Nieuwe leden / evenementen
-
- 9 antwoorden
- 2,1k weergaven
Na 7 jaar heel tevreden in een blauwe Kia Picanto gereden te hebben is het nu tijd voor iets nieuws. Morgenochtend kan ik mijn nieuwe Picanto ophalen. Het is een 1.2 geworden met comfort en exterior pakket in de kleur Lemon Grass. Ik hoop dat ik er net zo veel plezier aan beleef als aan mijn oude Picanto. Zodra het weer het toelaat zal ik foto's maken en plaatsen.
Laatste antwoord door truckertje, -
Hallo allemaal, Na een aantal jaar BMW 5-serie Touring te hebben gereden, vonden we het tijd om naar een SUV te kijken. Allereerst zijn we op zoek gegaan naar een BMW X3, maar de aanschafprijs werd ons iets te gortig. Uiteindelijk is ons keus gevallen op de New Sportage van KIA. Het zijn vooral de 'looks' die het hem doen.... Welnu, op 21 mei de knoop doorgehakt. Het wordt een 1.6 GDI X-ecutive Plus Pack met panoramadak in de kleur 'Machine Silver'. Het zal onze eerste KIA worden. In elk geval verheugen we ons op deze prachtige auto. Gezien de lange levertijden zal de auto waarschijnlijk rond november 2011 worden geleverd. Intussen hebben we de 5-serie verkocht en …
Laatste antwoord door oZZZy, -
- 18 antwoorden
- 7,6k weergaven
Ik ben bezitter van Kia sportage maart 2011. Gekocht bij Boy Heijnen die mij prettig hebben geholpen. Prachtige uitvoering glazendak, 18 inch niet Kia velgen, prachtig. Deze editie is voorzien van een telefooncarkit handsfree besturing en voice dailing. Nu is er een probleem met alle carkits in alle nieuwe sportage versies 2e generatie. De computer van de auto kan de telefoonlijst niet laden, gevolg je kunt niet bellen via voicedailing. Dus alleen maar via je eigen telefoonb bellen. Gevolg kans op een bekeurng van 140 euro en levensgevaarlijk als je zoals ik zakelijk bel in mijn auto. De dealer geeft aan dat dit probleem bekent is bij KIa maar deze niets doen! Wi…
Laatste antwoord door Kiakees, -
- 10 antwoorden
- 5,1k weergaven
Voor de mensen die interesse hebben en dichtbij wonen een open garage meeting van Meguiar's Nederland. Ik kreeg onderstaand mailtje van Paul van Meguiar's Nederland. Vrijdag 6 Augustus hebben we dan eindelijk de eerste echte Open Garage Meeting bij MTEC in Baarn (MTEC, Hermesweg 5A, 3741 GP Baarn. De bijeenkomst start om 18.00 uur en zal eindigen om 22.00 uur. Het Meguiar's team is aanwezig om al uw vragen en/of lakproblemen te bekijken en u een passend advies te geven. Uiteraard kunt u tijdens deze bijeenkomst ook onze producten uitproberen, zodat u er zeker van kan zijn dat het gekozen product de oplossing is voor uw auto. Er zijn twee zeer speciale auto's a…
Laatste antwoord door Smart, -
Hier zijn wij !
door freek123- 4 antwoorden
- 1,3k weergaven
Hallo allemaal, Ivm mogelijke aankoop van een Sorento (zie dat topic onder "Sorento" )op dit forum terecht gekomen. Mijn naam is Freek, momenteel nog in bezit van een Nissan X-trail Mijn vrouw rijdt een Kia Picanto Hoop hier veel informatie te halen en, indien aankoop doorgaat, te kunnen delen. Groeten Freek123
Laatste antwoord door bigwade, -
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
Halo, Ik heb me in januari een kia sportage besteld bij een lokale dealer en deze zou einde mei geleverd worden. Maar helaas, kreeg aangetekend schrijven van invoerder dat door enorm sucses van dit model vijf maal zoveel wagens verkocht zijn als men gebutgetteerd heeft. Dus bijgevolg moeten wij op onze honger blijven zitten. Dus wanneer hij geleverd word weet ik niet. Ze weten zelfs nog niet wanneer deze in produktie komt. Erg hé.
