Nieuwe leden / evenementen
-
- 4 antwoorden
- 1,2k weergaven
Hallo sinds september rijden wij in een KIA Rio - Super Plus Pack.
Laatste antwoord door BaBaCC, -
even voorstellen
door hansvg- 0 antwoorden
- 734 weergaven
ik woon in de regio eindhoven en heb de kia sportage X-ecutive Plus Pack 1.6 GDI. Deze auto is besteld op 10 december 2011 en afgeleverd op 10 februari 2012 door auto Content te eindhoven.Dit is mijn eerste kia en voorheen een peugeot 307 gereden. Mijn eerste indruk is zeer positief qua luxe, uitstraling en rijgedrag. Hoop met de kia meer te rijden want mijn vorige auto stond op 53.000 km in 8 jaar. Verder hoop ik nog de nodige ideeen op te doen via div forums. groeten
Laatste antwoord door hansvg, -
New Kia Rio
door Daan007- 5 antwoorden
- 1,4k weergaven
Hoi, sinds gisteren ben ik eindelijk ( na meer dan 3maand een half wachten) de trotse eigenaar van een nieuwe Kia Rio 1.4 benzine wendy brown met bussines pack. En tot nu toe ben ik zeer tevreden en trots over men Rio. Mvg Daan
Laatste antwoord door Daan007, -
- 2 antwoorden
- 857 weergaven
Halomijn naam is mark ben 26 jaar e een trotse rijder in mijn mooie kia rio verder hoop ik dat ik hier me thuis ga voelen en dat ik hie veel achter kom betreft leuke dingen voor mijn kia. Gr. Markie
Laatste antwoord door Marc-T4, -
- 3 antwoorden
- 1,1k weergaven
Ik was hier op dit forum al druk aan het posten en was glad vergeten (in mijn enthousiasme) mij voor te stellen! Ik ben Alex, 51 jaar en ben sinds vandaag de trotse bezitter van een Picanto 1.0 met Comfort Pack en Plus Pack. Voilà:
Laatste antwoord door C.K, -
- 3 antwoorden
- 855 weergaven
Hallo Forumleden, De naam is Jan Willem, en aangezien ik een auto van de zaak voorgesteld kreeg, en met de bijtelling rekening wilde houden, rijdt ik sinds afgelopen donderdag in een Picanto 1.2 5D, een zwarte, en weet zo niet 1-2-3 hoe de packs heten, maar ik geloof een comfort-pack? Hoe dan ook, ben er zeer content mee. Wel zijn er een paar kleine puntjes van kritiek waar wel overheen te komen valt, zoals het ontbreken van een regelbare dashboardverlichting (of ik heb het nog niet gevonden), een buitentemperatuurmeter, geen verlichting in het handschoenenkastje en ook het gedeelte waar de USB aansluiting zich bevind is een zwart gat in het donker. Maar allemaal geen o…
Laatste antwoord door C.K, -
- 2 antwoorden
- 875 weergaven
Hoi allemaal, even kort voorstellen... Na jaren diverse Renaults gereden te hebben was eind vorig jaar de maat vol: er kwam voor de vierde keer weer een oud probleem bovendrijven en de dealer/garage liet het keihard afweten. Gelukkig mocht ik van mijn baas dit voorjaar een nieuwe auto uitzoeken en het is een prachtige witte Sportage 2.0 aut Xclusive geworden. Vandaag de handtekening gezet bij een enthousiaste dealer die met een realistisch financieel plaatje kwam. Top! En nu maar wachten wachten wachten.... De proefrit is me in ieder geval erg goed bevallen, wat een heerlijke auto! Ik lees dus lekker mee op dit forum en zodra mijn bolide is gearriveerd zal ik wat …
Laatste antwoord door TovenaarvanFop, -
even voorstellen
door j.h- 13 antwoorden
- 1,3k weergaven
hallo ik ben j.h ik rijd al een paar jaar met plezier een picanto maar nu is het koplampje aan bestuurders kant stuk mijn vraag is nu hoe krijg ik de koplamp er uit ???
