Nieuwe leden / evenementen
-
- 14 antwoorden
- 3,7k weergaven
Beste allemaal, Uiteraard zal ik mij ook even voorstellen. Ik ben Vanessa Baumbach Accountmanager Zakelijke Markt bij Autohaag Zeeuw Kia. Wij hebben inmiddels meerdere Kia vestigingen op de locaties Den Haag, Voorburg, Zoetermeer, Schiedam, en eind 2012 ook in Rotterdam. Ik ben verantwoordelijk voor de zakelijke markt zoals de functie vermeld. Zelf rij ik uiteraard ook een Kia, in mijn geval een Kia Rio wat absoluut in mijn ogen de zakelijke auto van het jaar hoort te worden!! Afgezien van de lage uitstoot en de 14% bijtelling, is de prijs kwaliteit verhouding optimaal!. Ik zit hele dagen op de weg, en de Kia Rio is niet alleen "goedkoop" maar van alle gemakken voo…
Laatste antwoord door Alex VB, -
Nieuw hier
door Ikkia- 1 antwoord
- 955 weergaven
Hallo allen, Ik stap over van een Hyundai Tucson naar een nieuwe Kia Picanto 1.0. Is dat stoer of is dat stoer..... Ben benieuwd hoe het gaat bevallen. Gebruik de auto hoofdzakelijk voor de boodschappen en korte ritjes. Ik vraag me wel af hoe ik een nieuwe auto als deze moet inrijden. Dus tips etc. zijn welkom. Groeten, Harry
Laatste antwoord door bigwade, -
Hallo, Even voorstellen. Ik ben Ton en rij al heel wat jaren een Ford(sorry ) en heb nu afgelopen week een Kia Venga Brooklyn gekocht. Kan hem a.s. vrijdag halen. Ben benieuwd
Laatste antwoord door gare aap, -
even voorstellen
door panmag- 4 antwoorden
- 1,3k weergaven
Mijn naam is Rinus, ik heb een Kia Magentis 2.5 V6 gekocht van 2004 met 92000 echte NAP km, ik zoek een 2din radio met navigatie, vandaar dat ik me aanmeld op dit Forum
Laatste antwoord door panmag, -
- 1 antwoord
- 799 weergaven
Hallo Allemaal, Ik ben marco op 3 januari heb ik een Kia Rio 1.2 CVVT met superpack en navigatiepack deep blue besteld met verwachte leverdatum van 30 maart 2012...hopelijk komt de auto eerder maar dat is nog even afwachten... Groetjes, Marco
Laatste antwoord door rightone, -
Nieuwe leden
door Shady- 6 antwoorden
- 1,4k weergaven
Hallo ik ben sinds vandaag lid heb vandaag ook mijn nieuwe picanto besteld,vond bij het doorlezen van dit forum een aantal bruikbare tips bedankt daarvoor.Moet nog wel een aantal weken wachten op mijn droomauto maar dan horen jullie wel van mij. Groeten van shady
Laatste antwoord door Shady, -
Even voorstellen:
door Leo 442- 2 antwoorden
- 983 weergaven
Hallo ik ben Leo en sinds enkele dagen de bezitter van een Kia Rio 5 deurs superpack met rvs instaplijsten in de kleur fresh beige. Tot nu toe reuze in mijn schik met de nieuwe aanwinst die ik gelijk heb voorzien van Conti winterbanden op de bestaande stalen velgen. Gr. Leo
Laatste antwoord door BaBaCC, -
- 4 antwoorden
- 2,1k weergaven
Hallo allen, Vorige week hebben wij een nieuwe Kia Rio, superpack, Bright Silver, in bestelling gezet bij de KIA-dealer in Halsteren. We hebben gekozen voor een 1.2 benzine versie gezien het feit dat de wegenbelasting er over 2 jaar toch echt weer op komt en we net op de grens zitten qua kilometers (voordeel diesel tov benzine). Heel goed en vriendelijk geholpen bij deze dealer en ook een super prijs gekregen voor onze 'oude' Renault Twingo uit 2004, welke bij de Renault dealer 1500,- minder waard was! Mijn vriend gaat in mijn mooie Seat Ibiza diesel ecomotive van augustus 2010 rijden (ook eigenlijk nog net nieuw ) en ik ga in de nieuwe Rio rijden. Eens kijken of…
Laatste antwoord door BaBaCC, -
- 3 antwoorden
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Robert, en sinds 1 maand zijn wij (mijn vriendin en ik) in het bezit van een Kia Rio uit 11/2002 HB 1.3I 8V, en daar zijn wij heel blij mee! M et maar 43.324 kilometer op de teller hopen we hier nog een tijdje plezier van te hebben. Ik heb voornamelijk interesse in techniek, tips en onderhoud.