Hallo allemaal, Een tijdje geleden een proefrit gemaakt, vorige week zaterdag wat offertes verzameld, vorige week zondag lid geworden van dit forum, afgelopen week wat gelezen op dit forum en gisteren een deal gemaakt met de dealer in de buurt. Betreft een SP3 1.6 full options. Historie: merkontrouw en zeer divers. Door het delen van kennis en ervaring via dit soort fora worden we hopelijk allemaal wat wijzer; de verhalen van de dealers verschillen in elk geval nogal. Groeten, Scooby
Laatste antwoord door Scooby, -
Hallo allemaal
door Willemijn- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
Hier typt Willemijn, gaat volgende week rijden in de nieuwe Picanto, opgepimpt tot Stylepakket. lang over getwijfeld, maar nu blij, hoop dat te blijven Prijs kwam toch nog op bijna 14.000. Zal volgende week fotootje plaatsen. Groetjes, willemijn
Nieuw Kia- lid
door lombok- 1 antwoord
- 1k weergaven
Hallo Allemaal, Mag ik mij even voorstellen mijn naam is Henk ik ben gehuwd en heb 4 kinderen. Woonachtig in Oldenzaal leeftijd is 69 jaar. Na 20 jaar in een Golf te hebben gereden was het tijd om naar een ander auto te kijken. Wij hebben op 4 juni jl. een Kia Picanto met Conform pack gekocht. Onze eerste indruk van deze auto na een trip, is ons niet tegen gevallen en hopen tips te mogen ontvangen die het rijden nog prettiger maken. M.vr.gr. Lombok
Laatste antwoord door smetjesmee, -
ff voorstellen
door Kia-fan- 2 antwoorden
- 997 weergaven
Hallo allemaal, Na diverse Santa Fe's gereden te hebben vandaag een demo-auto Kia Sportage (kleur Sand Track pearl) gekocht. De Hyundai IX35 vond ik niet zo mooi wat uiterlijk betreft. Volgende week vrijdag ophalen. Ook al gekeken wat voor accessoires er allemaal te krijgen zijn. Iedereen veel veilige kilometers. groetjes, Hans uit Geldrop
Even voorstellen
door waldo- 1 antwoord
- 994 weergaven
Ik ben Walter Hoogveldt en was BMW 118i rijder en nu sinds juni Kia Sportage 1.6 rijder geworden. Auto is een plezier om in te rijden.
- 1 antwoord
- 1k weergaven
Hallo alvast sorry zal me nog ff voorstellen .Rij al jaren duits en sinds kort de KIA sp3 ,een woord super Haha ik typte al wat maandjes op dit forum sorry groetjes uit het mooie drenthe Gr schrootboer
hallo allemaal
door surf- 1 antwoord
- 1k weergaven
Ik ben Martie ik ben al 10 jaar een peugeot 306 rijder en maak nu de overstap naar een Kia Sportage 1.6 GDI X-ecutive met plus pack kan niet wachten tot ik hem krijg , Helaas duurt het nog even (besteld op 8 Febr. 2011 vewacht ergens in juli volgens leverancier) meerdere test ritten gemaakt en bevalt erg goed Groet Martie
Laatste antwoord door Alex VB, -
ff voorstellen
door Kia-fan- 3 antwoorden
- 1k weergaven
Hallo allemaal, Na diverse Santa Fe's gereden te hebben vandaag een demo-auto Kia Sportage (kleur Sand Track pearl) gekocht. De Hyundai IX35 vond ik niet zo mooi wat uiterlijk betreft. Volgende week vrijdag ophalen. Ook al gekeken wat voor accessoires er allemaal te krijgen zijn. Iedereen veel veilige kilometers. groetjes, Hans uit Geldrop
Voorstellen
door vand.m- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
Hallo, Even kort voorstellen.Ik heb tot nu toe hoofdzakelijk in Franse auto`s gereden. Met veel plezier. Sinds een paar weken ben ik in afwachting van de Kia sportage 2.0 automaat Plus-pack met nav. en panoramadak. Zal nog wel even duren maar ik hoop er toch wel tevreden mee te worden.Maar dat zal wel lukken gezien de ervaringen die ik hier en daar lees.De puntjes van kritiek daar gelaten. Maar goed welk merk heeft dat niet? Ik wacht geduldig en in spanning af. Groeten, vand.m
Laatste antwoord door vand.m, -
- 4 antwoorden
- 1k weergaven
Hallo KIA Club leden, Mijn naam is Walther en kom uit Waalwijk, gisteren heb ik een contract getekend, waarin ik de aankoop van een KIA SOUL 1.6I 126PK X-TRA heb bevestigd. Het is een Demo-model met net geen 3000 kilometer op de teller, 1e toelating eind oktober 2010, uitgevoerd in de kleur zwart. De SOUL is voorzien van o.a, Navigatie met Bluetooth Telefoonsysteem, Airco, 16'' LM velgen. Volgende week zaterdag (18-06) ga ik hem ophalen en ga ik behoren tot een trotse club van KIA SOUL-riders, mag ik deze als SOUL-MATE's beschouwen? KrG, Walther ps Ik heb hiervoor een KIA CARENS gereden, op veel punten zeer tevreden hierover vandaar mijn vervolgkeuze, alleen nu m…
Laatste antwoord door FromSoulToVenga, -
Nieuwe Kia Ceed SW rijder
door Gast vakkie uu- 6 antwoorden
- 1,7k weergaven
Hallo allemaal Ik ben Jan Maarten uit Heinenoord en sinds woensdag 8 juni de trotse bezitter van een nieuwe Kia Ceed SW seven edition (hoewel dat sinds twee weken anders heet....) Ik heb gekozen voor een zwart metallic omdat de chroom accenten daar zo mooi mee uitkomen. Gisteren de type aanduidingen ECO, Ceed en dynamic eraf gesloopt. VEEL mooier al zeg ik het zelf en zo gebeurd. Even warm maken met de föhn, eraf wurmen en poetsen waar hij zat. Nu nog die lelijke nummerbordhouder van de dealer eraf en een mooie chromen erop. Bij de aanschaf gekozen voor de Ceed omdat de Sportage een levertijd van een half jaar had waardoor mijn oude auto 1000,- minder opbracht. Toen…
Laatste antwoord door Treespotter (aka Birdy), -
Kia sportage 3
door kiavlaming- 0 antwoorden
- 753 weergaven
Kia sportage 3 besteld op 29 januari. Leveringsdatum no nog steeds onbekend.
