ElectricKia Geplaatst 22 April Delen Geplaatst 22 April Vanmorgen gereden en merk op dat hij de laatste update ontvangt zodra ik de auto weer uit zet. Kwam om 10:13 uur aan en mijn laatste update is van 10:15 uur. Dat geeft die heel netjes door, maar verder werkt het jammer genoeg niet bij mij. Kan geen status aanvraag doen of remote aanklikken. Gewoon even ter info voor Kia Connect Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties voor delen...
HeinoKia Geplaatst 22 April Delen Geplaatst 22 April Als ik gereden heb, doet alles het voor een paar uur. Ik heb helaas geen updates mogen ontvangen van de Kia Connect helpdesk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties voor delen...
ElectricKia Geplaatst 22 April Delen Geplaatst 22 April (aangepast) Van Kia Connect heb ik ook geen update, bedoelde de update in de app, die je ziet staan. Grappig dat jij wel van alles kan doen, als je hebt gereden, en ik gewoon niets. Dan zijn er wel meerdere problemen bij Kia Connect. Hoop dat ze er snel uit zijn want ik mis het wel om van alles te kunnen regelen. * correctie in mijn bericht! Liep net even naar de auto en kon opeens de deuren openen en weer sluiten. Dat kon ik eerst nog helemaal niet. Kleine hoop op oplossing en anders is het bij mij nu toch ook wanneer ik heb gereden, dat die het dan doet. 22 April aangepast door ElectricKia Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties voor delen...
HeinoKia Geplaatst 22 April Delen Geplaatst 22 April Bij mij werkt het weer, update van de helpdesk: Mijn collega's van het technisch support team geven aan dat zij kunnen zien dat je in staat was om het voertuig toe te voegen aan de app. Zij zagen echter ook dat de laatste afstandsbedieningen mislukten omdat de sms'jes de Head unit niet bereikten. Zij hebben Vodafone gevraagd om de SIM opnieuw toe te wijzen. Wij willen jou vragen om een harde reset van de head unit uit te voeren.De reset kan worden uitgevoerd door de reset knop met een paperclip in te drukken, de reset knop is aanwezig bij de volume knop van het toestel. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties voor delen...
ElectricKia Geplaatst 22 April Delen Geplaatst 22 April (aangepast) Dat ziet er goed uit @HeinoKia maar bij mij werkt het 1 minuut, na het reset knopje in te drukken, en daarna weer niet meer. Heb ook een mail ontvangen van Kia Connect en die hebben mij, net even iets anders beschreven mail toegezonden, want ik hoefde niet op reset te klikken, en het werkte niet. Nu jij komt met deze reset, heb ik het gedaan en na 1 minuut was alweer een netwerk fout. Ga het ze maar weer melden Ik heb alweer mail van ze terug ontvangen met daarin dat ze mijn vraag doorgezet hebben naar technisch support en dat ze me spoedig zullen terug koppelen. 22 April aangepast door ElectricKia Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties voor delen...
ElectricKia Geplaatst 22 April Delen Geplaatst 22 April 1 uur terug, zei HeinoKia: Bij mij werkt het weer, update van de helpdesk: Mijn collega's van het technisch support team geven aan dat zij kunnen zien dat je in staat was om het voertuig toe te voegen aan de app. Zij zagen echter ook dat de laatste afstandsbedieningen mislukten omdat de sms'jes de Head unit niet bereikten. Zij hebben Vodafone gevraagd om de SIM opnieuw toe te wijzen. Wij willen jou vragen om een harde reset van de head unit uit te voeren.De reset kan worden uitgevoerd door de reset knop met een paperclip in te drukken, de reset knop is aanwezig bij de volume knop van het toestel. Blijft het werken? Bij mij dus echt niet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties voor delen...
ElectricKia Geplaatst 22 April Delen Geplaatst 22 April Ik heb een stukje gereden, ook op resetten geklikt, en tot mijn verbazing werkt het, alles. Ik kan zien dat de deuren open staan, klimaat kan ik aanzetten en weer uit, deur op slot en van het slot halen. Ik kan in ieder geval nu al iets meer dan vanmorgen. Nu hoop ik alleen dat het niet over 5 a 10 minuten weer over is, wat hiervoor gebeurde. Gaat de goede kant op, voorzichtig positief (heb het ook Kia Connect laten weten). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties voor delen...
HeinoKia Geplaatst 22 April Delen Geplaatst 22 April Voorlopig geen problemen. De helpdesk kijkt nu blijkbaar weer naar het Vodafoon netwerk en de communicatie met de SIM in de auto. Misschien een modem probleem en niet direct een software dingetje. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties voor delen...
ElectricKia Geplaatst 22 April Delen Geplaatst 22 April Doet die het bij jou nog? 1 uur na dat ik super blij was, doet hij het niet meer. Staat nu 1 uur voor de deur en niets doet het meer Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties voor delen...
HeinoKia Geplaatst 22 April Delen Geplaatst 22 April Werkt nog steeds: 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties voor delen...
ElectricKia Geplaatst 22 April Delen Geplaatst 22 April Wat goed zeg, ik ben jaloers. Bij mij heeft het een uurtje gewerkt en nu is het weer afgelopen met de pret. Sterker nog, ik kan de app weer niet meer in omdat ik maximumaantal dagelijkse voertuigcontroles heb overschreden. Heb misschien 10 of 15x de app open gehad, dus deze maximumaantal snap ik echt niet. Maar goed, dan maar wachten tot morgenochtend en hopen dat het dan weer lukt. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties voor delen...
