Jump to content

Recommended Posts

Posted

Sinds deze week gaat de laadklep niet meer open. Bij KIA garage geweest, volgens hen is het motortje stuk dat ervoor zorgt dat de laadklep opent. Onderdeel moet besteld worden, ongeveer 1.5 tot 2 uur werk/arbeidsloon. Nog meer Kia Niro EV rijders met zelfde euvel dat motortje stuk was? Hoorde wel dat het lastig open en dicht te doen was en dat het geholpen kon worden door stukje af te veilen, maar geheel onderdeel vernieuwen had ik nog gelezen. Valt helaas buiten garantie (model 2019, 69.000 km op teller). Vlak voor vakantie naar Frankrijk, dus hopelijk wordt het nog op tijd gemaakt.

Posted

Ik dacht dat het een veersysteem was, ik druk op het uiteinde, en het veert gedeeltielijk open. Ik hoor geen motortje lopen bij mij. (e Niro 2021)

Posted
31 minuten geleden, zei exc:

Ik dacht dat het een veersysteem was, ik druk op het uiteinde, en het veert gedeeltielijk open. Ik hoor geen motortje lopen bij mij. (e Niro 2021)

Ik heb ook een drukklepje

Posted

volgens mij heeft elke e-Niro zo'n push-to-open veerding, maar als de auto op slot zit kan ie niet open, misschien dat het op slot zetten wel met een motortje gaat. Hoort gewoon onder 7 jaar garantie te vallen denk ik.