Nieuwe leden / evenementen
-
nieuwe kia sportage
door luc1- 4 antwoorden
- 1,7k weergaven
Hoi,mijn naam is Luc en heb onlangs de kia sportage 2.0 crdi 2wd besteld. Heb vroeger altijd met ford gereden maar was nu toch zeker aangenaam verrast door de uitstraling en de prestaties van de kia.Ben nu op zoek op het internet naar foto's van het gekozen interieur"alpine grijs"maar vind ze nergens:confused:.Heeft iemand er foto's van of weet waar we afbeeldingen kunnen vinden.Alvast bedankt
Laatste antwoord door chrichri, -
Ff voorstellen
door wim181261- 3 antwoorden
- 1,2k weergaven
hallo mijn naam is willem en nieuw op dit forum heb sinds 15 januarie mijn kia sportage besteld maar nog ff wachte de kleur is sand track
Laatste antwoord door wim181261, -
Even voorstellen
door Gaith- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
Hallo, Mijn naam is Gerrit Vrieling. Ik kom uit drenthe (stieltjeskanaal). Wij hebben vandaag onze eerste kia aangeschaft, een Sorento Ex uit 2005. Hiervoor hebben we een audi / vw / opel gehad, dus even kijken hoe de sorento bevalt:smile: Groeten!
Laatste antwoord door Micle, -
Even voorstellen
door artu- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal, Sinds november heb ik al veel plezier van dit forum, nu is het dan ook hoog tijd dat ik mijzelf registreer en voorstel. Mijn naam is Arjan, op dit ogenblik rijd ik nog een ander merk, Ford Mondeo, maar over enkele maanden komt er een Sportage voor de deur. Na een proefrit in een 1.6 GDI, die overigens ook erg goed beviel, heb ik begin december een zeer ruime proefrit mogen maken in een 2.0 automaat. Half december is de knoop doorgehakt en is de Sportage besteld, een 2.0 Benzine automaat AWD in X-clusive uitvoering. Kleur Sand Track met een zwart interieur. Nog even wachten nu, verwachte levering is eind maart of begin april. Groetjes, Arjan
Voorstellen
door Dutchy- 14 antwoorden
- 2,5k weergaven
Hallo Mede Kia gebruikers, Ik zal mij even voorstellen,mijn naam is Niels woonachtig in het mooie Houten!! Ik heb na 21 jaar vag te hebben gereden besloten om dat merk vaarwel te zeggen , en mij aan te sluiten bij de kia-rijders. Op 31 December 2010 hebben wij bij Kia J.v. Werkhoven te Houten een Kia Sportage gekocht! Een 2.0 cvvt X-clusive in de kleur Dark gun metal. Wij hopen dat hij in eind maart ( begin april) word afgeleverd. Groeten Niels
Laatste antwoord door Treespotter (aka Birdy), -
ff voorstellen
door mmtm- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
Hoi, Mijn naam is Marc en ik woon in het zuiden van Limburg. Ik volg dit forum al reeds geruime tijd met veel belangstelling en ook met veel plezier. Ook ik wacht al langere tijd, sinds 16 november, op een nieuwe Kia Sportage 1.6 GDI executive met pluspack inclusief ISG in de kleur wit. De auto is besteld bij Jo ten Oever in Nuth. De aflevering zou bij tekenen contract februari worden, maar ik ben teruggebeld omdat de uitvoering met ISG pas in maart geleverd zou kunnen worden?!? Ik ben dan ook blij te lezen op het forum dat er nu inmiddels wel uitvoeringen met ISG geleverd worden die in oktober besteld zijn. Overigens tot nu toe zeer te spreken over de dealer ten Oe…
- 3 antwoorden
- 1,6k weergaven
Hallo Ik ben Frans uit Weert en in het bezit van een Kia Venga 1.4i 16V X-TRA airco. van 02-2010 sinds 12-2010 Ik ben overgestapt van Franse auto's naar Kia en tot nu toe best tevreden. Ik vind dit forum zeer waardevol en zal proberen om ook een positieve bijdrage te leveren.;)
Laatste antwoord door Dutchy, -
Even voorstellen
door Marxus- 1 antwoord
- 810 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Mark, 33 jaar, uit Maassluis. Getrouwd, 3 kinderen (2,5 en 7jr) Ben momenteel in bezit van een opel zafira 1.8 business. Heb verregaande interesse in de Kia Sportage 1.6 GDI X-ecutive plus pack
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
Hallo, ik ben Ben en heb, samen met mijn vrouw, een Kia Soul aangeschaft. Afgelopen zomer kwamen we een Soul tegen in Bernkastel (aan de Moesel) en waren direct gek op het smoelwerk van de auto. Na wat wikken en wegen (onze oude auto kon nog wel wat langer mee) hebben we toch besloten een nieuwe Extra 1.6CVVT te kopen. Op 7 januari hebben we hem mogen ophalen en hij bevalt uitstekend.
Hallo iedereen ik ben Tonnie en ben sinds vanmorgen de trotse bezitter van een Sportage 2.7 V6 X-Treme uit 2006. We hebben hem vanmorgen gekocht en even proef gereden, en dat liep als een trein, we moeten nog even geduld hebben voordat hij klaar staat voor aflevering. Ik kan me ar nu al op verheugen om met de sportage rond te toeren. Groeten Tonnie.