Jos S Geplaatst 22 April Delen Geplaatst 22 April Ik heb hetzelfde probleem sinds afgelopen vrijdag, hier doet hij het af en toe wel en dan weer uren niet. Lijkt een generiek probleem, waar hebben jullie dit gemeld? Ga ik het aantal meldingen verhogen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties voor delen...
ElectricKia Geplaatst 22 April Delen Geplaatst 22 April 13 minuten geleden, zei Jos S: Ik heb hetzelfde probleem sinds afgelopen vrijdag, hier doet hij het af en toe wel en dan weer uren niet. Lijkt een generiek probleem, waar hebben jullie dit gemeld? Ga ik het aantal meldingen verhogen. Ik heb netwerkprobleem aangegeven. Het is echt een goede klantenservice en het helpt zeker als je ook een bericht stuurt. Liefst zoveel mogelijk informatie over het niet werken en wanneer. https://cloud.eu.connect.kia.com/DesktopWebform_KiaConnectInApp?c=nl Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties voor delen...
ElectricKia Geplaatst 23 April Delen Geplaatst 23 April Erg jammer, bij mij geen succes gehad. Hopen dat ze vandaag iets vinden om op te lossen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties voor delen...
Vallie Geplaatst 23 April Delen Geplaatst 23 April Sinds vandaag lid van dit forum en sinds vrijdag in bezit van een nieuwe Niro EV. Ook hier hetzelfde probleem met Connect. Ik heb gelijk een mail gestuurd naar Kia. Was eerst bang dat het aan mij lag, maar dat dus niet. Ik hoop dat ze de bug snel vinden. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties voor delen...
Jos S Geplaatst 23 April Delen Geplaatst 23 April 13 uur geleden, zei ElectricKia: Ik heb netwerkprobleem aangegeven. Het is echt een goede klantenservice en het helpt zeker als je ook een bericht stuurt. Liefst zoveel mogelijk informatie over het niet werken en wanneer. https://cloud.eu.connect.kia.com/DesktopWebform_KiaConnectInApp?c=nl Dank voor de link, ik heb een melding gemaakt. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties voor delen...
Jos S Geplaatst 23 April Delen Geplaatst 23 April En de reactie van Kia Wat vervelend om te vernemen dat je dit probleem ervaart. Wij zijn hiervan op de hoogte en ons team is druk bezig om het probleem op te lossen. Zodra het probleem opgelost is zullen wij dit naar jou terugkoppelen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties voor delen...
ElectricKia Geplaatst 23 April Delen Geplaatst 23 April 16 minuten geleden, zei Jos S: En de reactie van Kia Wat vervelend om te vernemen dat je dit probleem ervaart. Wij zijn hiervan op de hoogte en ons team is druk bezig om het probleem op te lossen. Zodra het probleem opgelost is zullen wij dit naar jou terugkoppelen. Dat is mooi Jos, hoe meer mensen reageren, hoe beter het is Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties voor delen...
ElectricKia Geplaatst 23 April Delen Geplaatst 23 April Hoe is het bij jou nu @HeinoKia? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties voor delen...
ElectricKia Geplaatst 23 April Delen Geplaatst 23 April Ik kreeg zojuist een bericht binnen van Kia Connect: We hebben zojuist informatie ontvangen dat er een probleem lijkt te zijn met de sms-bezorging in Vodafone Nederland. Onze Vodafone-contactpersoon onderzoekt de situatie al samen met hen. Ik informeer je bij deze dat het probleem wordt onderzocht en zo snel mogelijk zal worden opgelost. Hartelijk dank voor je geduld tot nu toe. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties voor delen...
Vallie Geplaatst 23 April Delen Geplaatst 23 April En een reactie van Kia:Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties voor delen...
HeinoKia Geplaatst 23 April Delen Geplaatst 23 April 4 uur geleden, zei ElectricKia: Hoe is het bij jou nu @HeinoKia? Nog steeds goed. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties voor delen...
HeinoKia Geplaatst 23 April Delen Geplaatst 23 April 3 uur geleden, zei ElectricKia: Ik kreeg zojuist een bericht binnen van Kia Connect: We hebben zojuist informatie ontvangen dat er een probleem lijkt te zijn met de sms-bezorging in Vodafone Nederland. Onze Vodafone-contactpersoon onderzoekt de situatie al samen met hen. Ik informeer je bij deze dat het probleem wordt onderzocht en zo snel mogelijk zal worden opgelost. Hartelijk dank voor je geduld tot nu toe. Dus toch een Vodafone probleempje.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties voor delen...
ElectricKia Geplaatst 23 April Delen Geplaatst 23 April Ja, toch een Vodafone probleem en ik denk dat jij gewoon echt heel erg geluk hebt. Want hier is het echt nog niet opgelost . Fijn dat het bij jou nog altijd goed is, hoop dat het zo blijft. Maar ze zijn er nog altijd mee bezig, op de achtergrond en hopen het zo snel mogelijk te kunnen oplossen. Wie weet heb jij gewoon net even geluk gehad of zo? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties voor delen...
HeinoKia Geplaatst 23 April Delen Geplaatst 23 April (aangepast) Misschien wel, ik blijf duimen …maar het belangrijkste is dat ze nu weten waar ze het probleem moeten zoeken en niet meer adviseren om zelf een reset uit te voeren… Dat heeft wel een tijdje geduurd overigens. 23 April aangepast door HeinoKia 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties voor delen...
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.