Laatste antwoord door kiabeuker, -
- 1 antwoord
- 959 weergaven
Na ruim zes jaar vond ik het tijd om m'n VW Polo te vervangen (33000km), die dienst doet als stadswagentje, max 5000km per jaar. Ik was en ben er nog steeds tevreden van maar stilaan verwacht ik toch allerhande kosten (oa. iets bij de voorwielophanging, schokdempers, ...) zodat ik de tijd rijp vond om de auto in te wisselen nu ik voor m'n VW nog wat krijg. Opnieuw een VW Polo vond ik te duur. Dus wat rondgekeken op het autosalon en daar viel m'n oog op de Rio. Vooral de hoge inruilwaarde voor m'n Polo (1.2 van okt. 2005) van 5000€ en de 7jr garantie gaven de doorslag. Dus heb ik er ééntje besteld in stock. Een 1.2, wit, lounge edition met climate pack. Teveel toeters e…
Laatste antwoord door Sjölp, -
- 3 antwoorden
- 727 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Marcel en heb 3 weken geleden een zwarte Kia Picanto 1.2 3 drs in de style uitvoering besteld bij Kia dealer Wander in Assen. Na 10 jaar in een Hyundai h200 (2.5td), tot camper omgebouwde bus gereden te hebben, de overstap naar 'iets kleiners' gemaakt. De geschatte leverdatum zou half maart 2012 worden of iets eerder...ben benieuwd! (heb vandaag een mailtje gestuurd of er al wat bekend is qua afleverdatum...duurt nu al te lang Zodra de auto er is zal ik wat foto's plaatsen. gr, Marcel
- 1 antwoord
- 903 weergaven
Hallo, ik ben Lucien uit Delfgauw. Op 4 februari onze nieuwe zwarte RIO - met Super Pack besteld. Zonder de 17 Inch van Kia, maar met de matzwarte 17 Inch (Monaco Mirabeau). Echt helemaal af ! Nu nog 6 tot 8 weken wachten. Het moet maar....
- 1 antwoord
- 827 weergaven
Na lange tijd toch maar even voorstellen Nou wij zijn Lindsay en Bjorn en wij rijden sinds januari 2011 een Kia cee'd sw. Voor de Kia hebben wij een Ssang Yong Korando gereden. Ik was in het begin helemaal niet blij met een nieuwe auto... van een jeep naar een " gewone" auto, maar ik moet toch stiekem wel toegeven dat het heel goed rijd Ik zal binnenkort ook even een fotootje plaatsen van de kia. Groetjes Lindsay
Laatste antwoord door Treespotter (aka Birdy), -
- 1 antwoord
- 862 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Hans Stauttener uit Oegstgeest, heb vandaag een proefrit gereden met de Rio en volg dit forum om o.a. meer over deze auto te weten te komen. Momenteel rij ik nog een Toyota Carina uit 1997, maar ben van plan om nu eens een nieuwe auto te gaan kopen. Ben in een uurtje al veel wijzer geworden hier.
Laatste antwoord door betominice, -
- 1 antwoord
- 1,5k weergaven
Goedemorgen beste KIA rijders, Mijn naam is Feike van Det en woon in Reeuwijk. Ik heb zelf geen KIA, maar ik vond het wel zo netjes mezelf even voor te stellen op het forum, aangezien er een topic is geplaatst aangaande mijn autoverlichting bedrijf. Zelf rij ik een Peugeot 207 SW Acces uit 2011, en heb hier voor nog 2 maal een Peugeot 106 en 2 maal een Peugeot 206 gehad. Waarvan de laatste 206 een complete cosmetische transformatie heeft ondergaan. Hier 2 foto's: De reden waarom ik me hier op het forum heb ingeschreven is, omdat er dus een topic over mijn bedrijf is gestart hier op het forum. http://www.kiaclub.n...9678#entry79678 Ik ben sinds 2010 een eigen inte…
Laatste antwoord door Smart, -
- 1 antwoord
- 931 weergaven
Sinds eind december 2011 zijn we in het bezit van een Kia Picanto 1.2 in de kleur galaxy zwart met comfort, style en exterieur pakketten. Tot nu toe een kleine 1700 km gereden tot volle tevredenheid. Groeten Roel
Introductie
door Edwin63- 1 antwoord
- 1k weergaven
Ik zal mij even voorstellen. Mijn naam is Edwin Steggink en woon in Waddinxveen. Ben lid van dit forum sinds augustus 2011, toen heb ik mijn Sportage besteld. En toen maar wachten, wachten, wachten..... Gisteren eindelijk het verlossende telefoontje van mijn dealer gekregen, hij is binnen. Vandaag direkt wezen kijken, hij is mooi. Na lang wachten zou je zeggen, zo snel mogelijk afleveren. Maar ik heb het uitgesteld tot na de voorjaarsvakantie. De dealer wilde rond 17 februari afleveren, maar ik ga 4 dagen later met het gezin op vakantie. Om nou direkt met een nog niet ingereden auto met 4 personen en bagage kilometers over de snelweg te blazen, zag ik niet zitten. Du…
- 3 antwoorden
- 996 weergaven
