Nieuwe leden / evenementen
-
- 4 antwoorden
- 983 weergaven
Nieuw hier. Heb een 14 jaar oude Citroen Berlingo, was grijs kenteken maar helaas dat is geel geworden. Prima auto maar nu aan het kijken voor een andere. Heb veel dealers en merken gehad en gezien en de Picanto rijd prima voor een kleine auto, is een stuk voordeliger nu en later dan andere auto's die ik gezien heb en ook een stuk 'volwassener' dan menig ander kleintje. 7 jaar garantie is ook geweldig en nieuw idem dito. Ik heb de tijd, wil nu speuren naar een goede inruil en goede garage. Wil een Kia Picanto 1.2 kopen met 5 deuren, wit met comfortpack.
Laatste antwoord door rvan, -
Ook Nieuw hier
door KcVenga- 3 antwoorden
- 871 weergaven
Hallo ik heb sinds donderdag een venga , ben op forum terecht gekomen om details en evt problemen met elkaar te delen.
Laatste antwoord door Smart, -
Hallo mijn naam is Ron Lenters kom uit koog aan de zaan (zaanstreek) Wij hebben nu sinds 6 weken een Kia Sorento ex 3.3 v6 uit 2008 . tot nu toe bevalt hij prima ,wel even wenne het benzine gebruik . hier voor hadden wij een toyota corola verso 18 uit 2004. het forum ziet er mooi uit .
-
- 2 antwoorden
- 790 weergaven
Hallo mede forumleden, Sinds vandaag zijn wij de trotse bezitters van een Kia Picanto X-pect uit 2008. Echt een super leuke auto en rijd heerlijk! Vrienden van ons hadden er al een en op basis van hun ervaringen zijn we dus ook over gestapt. Qua ruimte is het wel even wennen haha, want hiervoor hadden we een grote citroen c5 break. De Kia kon bij wijze van spreken net niet in de kofferbak. We hopen een hoop plezier te beleven aan de Kia en ik ga eens lekker rondsnuffelen op het forum. Groetjes, Patrick Brunner Vlissingen.
Laatste antwoord door bip2000, -
- 4 antwoorden
- 1,4k weergaven
Hoi all, ik ben in afwachting van een bestelde 1.4 Venga Executive. Heb in mijn leven heel veel auto's gereden en veel kilometers gemaakt. Nu klaar met werken en na inlevering van de lease-auto een Venga besteld. Het hoeft niet groter maar deze heeft wel alle opties (behalve automaat en Navi). Ik verwacht de Venga ergens in september en lees al een poosje mee op dit forum. De posts over de Venga zijn interessant om te volgen. fagus
Laatste antwoord door fagus, -
Hallo, Ik ben Frank, uit Nieuw Weerdinge. Wij zijn in het bezit van een verhoogde Kia Sorento met grijs kenteken. Daarnaast hebben we nog een ander merk auto, die op het punt staat om ingeruild te worden. Groetjes, Frank.
Laatste antwoord door bigmac, -
- 4 antwoorden
- 1,4k weergaven
Hoi Allemaal, Mei 2011 de Kia Picanto 1.2 (exterior & comfort pack) besteld en sinds 17 september de troste eigenaar. Ook is het mijn eerste nieuwe auto waar ik de eerste eigenaar van ben. Geeft een geweldig gevoel De geur van een nieuwe auto is geweldig, alles spik en span. De Picanto rijd lekker. de verlichting is super. Op voor de vele veilige kilometers Met vriendelijke groet, Richard
Nieuw lid
door Gast Warrior- 1 antwoord
- 745 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben lid geworden omdat ik sinds vrijdag 23-09-2011 de trotse eigenaar ben van een Kia Sorento uit 2003. Dit is ook mijn eerste Kia, wat een geweldige auto! Groeten Henk
-
- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
Vandaag heeft mijn vrouw haar nieuwe Kia Rio 2011 opgehaald. Hiervoor nooit eerder Kia gereden. Wat een mooie auto! Direct op de 1e dag dat hij bij de dealer stond bekeken, gereden en besteld. De bestelde configuratie stond op de boot en daardoor kon zij vandaag haar nieuwe auto ophalen. Ik post van het weekeinde wel even pics. Nog even uitzoekn hoe hier het forum werkt (onderschrift aanpassen, foto's e.d.). Ik hoop hier ervaringen en kennis te brengen en te halen. Groet, Joep
Laatste antwoord door betominice, -
Hallo allemaal !
