Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

SP3 wetenswaardigheden! Wist je dat.......

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wellicht dus toch een tip voor sommigen omnder ons: start je Sportage niet; even aan het stuur trekken bij het starten...! En oh ja, natuurlijk ook de koppeling intrappen, ha ha ha! :)

En last but not least: blader op een moment van verveling misschien eens door de handleiding. Daar staan veel dingen in die hier als 'wetenswaardigheid' worden verkondigd ;)

Geplaatst

In de Venga sectie kennen wij niet zoiets als SP3 wetenswaardigheden, wij kennen de auto en lezen natuurlijk de manual vooraf..... :innocent:

post-1404-0-31992600-1330264294_thumb.jpg

Geplaatst

Ik snap nu die 7 jaar garantie! Eerder heb je die dikke handleiding niet uit! Zeker niet als je ook die van het navigatiesysteem moet lezen! :)

Groet,

vand.m

• 2 maanden later...
Geplaatst

Wist je dat....

Sommige dealers vergeten de beschermstrips van de chromen raamlijsten bij de Sportage 3 te verwijderen en

dat een verse Kia bezitter deze beschamend heeft moeten verwijderen voor de ogen van andere Kia bezitters.... :D

Er zijn foto's beschikbaar.....!

Geplaatst

hahaha Ik begin nu echt te twijfelen hoor misschien plak ik het er wel weer op ! :-) :-)

ja dan ben je wel uniek in nederland de enige sportage met donkere raamlijsten

moet je aleen niet te veel toeteren anders blaas je ze der so weer van af :wink: ;-)

Geplaatst

Verwarring alom,

BoMa gaat nu twijfelen............

Wat was mooier, de folie of het chrome.

Wordt een lastige nacht..

Maar het genot van power w.b. geluid net voor het zebrapad maakt een hele hoop goed.

Geplaatst

Maar het genot van power w.b. geluid net voor het zebrapad maakt een hele hoop goed.

Straks trekt hij de zwarte strepen ook nog van het zebrapad....kringel.gif

Geplaatst

Wist je dat....

Sommige dealers vergeten de beschermstrips van de chromen raamlijsten bij de Sportage 3 te verwijderen en

dat een verse Kia bezitter deze beschamend heeft moeten verwijderen voor de ogen van andere Kia bezitters.... :D

Er zijn foto's beschikbaar.....!

Hier de foto's

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Arme BoMa.........

Kleinigheidje hou je toch :-)

Geplaatst

Straks trekt hij de zwarte strepen ook nog van het zebrapad....kringel.gif

Die is wel heel, heel erg raak....

goed bezig, scherp..

Geplaatst

Leuke draad ! Bedankt voor je tips, elmerblues.

orazzA... hmmm, dat lijkt verdacht veel op Azarro, maar dan in spiegelbeeld. ^_^

Nieuwe nickname, of gewoon toeval...? :batman:

Geplaatst

IDD verdacht!!! Misschien moeten we INTERPOL inschakelen... :rolleyes::detective:

• 1 maand later...
Geplaatst

Kleine tip, als je voor de rode lichten staat en je moet toch wachten en je wilt de vettige vingerafdrukken van uw navigatiescherm afvegen terwijl de radio aanstaat, zet dan even uw navigatieschermverlichting uit (linker onderste knop) en dan druk je niet onnodig iets in bij het vegen van uw scherm.

Geplaatst

dat er op de benzinemeter een tekentje (driehoekje) staat dat aangeeft

aan welke kant de benzine vuldop zich bevindt.

Grtz.

Specialmade

• Like 2
Geplaatst

Wist je dat er in de koffer links een "geheim" opbergvakje zit?

Neo.

post-5937-0-53560700-1341232102_thumb.jpg

post-5937-0-01050300-1341232113_thumb.jpg

post-5937-0-25403300-1341232123_thumb.jpg

Geplaatst

Yep!!! Smokkel ik al jaren mijn coke in!!! :yes:

Gast Motormuis
Geplaatst

Via de map opties op je touchscreen iets probeert te wijzigen ook heel snel, zonder dat het de bedoeling is , de gevarenlichten aanzet !

of heb ik te lange vingers ???? :online2long:

Gast Motormuis
Geplaatst

Kleine tip, als je voor de rode lichten staat en je moet toch wachten en je wilt de vettige vingerafdrukken van uw navigatiescherm afvegen terwijl de radio aanstaat, zet dan even uw navigatieschermverlichting uit (linker onderste knop) en dan druk je niet onnodig iets in bij het vegen van uw scherm.

Wat in de praktijk heel handig werkt is gewoon een brillendoekje gebruiken dan reageert hij nergens op . Ff aaien en schoon is ie !

• Like 1
Geplaatst

Wist je dat er in de koffer links een "geheim" opbergvakje zit?

Jammer, dat is dus nu ook geen geheim meer......

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...