Geplaatst 12 Juni, 2022 Ik gebruik al jaren een soort hoes wat er speciaal voor gemaakt is, 3 verstelbare lussen gaan over de hoofdsteunen heen, dan valt het keurig over de rugleuningen en zittingen heen en het heeft openingen met klitterband voor de gordels sluitingen, deze hoes heeft ook weer 4 jaar gezeten en bij het inruilen was ook de gehele achterbank nog als nieuw. Het is er makkelijk even uit te halen en schoon te maken en met een natte hond komt het never nooit op je achterbank. Echt top Zoiets maar dan in het zwart.Heb je deze nu ook in de Sportage liggen ? Wat zijn de afmetingen ?? Quote
BarneyRubble Geplaatst 12 Juni, 2022 Geplaatst 12 Juni, 2022 44 minuten geleden, zei Smollie: Heb je deze nu ook in de Sportage liggen ? Wat zijn de afmetingen ?? Die ik heb is niet die van de foto, ook deze past keurig in de Sportage, ik kan er morgen een foto van maken, we zijn nu op vakantie en gaan vandaag terug dus kan nu geen maten meten. 1 Quote
CeedSWtje Geplaatst 20 Juni, 2022 Geplaatst 20 Juni, 2022 Op 26-5-2022 om 21:42, zei CeedSWtje: Hopelijk zit ik goed . Ik heb mijn Kia Sportage GT line plus 2022 nu een week, lang gewacht erg blij , tot de eerste 200km. Sportage viel spontaan uit dashbord zwart navischerm stond wel nog aan niks deed het meer auto laten uitrollen aan de kant gezet. Starten ging niet meer niks nada . na 5 min alles geprobeert en ineens was ie weer levend, maar weet niet hoe. Auto in garage laten uitlezen niks gevonden. Ik gewoon weer op pad en jawel eerste 100km alles goed , en jawel op 20 km weer twee keer uitgevallen, staat nu weer in de garage hopelijk hoor ik binnenkort iets . Ik vertrouw de Sportage niet meer, hopelijk kunnen ze iets vinden, en het vertrouwen komt terug. Dit wilde ik toch even kwijt, hebben jullie hier al ooit iets over gehoord , ik weet er zullen nog niet veel van deze wagens rijden maar misschien weet iemand iets. Effe update weer uitgevallen staat nu alweer in garage maar ik vertrouw de wagen niet meer . Garage doet proefrijden probleem nog niet ontdekt. Ga toch eens praten hoe we het nu gaan aanpakken. Quote
Smollie Geplaatst 20 Juni, 2022 Geplaatst 20 Juni, 2022 Die ik heb is niet die van de foto, ook deze past keurig in de Sportage, ik kan er morgen een foto van maken, we zijn nu op vakantie en gaan vandaag terug dus kan nu geen maten meten.Hey Barney , Heb je de maten al kunnen opmeten ? Quote
Rick Geplaatst 20 Juni, 2022 Topic Starter Geplaatst 20 Juni, 2022 8 uur geleden, zei CeedSWtje: Effe update weer uitgevallen staat nu alweer in garage maar ik vertrouw de wagen niet meer . Garage doet proefrijden probleem nog niet ontdekt. Ga toch eens praten hoe we het nu gaan aanpakken. Ik maak je hier even een nieuw topic van, want er was nog iemand met dit probleem: Quote
BarneyRubble Geplaatst 23 Juni, 2022 Geplaatst 23 Juni, 2022 Als ik mijn tijd in de sportage met de gps laat synchroniseren dan geeft ie een hele verkeerde tijd door, de timezone staat goed ingesteld, hebben meerdere dit probleem? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.