-
Donderdag besteld 12 cvvt superpack + navigatiepack + 17 LM levering Januari
Laatste antwoord door Bink058, -
Newby in KiaTown
door Lizs- 4 antwoorden
- 1,1k weergaven
Hi there, Ik ben Lizs en sinds 03-01-2012 in het bezit van een Kia Picanto. Nadat ik tot de conclusie was gekomen dat mijn vorige auto, een Opel Combo, toch minder handig was voor mijn nieuwe werk heb ik besloten een nieuwe auto te gaan kopen. Na een beetje rond kijken was mijn keuze al snel gevallen op de Picanto. En na een maandje wachten ben ik dus sinds kort de trotste eigenaar van een Milky Beige Kia Picanto 1.2 CVVT Exterior Pack. En tja, dan ook meteen maar lid worden van een Kia Club natuurlijk Misschien kan ik ook ergens teruglezen hoe ik dat brandstofverbruik eens even een beetje boel naar beneden kan krijgen... Groetjes
Laatste antwoord door Hitmark, -
- 1 antwoord
- 862 weergaven
Hallo , Ik ben sinds 4 weken een kia eigenaar. Ben eigenlijk best te spreken over mijn Kia Rio HB 1.3 uit 2003 op G3 Ik heb de overstap vanuit mijn eerste G3 projectje een (Vw polo) gemaakt naar deze bijzonder ruim uitgeruste HB omdat het model en de prijs mij wel erg aanspreken.( De maandelijks betaalbare bijna station ) Ik heb nog geen spijt en ben benieuwd hoe de teller vanaf de 158 d naar de verwachte 2.2 ton zich gaat bewegen. Zou graag van jullie horen wat ik kan verwachte de komende tijd , wanneer komt de eerste koppeling ongeveer en wanneer de eerste kop revisie ( kom er niet goed achter hoe best ze het doen op gas ). Ik verwacht deze dingen eigenlijk binn…
Laatste antwoord door bigwade, -
Even voorstellen
door rms90- 3 antwoorden
- 866 weergaven
Een goede avond Ik ben Ricardo, bijna 5 weken in het bezit van een picanto 1.0 cvvt style 5deurs bright zilver met zwarte velgen. Ondertussen 2400km op de teller. De auto bevalt me prima! Hiervoor een Suzuki alto uit 2010 gehad welke ook 1.0 was maar de picanto overklast op bijna alles de suzuki alto. Alleen de alto verbruikte in de praktijk (veel) minder benzine ondanks dat de kia volgens het boekje zuiniger hoort te zijn. Met de alto verbruik 1:19/20 picanto 1:16 Maar ondanks het tegenvallende benzineverbruik ben ik er zeer blij mee, auto komt goed mee in het verkeer, motor hoor je bijna niet lopen en de klasse die de auto uitstraalt (van binnen en buiten) is…
Laatste antwoord door rms90, -
Nieuw forum lid
door Remie- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
Beste forum leden, Mijn naam is Remie en ik ben sinds een jaar in het bezit van een zwarte Picanto Xtr-Sport uit 2005. De auto is nieuw gekocht door mijn zus en in 2011 heb ik de auto overgenomen toen zij een auto van de zaak ging rijden. Auto bevalt heel goed en ik hoop in de toekomst nog veel plezier aan te beleven. Wij gebruiken het als tweede auto vooral in de stad. De Picanto is heerlijk wendbaar en goed overzichtelijk. Via Google ben ik op deze site terecht gekomen en na eerst veel gelezen te hebben over de Picanto besloten om mij aan te melden. Auto techniek en detailing hebben mijn grootste interesse. Met vriendelijke groet, Remie
Laatste antwoord door Wimis on, -
Even Voorstellen...