door ErwinB- 2 antwoorden
- 952 weergaven
Hallo allemaal ! Ik lees al even mee op dit forum maar heb me nu toch echt aangemeld omdat we zojuist een Kia sportage hebben besteld . Het gaat om een nieuwe black pearl X-ecutive 1.6Gdi met panorama dak, navigation pack en 18" wielen en we kunnen niet wachten tot de levertijd van 4-5 maanden voorbij is ! Ik liep al een tijd rond met wensen voor een Sportage en ik dacht: weet je wat, we maken een proefrit. Misschien is het wel niks en dan loop ik tenminste niet meer zo mee in mijn achterhoofd. Fout! Verkocht natuurlijk . Ik zal gedurende de levertijd mezelf zoet moeten houden met de catalogus (die ik al bijna uit mijn hoofd ken, maar toch telkens weer oppak) en met…
-
Hallo leden
door tonbrink- 1 antwoord
- 898 weergaven
Hallo leden, Mijn naam is Tonnie en ben woonachtig in Losser. Ik heb een Kia Venga Brooklyn gekocht. Naast het mooie model, hoge instap en vele accessoires was vooral, de zeven jaar garantie tot aanschaf doorslaggevend waren. Verder hoop ik nieuwtjes en wetenswaardigheden te horen van Kia Club Nederland.
-
Ik ben nieuw.
door Zig71- 2 antwoorden
- 1k weergaven
Hallo Kia-fans, Mijn naam is Ingo, 40 jaar. Ik ben lid geworden omdat ik sinds gisteren de trotse eigenaar ben van een nieuwe Kia Rio. Tevens is dit ook mijn eerste Kia. Het betreft een 1.2 CVVT Super Pack in de kleur Bright Silver. Omdat ik deze kleur het mooist bij de auto vind passen en er toevallig een exemplaar in de showroom stond heb ik maar 2 weken hoeven wachten. Ik ben er zeer in mijn nopjes mee , de auto rijdt geweldig. Groetjes, Ingo
Hallo Kia fans, Ik ben IlanKroon en heb vanaf morgen (22-09-2011) mijn nieuwe Kia Picanto 2011 binnen. Een zwarte 5 deurs 1.0 TA Cool Pack model! Wat een leuk forum is dit om veel te ontdekken!!!
-
Hallo, Mijn naam is Wim Spies en stel mij hierna even voor: 49 jaar oud/jong en vader van 4 kids (10, 15, 17 en 21) zijnde 1 meid en 3 oudere jongens. Voed hen samen op met Monique. Van beroep, Hoofduitvoerder gasbedrijf. Werkzaam bij het bedrijf en alle rechtvoorgangers (fusies en overnames) nu bijna 30 jaar. Rij nu de KIA SOUL en vanaf volgende week de Sportage (2007) Toevallig vanmorgen besloten de SOUL in te ruilen. Naast de auto rij ik graag toerritten op de BMW K1100LT en dat weer samen met Monique. Ik hoop veel km te rijden in de Sportage. Met vriendelijke groet, Wim
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
Hallo allemaal, ik ben Ilona en ik heb onlangs een Picanto besteld. Ben bang dat het nog lang gaat duren dus ervaar tot die tijd de auto maar op dit informatieve forum. Ik heb een witte 5-deurs besteld met Airco, 4-cylinder en winterbanden/velgen.
-
Nieuwe lid
door Kina- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
Hallo, Mijn naam is Gerhard en sinds 2 weken rij ik zakelijk in de Kia Cee'd sw Seven. Ik heb voor deze Kia gekozen vanwege de prijs\bijtelling (20%), uitstraling, de ruimte en de complete uitrusting. Ik heb hiervoor Citroën gereden (BX, Xara Picasso, C4). Ik ben vandaag lid geworden zodat ik behalve de info van jullie kan lezen ook mijn eigen vragen\ervaringen kan posten. Groeten.
