Nieuwe leden / evenementen
-
Even voorstellen
door wimdrink- 1 antwoord
- 940 weergaven
Hallo allemaal, alweer een nieuw Kia lid. Ik ben Wim en rij nu in een Carens III uit 2007. Heb begrepen dat dit een grandioze caravantrekker is! gr.
Laatste antwoord door bigwade, -
Even voorstellen
door KeesA- 1 antwoord
- 776 weergaven
Hallo, ik ben KeesA en rijd sinds januari een Ceed SW (seven). Daarvoor een Carens en daarvoor een Pride. De Ceed bevalt prima. Enig minpuntje: de verouderde kaarten in het navigatiesysteem.
Laatste antwoord door Woeper, -
even voorstellen
door joop-s- 4 antwoorden
- 939 weergaven
Hallo, ik ben Joop en rij sinds okt.2009 een Kia Soul. We moesten er een half jaar op wachten door de problemen met de importeur toen der tijd . Nu dus ruim een jaar verder en dik 18000km op de teller nog steeds tevreden over de soul.
Laatste antwoord door Smart, -
- 5 antwoorden
- 1,1k weergaven
Hallo, Ik ben frank uit het zuiden van het land en heb een beetje een auto-tik. We hebben een hele lange tijd een new-mini cooper S gereden maar omdat dit een beetje te krap ging worden voor ons heb ik gekozen om een gebruikte Kia-sorento te kopen. Ik kwam toevalling bij deze auto uit en ik vond hem er dik uitzien. Mijn vrouw rijd voornamelijk in deze auto en het bevalt prima.
Laatste antwoord door Smart, -
Even voorstellen 1 2
door Luca- 26 antwoorden
- 3,6k weergaven
Hallo! vanaf aankomende woensdag gaan wij als gezin (2 kids) voor het eerst een Kia rijden. Na een korte zoektocht hebben we uiteindelijk een Sorento gekocht van 29 sep 2010 met 2000 km. Het gaat om een X-tra voorzien van het traveller pakket icm 20 inch velgen en privancy glass. De Sorento zelf is wit. Ik moet zelf zeggen een hele mooie combi. Ik heb een 407SW van 09 ingeruild op de Sorento omdat de 407 toch iets te klein was voor ons gezin icm een hond. Ik ben erg benieuwd hoe de Sorento gaat bevallen. Verder ben ik erg benieuwd of ik nieuwe info e.d. kan vinden op dit forum.
Laatste antwoord door Luca, -
- 6 antwoorden
- 1,2k weergaven
Hallo, Ik ben Thomas ben 20 jaar en kom uit Zevenaar. Na 2 jaar met een Opel Corsa GSI te hebben gereden besloten om de overstap te maken naar een nieuwe auto.Deze auto heeft me vaak laten staan. Ik heb veel pech gehad (ik denk binnen 2 jaar meer dan 3500euro aan reparaties). Na lang overwegen, en een beetje te sparen heb ik een zwarte Kia Picanto Seven besteld. Deze zal volgende week worden geleverd. Hoewel ik besef dat ik in prestaties achteruit zal gaan (in vermogen en snelheid) hoef ik niet meer bang te zijn dat de auto me ergens laat staan. Ik ben een echte poets freak en zal mijn auto dan ook goed onderhouden:). Wat ik wel belachelijk vindt is de prijs van 1…
Laatste antwoord door Thomas199023, -
- 4 antwoorden
- 1,2k weergaven
Hoi, ik ben edwin en ben intussen al 44 jaar en heb al enkele autos de revue zien passeren Mijn laatste auto was een Honda Civic waar ik maar matig tevreden over was. De Soul viel meteen in de smaak ... dus de overstap was gauw gemaakt
Laatste antwoord door kievit, -
- 2 antwoorden
- 826 weergaven
Hallo Kia rijders. Wij hebben een Sorento 2.4 bouwjaar 2003 gekocht. Woensdag halen wij hem op. Ingeruild Ford C-max 2.0 D, 136 Pk. Deze reed superr maar in de bergen van Zweden waar wij veel rijden misten wij de 4wd. Er was in 80 jaar niet zoveel sneeuw daar gevallen Ik heb een extreme proefrit gemaakt met Kia 4wd. Echt superrrrr. Ik houd jullie op de hoogte.
nieuwe kia rijder
door Mawukje- 3 antwoorden
- 1,1k weergaven
hallo ik ben mark koster ben 19 jaar en ik heb een kia sephia uit 1995
Laatste antwoord door simba, -
even voortsellen
door Franklin- 0 antwoorden
- 825 weergaven
Hallo, ik ben Franklin en heb sinds 5 weken een KIA sportage 2.0 4wd. van het bj 2005.