Hallo iedereen! MaiCa is een tandheelkundepraktijk. Echter doen wij altijd mee met gekke dingen. Dit keer is het A'dam-Dakar!! Ik bezit een Kia Sportage 2.0i. Helaas is de auto die gekocht is niet heel erg soepel meer. *zacht uitgedrukt* Er zal nog een hoop moeten gebeuren met de auto voordat hij klaar is om mee te doen! Het plan is om November mee te gaan doen met A'dam-Dakar. Alle updates zijn te vinden op facebook en onze website. Bij deze mijn introductie bij de Kiaclub Nederland. Met vriendelijke groet, MaiCa2Dakar http://nl-nl.facebook.com/maica2dakar
even voorstellen
door haai- 6 antwoorden
- 968 weergaven
hoi, ik ben haai uit het noorden en ben op dit forum gegaan om een aantal vragen te stellen, ik heb een ceed sw 1.4 seven uit 2010
Laatste antwoord door bigmac, -
Goedemorgen
door rrobbie- 0 antwoorden
- 772 weergaven
Goedemorgen allen. Mijn nick verraad ook mijn werkelijke naam, rrobbie. Via mijn werkgever heb ik binnenkort (hoop ik) de beschikking over een nieuwe Sportage 1.6 exclusive. Ik lees hier zo links en rechts op het forum over langere levertijden. Hopelijk is dat voor mij niet van toepassing. Ik zal wellicht de komende tijd wat meer van me laten horen. Zeker wanneer ik mijn auto heb ontvangen. Groeten en alvast bij voorbaat dank voor alle nuttige en ook leuke informatie die ik ga ontvangen. Rob
Laatste antwoord door rrobbie, -
N.A.V dit bericht http://www.kiaclub.nl/topic/5265-claxon/page__view__findpost__p__65135 en verder is er een datum geprikt voor het organiseren van Sportage III mini-meeting voor het verherverbouwen van je auto w.b toetert. Die (of een andere) Toetert kun je hier krijgen: http://www.valkmotorparts.nl/ Vergeet installatie pakketje niet mee te bestellen als je hem via relais wilt aansluiten (wel zo veilig) Datum 3/9 ca 11.30-16.00 Locatie Nieuwegein vlak bij McDonalds Houten/NwGein afslag 18 A12 Deelnemers Tot nu toe.. Mastermontage: Bowie97 ! Werkelijke Toeter in/om/verbouw: AlexVB Bigfatpete bigwade Labramatiér Kijken/Ongevraagd Advies en Sfeer Maken: Smart…
Laatste antwoord door vand.m, -
Voorstellen
door BertJ- 1 antwoord
- 906 weergaven
Hallo Wil me even voorstellen in de voor mij nieuwe KIA wereld. Ben 60 jaar oud, Schipper van beroep en heb een trailerbare boot waarvoor ik een passende auto zocht. Kwam terecht op een gebruikte KIA Sportage 6V in luxe uitvoering met weinig km. Heb in mijn vorige beroep veel met terreinwagens gereden en de KIA voelde goed. Ook is de hoge instap prettig. Benzine verbruik niet weinig maar rij niet erg veel meer.
Even voorstellen
door Shadow- 1 antwoord
- 970 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Peter, sinds vandaag de eigenaar van een Picanto 1.0 M/T, overgestapt van een Ssangyoung Korando dus er gaat een wereld voor me open. Hoop hier veel tips en trucs te lezen, Groetjes Peet
auto inrijden
door Emmetje2012- 3 antwoorden
- 4,7k weergaven
Hallo, ik ben Emmetje en heb net een nieuwe stoere Picanto; ik heb 1000 km gereden en wil hem nu inrijden. Heeft iemand tips hoe ik dit het best kan doen?
Laatste antwoord door bigmac, -
Even voorstellen
door C.K- 1 antwoord
- 803 weergaven
Hallo allemaal, Ik heb onlangs mijn allereerste autootje besteld (Kia Picanto 1.2 comfort & exterior, zwart) Heb via een vriend van mij, die auto dealer is, een bevriende Kia dealer stad en land laten rondbellen om te kijken of dit model ergens beschikbaar was aangezien ik om persoonlijke redenen niet kon wachten op de 3 maanden levertijd. Had in eerste instantie alleen het comfort pack op het oog maar ik kreeg een telefoontje dat mijn model ergens in het zuiden van het land beschikbaar was met als extra het ext. pakket. maar i.p.v. 3 maanden levertijd ongeveer 11 dagen. Ik verwacht volgende week mijn auto op te kunnen halen en kan voor 11.600 eu. met mijn nieuwe…
Laatste antwoord door Emmetje2012, -
- 2 antwoorden
- 842 weergaven
Een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele goeie avond allemaal! Zoals de post al zegt, al bijna een half jaar cross ik rond met dit wagentje. Snuffel zo wel eens op het forum, maar nog niet eens aangemeld... schaam schaam. Bij deze, Mijn naam is Frans, woon in Roosendaal en ben elektro monteur van beroep. Mijn werkgever, Cofely, stuurt mij naar projecten in de industrie om vrolijk elektrische klusjes op te knappen. Dus elke dag rijd ik vrolijk in mijn Soulleke op en neer. Mijn vader, voorheen een trotse bezitter van een sorento 2.4 automaat 2009, nu eigenaar van een sportage 2.0 automaat 2012 (vette bak!!) heeft mij aangestoken met de Kia. Gegroet, Frans
Laatste antwoord door bigwade,