Laatste antwoord door betominice, -
- 4 antwoorden
- 1,3k weergaven
Hoi, Even voorstellen: Ik ben Leon uit Barendrecht, ik was al een tijdje op zoek naar een kleinere nieuwe auto maar kon maar niet kiezen en toen kwam de kennismaking met de nieuwe picanto en plots was de keuze zo gemaakt. Dit wordt mijn eerste auto van het merk Kia. De proefrit met deze leuke auto was in ieder geval geen tegenvaller, ik wacht al enige maanden en zit dus met smart te wachten....ben wel heel benieuwd
Laatste antwoord door truckertje, -
Goede middag allen, Mijn naam is Febian heb eind Juni een Kia Sportage 1.6 GDI besteld en wacht met smart op het nieuws van de dealer over een verwachte aflever datum. mochten jullie advies hebben voor mij, wees dan niet verlegen Gr..Fabian
Laatste antwoord door Wimis on, -
- 1 antwoord
- 2,4k weergaven
Beste leden, Ik ben Richard en samen met mijn vriendin nemen wij de Picanto na een miskoop met een Aygo (2e hands). Zaterdag gaan wij de bestelling plaatsen. Kleur nog niet helemaal bekend, wordt Titanium Silver of Milky Beige, is eigenlik afhankelijk van de kleur velgen. Het wordt de Picanto met alle pakketten, 5-deurs en ESC. De dealer verwacht levering in november/december, maar wij gaan uit van januari. Dit in ons achterhoofd houden gaan wij stevig ondrhandelen voor de ESC optie omdat dit vermoedelijk in 2012 opgeleverde Picanto's verplicht wordt?? op zoek naar bron.... Groetjes.
nieuw lid
door brecht_dronge- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
Hallo, ik woon in belgië, ik heb de dag na autosalon in Brussel (15 januari denk ik) de nieuwe sportage 1.7cdi hybride besteld - pearl black en panoramisch dak binnen 3 dagen wacht ik exact al 8 maand (hoewel ik 1 van de gelukkigen ben zei hij ) Maarn mijn sportage is reeds geproduceerd en is nu ongeveer op weg naar de garage ) mijn vorige auto was een oude kapotgereden mondeo clipper. Mijn dealer zei eerst dat het 5 of 6 maand kon duren maar niet langer.. De hybrides zijn een enorm succes en de fabrikant kan niet volgen... laat staan de leveringen.. Maar goed, ik wist zeker dat ik nog wat kleine kosten mocht spenderen zodat ik 6 maand (ongeveer) nog naar mijn werk k…
-
Nieuw hier...
door verbaant- 1 antwoord
- 1k weergaven
Ik ben Marijn Verbaant, 50 jaar, getrouwd en rijd nu nog geen Kia, maar dat zal gaan veranderen. Alleen niet snel want de levertijd van een Sportage is schandalig lang.... 6 maanden wachten, oei.
-
Nieuwe trotse picanto 3dr's rijder
door Gast Marcvane86- 5 antwoorden
- 1,2k weergaven
Hoi, Vanaf morgen ochtend de trotse eigenaar van een nieuwe picanto 3dr. Marc is mijn naam, ben 25 jaar jong en woon in woudrichem. Ben beroepsmilitair bij de Koninklijk Luchtmacht. Benieuwd naar meer vraag het me gerust. Groetjes
Laatste antwoord door Specialmade, -
- 18 antwoorden
- 2k weergaven
Hey, Ben op dit forum terecht gekomen toen ik opzoek was naar bevindingen van andere kia sportage 3 eigenaars . Dik in orde dit forum heb al veel gezochte informatie teruggevonden. Ben zelf redelijk tevreden over de sportage op enkele minpunten na maar zal bij deze jullie mijn gezeur daaromtrent besparen. Mijn witte sportage 2.0 diesel met volledige zwarte wielen is omgebouwd tot lichte vracht met trekhaak en doet dienst voor het werk en mijn hobby’s, een grootte verbetering in comfort t.o.v. mijn vroegere bestelwagen. Had blijkbaar meer geluk dan sommige onder jullie want na kennismaking met de kia had ik er al een in mijn bezit na 3 weken wachttijd(plaatselij…
Laatste antwoord door dh racing, -
Hallo allemaal,hier een tevreden Sorento-bezitter,ware het niet dat om onbekende reden de remverlichting het niet meer doet. Al google-end ben ik op dit forum gekomen ; wellicht word ik hier wat wijzer .
Laatste antwoord door EDM, -
- 5 antwoorden
- 3k weergaven
Beste leden van de kiaclub, Zit sinds een tijdje als forumlid "Streetkiaz.com" en voor grotendeel zitten de leden in Amerika maar uiteraard zitten er ook nederlander bij. Samen met deze jongens hebben wij het voor elkaar gekregen om toch ook een meeting in Nederland gehouden aangezien een van deze leden contact heeft met HST (Hyundai Street Tuning); hebben we besloten om een gezamelijk meeting te houden. Daarom bij deze: Zondag 11 september 2011 is er een meeting @ de meern. (de meern is een parkeerplaats langs de A12) het begint tussen 11.00 en 12.00 uur en zal duren tot het niet meer gezellig is Het betreft hier het meest om Getunede auto's. dus ben je bezig met j…
Laatste antwoord door kiario02,