Laatste antwoord door Franklin, -
- 8 antwoorden
- 1,7k weergaven
hallo iedereen, Wij zijn sinds gisteren een kia rijder nml een C'eed diesel. Lekker luxe en rijd trouwens echt heerlijk. Hiervoor hadden we een hyundai getz reed ook erg lekker maar moest meer kilometers gaan rijden vandaar een diesel. Daarvoor nog 11 jaar suzuki swift gereden en de aller eerste auto die ik had was een fiatje uno. De Kia is niet nieuw maar een 2e hands uit 2007. Nu weet ik niet wat standaart op een c'eed zit maar ik vindt dit wel een erg luxe. oa lerenbekleding,stoelverwarming, navi, open dakje, parkeersensoren achter en het belangrijkste cruise controle. en alles wat ik nog niet ondekt heb. groet Simba:-D
Laatste antwoord door simba, -
Even voorstellen
door Gast Timo0103- 6 antwoorden
- 1,7k weergaven
Hallo, Mijn naam is Timo , 38 jaar en nog een paar maanden in bezit van een nieuw model Mazda 6 2.5 GT-M. Ontzettend fijne auto maar ik moet vanwege de KM's overstappen op diesel. Mazda wordt het absoluut niet meer vanwege een aantal kwaliteit issues en stoffig dealer netwerk/importeur. Ik zag op een dag de nieuwe sportage en was meteen verkocht na de proefrit. Heb het alleen dit keer anders gedaan en de auto via internet besteld op www.nieuweautokopen.nl. Ben ook bij Kia Opgenoort in nijmegen geweest maar men kon niet mee met de offerte van NAK. Via NAK is de auto besteld bij Koops in Apeldoorn en ik heb afgesproken dat hij in januari geleverd gaat worden. Het wor…
-
- 1 antwoord
- 891 weergaven
Even voorstellen: Mijn naam is Hans. Vanaf ~1967 tot september 2010 auto's van de zaak gehad. Daarvoor een eigen auto bereden (Citroen 2CV van ƒ275 ). Dit is dus m'n 2e eigen auto. Ik moet hem tenminste nu zelf betalen... M'n laatste zakelijke auto in maart 2010 aangeschaft (Peugeot 5008 Blue Lease met echt alles d'r op en d'r an). Nu in de gelukkige omstandigheden ineens met vervroegd pensioen te kunnen gaan en toch een lekkere en ruime auto willen blijven berijden. Een vriend tipte me en sinds 1 oktober heb ik 'm. Een Sirius Silver Metallic complete 2.0 X-CLUSIVE. Afneembare trekhaak en een uitstekende/aan te bevelen Thule 916 voor electrische fietsen er nog bij gedaan…
Laatste antwoord door Jantje.2, -
- 0 antwoorden
- 923 weergaven
vervallen
Laatste antwoord door Sportage'10, -
- 5 antwoorden
- 1k weergaven
hoi, ik ben binnenkort eigenaar van een picanto. mijn eerste kia, ik weet nog niet wat ik er van moet verwachten maar ik ben benieuwd. volgens mij maken ze tegenwoordig geen slechte auto's meer. het betreft een oranje picanto uit 2005 met op de teller 18.000 km. abs cv zonde ab. airbags elk. ramen voor airco toerenteller. en volgens mij nog meer, ik weet het allemaal niet meer. dinsdag is in ieder geval, de dag van de waarheid en mag ik me gullukig wanen in de werled van de picanto ( ik heb er veel zin in ). gr. davy
Laatste antwoord door antonief, -
Nieuw op deze site
door palimi- 1 antwoord
- 747 weergaven
Hallo, Wij zullen ons even voorstellen wij zijn Patrick en Lianne en hebben een nieuwe sportage gekocht, hij moet alleen nog wel geleverd worden.
- 2 antwoorden
- 812 weergaven
Na vele merken auto's gereden te hebben en de laatste jaren in aanmerkelijk duurdere modellen ben ik dan toch op 56 jarige leeftijd gezwicht voor het verstand en heb het nieuwe model Sportage gekocht. Als ik nu de 6 cylinder Opel Vectra zie rijden waar ik tot voor kort in reed of een Volvo V70 waar ik 6 jaar geleden nog in reed denk ik van: voor 10.000 Euro resp. 20.000 Euro minder rij ik nu in een auto waar ik me prima in thuis voel. Kia: je hebt er weer een tevreden rijder bij .............