Laatste antwoord door kiavlaming, -
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
Beste Kia rijders, Na 23 jaar Opel gereden te hebben is het binnenkort zover en ga ik na veel wikken en wegen Opel verlaten en een nieuwe carrière beginnen in het voor mij onbekende merk Kia. Komende zomer wordt mijn huidige Opel Zafira 3 jaar wat de aanleiding was om in het voorjaar mezelf weer eens te oriënteren op een nieuwe auto. Een nieuwe Zafira is in aantocht maar toen ik in Februari de nieuwe Sportage in een autoboekje zag staan was mijn aandacht getrokken. Bij ons in de buurt zat een Kia dealer dus op een zondagmiddag even langs gereden waarna een proefrit vrij snel volgde. Hier bleef het echter niet bij dus proefrit 2 en 3 volgde snel waarna de koop daarna snel…
- 3 antwoorden
- 1,2k weergaven
Hallo, ik ben nieuw op dit forum. Mijn naam is Fred, 54 jaar, woonachtig in Twente en vanaf 9 juni de trotse bezitter van een 2011 Kia Picanto 1.0 comfort pack, kleur Alice blue. Ik heb deze gekocht omdat het uiterlijk, het interieur, de 7 jaar garantie en het verbruik me erg aanspreken. Mijn laatste 2 auto's waren Daihatsu Sirion, dus beide ook met een 3 cilinder 1000 cc, net als de Picanto. Ik hoop dat de Kia me net zo goed gaat bevallen als de Daihatsu. Ik hoop bij deze club nieuws en wetenswaardigheden en oplossingen voor eventuele probleempjes over ons merk te weten te komen. Fred
Laatste antwoord door bigmac, -
Voorstellen
door Jet- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Jet en kan als het goed is donderdag 9 juni mijn nieuwe Picanto ophalen. Heb al veel op dit forum gelezen en er staat veel goede info! Groetjes Jet
Laatste antwoord door bigwade, -
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
Ik ben woonachtig in het zonnige zuiden (Limburg) en heb in februari een Kia Sportage 3 besteld bij Kerres in Sittard Het is een 2. 2wd x-clusive Casa White automaat met alle toeters en bellen. Mijn vorige wagen was een Audi A6 maar ik was meteen verkocht toen ik kennis maakte met de nieuwe Sportage. Groetjes en allemaal veel veilige kilometers gewenst in deze prachtige auto.
Laatste antwoord door JWNR, -
ff voorstellen
door wam79- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
En ja hoor weer een nieuwe en trotse KIA rijder. Ik zal me even voorstellen. Ik ben William en kom uit de regio Valkenswaard. Sinds een week ben ik de trotse eigenaar van een KIA CEE'D SW 1.4 SEVEN uit mei 2010, kleur black pearl (poetsen dus). Ik heb al veel aan dit forum gehad, qua weetjes en info tot ziens op dit forum
Laatste antwoord door wam79, -
- 3 antwoorden
- 1,7k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Richard 30 jaar uit zevenbergen, wij hebben 7 februari een Kia Sportage 1.6 GDI ecutive plus pack in het wit besteld. Vandaag een mail van de importeur gehad, levertijd 4 a 5 maanden Komende tijd afwachten
Laatste antwoord door richard1980, -
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
hallo leden. ook maar even voorstellen. ik ben dus eddy en na 8x renault gereden te hebben ben ik over geschakeld naar picanto van bouwjaar 2008. heb gelijk even een mooie chromen strip achter op kofferbak gezet en chromen omlijsting voor nummerbord. dit steekt mooi af op het ocean blue kleurtje die mij picaatje heeft. ik heb er een trekhaak onder laten zetten, want dat is ook wel makkelijk. ik ben hier terecht gekomen omdat ik mijn raamslinger er niet af kreeg want ik wil centrale deurvergrendeling inbouwen. ik zal binnenkort ven wat foto's maken en plaatsen. voor de rest mijn complimenten aan de site bouwers. ziet er goed en overzichtelijk uit. groeten eddy.
Laatste antwoord door Alex VB,