Effe Voorstellen
door Medo- 1 antwoord
- 767 weergaven
Goededag, ik mag me vanaf 10-12-2010 een troste bezitter van een Kia Sorento uit 2005 noemen. Vanaf dag 1 is dat voor mij en mijn gezin genieten:grin:, we kwamen uit een mazda626 dus iedereen heeft ruimte genoeg. Nu afwachten of ik ze met de vakantie rit weer inslaap kan krijgen.8)8) Groetjes Medo
Voorstellen
door Chico- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal, Sinds afgelopen vrijdag mag ik rond rijden in een Sorento uit 2006. Het is de 2.5 CRDI automaat. Ik had nog nooit een 4x4 gereden maar vind het nu al een geweldige auto! Ga binnenkort eens proberen of hij ook echt offroad vooruit komt Hoop hier nog wat extra informatie te vinden over de auto. Groeten Taco.
voorstellen
door ludwig001- 12 antwoorden
- 2,5k weergaven
hoi iederen ik ben ludwig woonachtig te Belgie in het stadje Lier en heb gisteren mijn Kia sportage besteld ben getrouwd en heb een zoon groetjes Ludwig
Laatste antwoord door chrichri, -
Voorstellen
door KeesdA- 3 antwoorden
- 1,5k weergaven
Beste allemaal, Sinds zaterdag jl. ben ik de eigenaar van een Kia Venga 1.6 CVVT X-tra met Comfort Pack in de kleur Indigo Blue. Groeten, Kees
Laatste antwoord door Remko .me, -
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
Dag beste Kiarijders, Sinds gisteren hebben wij onze eerste Kia, een nieuwe Bright Silver gekleurde Picanto Seven voorzien van het sound en stylepakket. Op dit moment echter voorzien van de stalen velgen met winterbanden. De eerste 100 kilometer zitten er op. Een lekker karretje voor er bij. Wat betreft overige auto's ben ik overigens Engels georienteerd. Ik heb voor het wat ruimere vervoer een Rover 75 tourer in sterlinguitvoering uit 2002 en voor het sportievere vervoer een MGB Cabriolet uit 1972. Groetjes van kerkhoff.gjwm
Laatste antwoord door Smart, -
Voorstellen
door kia1724- 3 antwoorden
- 1,5k weergaven
Goedemiddag mede Kia rijders. Ben al een poosje lid maar heb mij eigenlijk nooit voorgesteld. Mijn naam is Herman en woon in Leiden. Heb gisteren mijn tweede Kia Sportage in ontvangst genomen na 15 jaar VW Golf te hebben gereden. De vorige Sportage beviel goed, vandaar deze nieuwe, een 2.0 CRDI Executive plus Sirius silver. Groeten, Herman
Laatste antwoord door kia1724, -
Bij deze stel ik mij dus ook voor. Ben sinds gisteren lid geworden van dit Forum En ga straks mijn KIA Sportage halen bij de garage Het is er een geworden op LPG, daar ik 30.000 km per jaar rij Ik kijk er al naar uit om straks Neerlands wegen "onveilig" te maken met de sportage
Laatste antwoord door bigwade, -
- 1 antwoord
- 1k weergaven
Rijdt al sinds 2005 Sportage en heb er sindsdien 3 "versleten".Tot nu toe erg tevreden over de door mij gereden Sportages en ben dan ook sinds november 2010 eigenaar van het nieuwe model waar ik erg verguld mee ben. Ik hoop mijn ervaringen in de toekomst met jullie te kunnen delen.
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
Groet, ben recent lid geworden, heb de laatste 20 jaren Toyota gereden en ben nu in afwachting van mijn Kia Soul, levering 2e week januari 2011. Mag ik al iets vragen of is dat ongepast, neem de gok maar. Klopt het dat van de Kia Soul executive de dahsboardverlichting niet te dimmen is dat er in het navigatiesysteem geen klokje en geen buitentemperatuur zichtbaar is? Misschien veel vragen voor een junior lid, maar ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Laatste antwoord door Venga1, -
navigatie venga
door venga 666- 2 antwoorden
- 1,8k weergaven
Hoi ik ben astrid 3 kids en een nieuwe kia rijder mijn collega is de aanzet geweest om een kia te rijden hij is er super tevreden over. 1 maand geleden een nieuwe venga gekocht bij de aflevering vroeg ik aan de verkoper of de problemen met het navigatieunit waren opgelost hij had nog niet ja gezegd of het geluid van het navigatieunit viel uit geen radio niks meer.vervelend nieuw navigatieunit ter plekke ingebouwd 1.5 uur later.auto 2e maal afgeleverd 1 dag later onder het rijden viel het geluid weer weg hup weer naar de garage stap uit ga naar binnen haal er een monteur bij stapt in en alles doet het weer???. daar sta je dan als het weer gebeurt komt u maar langs. naar…
Laatste antwoord door digital8, -
Hallo, Ik meld mij aan als nieuw lid. Ik heb deze week een nieuwe KIA VENGA 7 gekocht, deze wordt over 3 weken geleverd.
nieuw hier
door w00Dy- 4 antwoorden
- 1,6k weergaven
Hoi, Kia eigenaar uit Belgi
Laatste antwoord door Til Burger, -
- 3 antwoorden
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal, Ook ik ben nieuw hier en hoop ergens in Feb. mijn Sportage 2.0 Diesel (Sand-Track) geleverd te krijgen. Er is in ieder geval genoeg interessante informatie te vinden op dit forum! Met vriendelijke groet, Ed
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
Goede Middag, Als Belg het ik mij net lid gemaakt van jullie groep in de hoop dat ik hier bijkomende informatie kan vinden in verband met mijn KIA CEE'D.
- 5 antwoorden
- 1,2k weergaven
Goedeavond Ik ben lorenzo jans uit belgie en in blijde verwachting van een nieuwe sportage 1.6 gdi fusion in machine silver. Normaal wordt hij rond de tweede week van mei geleverd.
Laatste antwoord door Jantje.2,