Kia Picanto
door krulletje- 1 antwoord
- 1,8k weergaven
Hallo Beste Forum leden Ik ben nu een jaar kia picanto rijder en heb de Kia Picanto EX van Het bouwjaar 2004 ben zeer tevreden over de kia picanto verder ben ik vandaag lid geworden van het forum ik hoop nog vele jaren lid te blijven met vriendelijke groet Krulletje
Even voorstellen
door rome- 1 antwoord
- 1k weergaven
Hallo, ik ben Ron (61 jaar) en getrouwd, twee kinderen en twee kleinkinderen Mijn hobby is er vooral met de caravan op uit trekken. Veelal richting Kroati
Laatste antwoord door Alex VB, -
- 1 antwoord
- 895 weergaven
Hallo, Wij zijn Ruben en Cynthia en hebben 09-10-2010 een Sportage gekocht. 2.7 automaat blauw adventure. Ik hoop er veel plezier mee te hebben.
Hallo Kia rijders Ik ben Marco ik ben 47 en heb 5 weken geleden een Kia Ceed Sporty Wagon besteld in een 1.6 benzine uitvoering met een sport pakket en een navigatie pakket erbij in de kleur Silver machine ik heb een proefrit gemaakt en die beviel erg goed volgens de dealer (Tinholt Velserbroek) heeft de auto 8 weken levertijd ik kijk er dus erg naar uit dat ik gebeld wordt dat de auto binnen is:razz: Grt Marco
Laatste antwoord door Peterrrrr, -
- 10 antwoorden
- 1,2k weergaven
Hallo Kiarijders, Ik zal mij alvast een beetje voorstellen op dit forum. Mijn naam is dus Jos, ben van bouwjaar 1962, en getrouwd. Wij willen een Kia Soul gaan aanschaffen. Gisteren naar een dealer geweest om de auto te bekijken. Het lijkt ons een fantastische auto, het is een nieuwe, we kunnen kiezen uit 3 kleuren, vanille, rood of zwart. Onze voorkeur gaat uit naar de vanille. We hebben nog niet proefgereden, eerst de inruiler op papier gezet en zijn aan het dubben of we het wel of niet moeten doen. Dan proefrijden en de beslissing doorhakken. We houden jullie op de hoogte.
Laatste antwoord door jos16, -
Even voorstellen
door Melrow- 4 antwoorden
- 874 weergaven
Hallo, ik ben Geert (nickname Melrow) en vanaf zaterdag 16 oktober 2010 trotse eigenaar van een Kia Sorento uit 2003. Nog even wachten dus. Ik heb al veel opgestoken van dit forum door heel veel te lezen, en ik verwacht nog veel meer te leren zodra ik de wagen in mijn bezit heb. Zal mij in eerste instantie beperken tot lezen en vragen stellen en bij meer ervaring en kennis dit ook met een ieder delen. Met vriendelijke groet Melrow / Geert
Laatste antwoord door Richard Limburg, -
- 70 antwoorden
- 17k weergaven
- KIA EVENT 2010 - 16 mei 2010 - MOMENTEEL 11 AANMELDINGEN (AUTO'S) (onderaan dit bericht zie je wie er mee gaan) Het programma is: 1. Ontvangst in restaurant Schietbaan "Europoort" aan de Krabbeweg 125 te Maasvlakte - Rotterdam. Havennummer 7005 (Voor navigatiesystemen is het adres Beerweg 3199 LM). Hier is de gelegenheid om koffie te drinken en gezellig met elkaar te praten. Leuk ook om op de parkeerplaats nog even je nieuwe of getunde auto te showen. 2. Een bol-/pijlrit door een deel van het havengebied van Rotterdam en Voorne. We komen langs de plaatsen Zwartewaal, Heenvliet, Geervliet, Hellevoetsluis, Rockanje en Oostvoorne. We rijden langs zandvlaktes, zie…
- 6 antwoorden
- 1,7k weergaven
Hallo beste Kia forum leden, Ik ben dus een nieuw forum lid, en hoop dus nog vaak op dit forum te kunnen lezen en schrijven. Mijn naam is Ad, ben 54 jaar jong, mijn schermnaam is dus flierefluiter, gewoon een naam die ik gewoon leuk vond, maar eigenlijk niets van doen heeft met mijzelf. Ik woon in het Zuid-Westen van Brabant tegen de Zeeuwse grens, eigenlijk haast onder de rook van Antwerpen. Ik ben actief op vele auto fora, of het nu Japanse, Koreaanse of Duitse of Engelse merken zijn, dat maakt voor mij geen enkel verschil. Ik had dus al een vraag geschreven op dit forum, onder de Sorento. En heb daar bij geschreven dat ik mij nog even bekend zou maken bij u allen…
Laatste antwoord door flierefluiter,