door BenB- 1 antwoord
- 827 weergaven
Hallo iedereen, Mijn naam is Benny en sinds een aantal weken rijd ik met veel plezier rond in mijn Rio. Het is een 1.2 met een comfort pakket, phantom velgen, dorpel beschermers (origineel Kia, duur maar wel leuk, en een goede bescherming voor de hagelwitte dorpeltjes). Ik gebruik de Rio zowel privé als zakelijk en daarom heb ik ook gekozen voor de Rio omdat het een auto is waar je gewoon naar blijft kijken. Het lijnenspel is elke keer dat ik er naar kijk weer een lust voor het oog. Tevens heb ik ervoor gekozen om carbon vinyl op het dak te laten plakken wat hem nog stoerder maakt dan ie als is. Ik kan ook niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben over de auto. Tot ho…
Laatste antwoord door Smart, -
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
mijn naam is ari . 16 jaar toyota gereden. Laatste auto was een avensis 2.4 station . Deze ingeruild op de kia rio. de helft minder vermogen maar net zo veel plezier . Super mooi model (krijg veel complimenten) . Ben zeer tevreden . Alleen niet met de automatische airco en voet verwarming . Hoop hier in het kia forum wat meer over te weten komen . Foto van de auto volgt nog. Tot in het forum. Voet verwarming wordt trouwens 11 januari gemaakt bij de dealer
-
Eerste kia
door Bas87- 4 antwoorden
- 1,2k weergaven
Hoi, Mijn naam is Bas en ik woon in Eede Zeeland. Samen met mijn vrouw hebben wij pas onze eerste nieuwe auto besteld. Een rode Kia Rio. Omdat hij als 2e auto dient is het een 1.2 comfort uitvoering geworden die niet meer dan 10 000 km op een jaar zal rijden. Half januari verwachten wij onze aanwinst bij de dealer op te halen. groeten Bas
Laatste antwoord door teutje, -
- 18 antwoorden
- 2,6k weergaven
Hallo kia rijders. Ik ben Mark en ik heb samen met mijn vrouw de knoop ook maar eens doorgehakt. Rondkijkend en proefrijdend in de auto's in de compact klasse zoals Ibiza. Polo, i30 , Corsa en Fiésta is onze keuze op de Rio gevallen. Afgelopen maand besteld en wordt in Maart geleverd, duurt lang maar goed. Het is een 1.2 Superpack in de kleur Signal Red Metallic. Paar mooie velgen al op oog of mijn oude Bella's eronder. de standaard allu's zijn niet onze smaak. Paar mooie chroom strips erop en een set instaplijsten en klaar. We hebben er een Grande Punto uit 2006 op ingeruild, of als tie particulier verkocht wordt, de korting pakken. Nu maar wachten....... Het be…
Laatste antwoord door Hitmark, -
- 9 antwoorden
- 1,3k weergaven
goedemiddag ben nu ook in het bezit van een kia 1.2 heb er drie maanden op gewacht voor de kleur (grafitty). maar was het wachten waard heb ook de luxe uitvoering.
-
- 8 antwoorden
- 2k weergaven
Geachte leden, Mijn nieuwe banner op de hoofdpagina is je waarschijnlijk niet ontgaan. De naam is Thomas, eigenaar van CitybugParts.nl webshop voor autoaccessoires. Ik richt mij voornamelijk op de A-segment auto's (o.a. Kia Picanto). Zelf rij ik geen Kia (shame) maar een Peugeot 107. Mocht je vragen hebben dat kan altijd via de PM of e-mail (info@citybugparts.nl) Dan weet je nu van wie die banner is
Laatste antwoord door Peterrrrr, -
- 1 antwoord
- 861 weergaven
Beste Kia rijders, ik wil jullie allemaal een gezond en voorspoedig 2012 toewensen. Ik heb in november jongstleden de knoop doorgehakt en heb een Kia Sportage besteld. Ik hoop dat ik niet al te lang hoef te wachten op de nieuwe trots! Gr. Pascal
even voorstellen
door Gast Hanske- 2 antwoorden
- 1k weergaven
Ook ik wil mij als nieuw lid even voorstellen, Mijn naam is Hans (Hanske is dan ook de nike name) woonachtig in Breda. Ook ik ben een trotse eigenaar van een Kia Rio Super Pack sinds 15-11-2011, kleur 3D Bright Silver met de Phantom 17 inch velgen. Gr Hanske
Een voorstel.
door gare aap- 2 antwoorden
- 1k weergaven
Oke ik zal me dan ook maar ff voorstellen. ik ben Twan 30 jaar, wij hebben net een Cee'd sw (08-2008) gekocht. hebben hiervoor opel astra hb (werd te klein wegens gezinsuitbreiding) gereden en daarvoor een picanto. Kia is ons toen goed bevallen dus doen we die maar weer 1. en ik hoop dat ons Kia goed blijft bevallen. Groeten Twan
Laatste antwoord door gare aap, -
Even Voorstellen
door Ross1961- 2 antwoorden
- 952 weergaven
Beste Allemaal, Mijn naam is Philip en ik ben sinds kort in het bezit van een Kia Sorento 2004 (model 2005) diesel automaat. De auto bevalt prima. Ik zal best nog wel een paar vragen hebben in de toekomst vandaar dat ik mij even voorstel. Prettige dagen toegewenst.
- 9 antwoorden
- 1,8k weergaven
De titel zegt het al, Van een dikke s60 uit 2006 naar een mooie rio superpack. De keuze was niet makkelijk maar het scheelt 350 eurootjes in de maand,ben een echte liefhebber van auto's maar het moet wel betaalbaar blijven. En zo zei ik een dag tegen m,n vrouw we gaan kia rijden,kia zei ze dat ziet er niet uit. Toch me stoute schoenen aangetrokken en haar meegenomen naar de dealer en een proefritje gemaakt en binnen een uur was de koop rond. Medio februari komt ie!!! kan nu al niet wachten................gewoon een superauto met 17 inch eronder. Het word een zilverkleurige. Groetjes
Laatste antwoord door kek Kiaatje,