Nieuwe leden / evenementen
-
Hallo
door RoyalClass- 1 antwoord
- 828 weergaven
Hallo, Ik ben Klaas en sinds twee weken een blije KIA rijder.
Laatste antwoord door bigwade, -
- 2 antwoorden
- 840 weergaven
Ha die Kia rijders, Ik ben een nieuw lid van de KIA Club ben zins enkele maanden eigenaar van een Sorento 3.3 v6. Wauw wat een auto is dat. Op aanraden van een vriend heb ik deze getuned in Hilversum je weet niet wat je meemaakt hij, Zij rijdt soepeler en is nog zuiniger ook. Ik zal deze site wel veel bezoeken en de ervaringen van jullie lezen. Met vriendelijke groet, Ruud
Laatste antwoord door Smart, -
nieuwe gebruiker
door Eelco- 3 antwoorden
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Eelco Bos, 34 jaar wonend in leidschendam en ik heb afgelopen week een nieuwe kia rio besteld die al over twee weken in mijn bezit is(voorraad model)dit was toch wel een leuke optie aangezien de levertijden al richting de 6 maanden gaan. Vanwege de sterke modellen van kia(zeker de laatste tijd)zullen er denk ik aardig wat enthousiaste kia rijders zoals ik bijkomen de komende tijd!! De auto die ik besteld heb is een Kia Rio 1.2 plus pack met 17 inch af fabriek velgen in de kleur wendy brown. Kia is voor mij volledig nieuw maar ben echt te spreken over de kwaliteit van de auto en kijk zeker uit naar het rijden over twee weken. Na het lezen van de…
Laatste antwoord door MauS, -
- 0 antwoorden
- 690 weergaven
Hallo allemaal, Wij zijn in afwachting van onze bestelde Kia Rio. We hebben een 3 deurs besteld met superpack in de kleur graphite inclusief 17"Lichtmetale velgen en een set 15"winterbanden met velgen. Dit is voor ons de eerste keer dat we Kia gaan rijden en we zijn erg benieuwd naar hoe het ons gaat bevallen. Momenteel rijden we in een Hyundai Getz uit 2004 en een Daihatsu Cuore uit 2007. We hebben/gaan de Cuore inruilen voor de Rio. We gaan jullie posts lezen en we zijn benieuwd naar andere gebruikers verhalen . Vriendelijke Groet, Bram en Tineke.
Laatste antwoord door Brambeer, -
- 3 antwoorden
- 805 weergaven
Hallo allemaal, Eind augustus hebben wij de nieuwe Picanto 1.0 gekocht. Standaard uitvoering in wit met als enige optie airco en de 5 deurtjes. Op het verbruik na zijn wij zeer tevreden over deze auto. Voor ons is dit een tweede auto, we rijden ook een Saab 9-5. groetjes Katja
Laatste antwoord door aerootje, -
Hallo, Ik sta op punt KIA SPORTAGE model active te kopen van 2005 met LPI (BEGAS) installatie.(150.000km) Nu is mijn vraag of er hier eigenaren zijn met dit model en hun ervaringen met LPI. Op sommige forums lees ik van nooit meer enz... verbrande kleppen -koppakking stuk enz.... Lijkt me een robuuste auto maar ja geen ervaring met niet Europese wagens. Misschien kunnen jullie me verder helpen of bestaat er al een topic over?Indien ja sorry. Alvast veel dank, Tom & Veerle
Laatste antwoord door RichardP, -
- 0 antwoorden
- 707 weergaven
Hallo allemaal Ik ben RichardP uit OSS, en ik heb afgelopen weekend een Kia Carens 2.0 LPG G3 van 2005 gekocht. Mijn vorige auto was een Citroen C5 en ik moet zeggen dat de Carens'vering eveneens behoorlijk soepel is. De komende weken zal ik de Kia leren kennen. Momenteel ben ik bezig om iets van een stel dakdrager te regelen maar dat heeft nogal wat voeten in de aarde. Ik hoop dat het me lukt want met vrouw en twee kids heb je tijdens de vakanties alle ruimte nodig die je mee kan nemen! Ik heb een leverancier van Thule dakdragers in HENGELO (! ver weg) gevonden die mogelijk een universele dagdrager voor me heeft. Momenteel zit er enkel twee strips op het dak. Ik hou …
Laatste antwoord door RichardP, -
- 1 antwoord
- 804 weergaven
Ik ben stefan. 23 jaar Ik dacht na het kopen van een kia sorento ook een club opzoeken . groetjes allemaal.
-
even voorstellen
door gerrie- 1 antwoord
- 849 weergaven
Hallo ook kia rijders, Ook ik wil mij voorstellen op dit forum , ik ben sinds zaterdag 23 oktober 2011 de trotse bezitter van een Kia Rio 1.225 cvvt kleur wit.
Laatste antwoord door betominice, -
nieuw
door robert1967- 2 antwoorden
- 983 weergaven
Hallo, Ik ben Robert. Kia rio rs rjder vanaf 2005.
Laatste antwoord door Wimis on, -
nwe Picantorijder
door Coizzz- 0 antwoorden
- 707 weergaven
Hallo allemaal, Sinds een maand ben ik trotse bezitter van een nieuw model Picanto, 1.2, kleurtje zwart, met comfort pack. Na ruim 5 jaar een Bravo GT te hebben gereden was het toch wel even wennen, maar heb nog geen seconde spijt van de koop gehad. Een geweldig karretje van binnen, wat helaas niet altijd even lekker stuurt (heb op het forum al e.e.a. over gelezen, dus wordt vervolgd), maar wat wel voor omgedraaide hoofden zorgt. Het oog wil tenslotte ook wat. Nog superstandaard, dat dan weer wel, maar tzt zullen er kleine subtiele aanpassingen gedaan worden. Onder de standaard wieldopvelgjes liggen nu winterbandjes, dus een setje zomers lichtmetaal komt straks vanze…
Laatste antwoord door Coizzz, -
FF voorstellen
door Frenk- 2 antwoorden
- 782 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Frenk en rij eigenlijk al jaren Kia (en nu pas het forum ontdekt) Ben ooit begonnen met een Kia sorento 2.4 benzine wat een draak van een auto bleek te zijn. Veel te zware auto voor het vermogen (werd bloedheet na een rit vanuit Denemarken met de boot erachter en moest stil gaan staan pfff) . Na 2.5 jaar ellende overgeschakeld naar een Sorento V6 3.3 benzine en dat bleek een verademing te zijn. Ik ruil graag jong in om nog wat inruilwaarde te behouden en wilde eigenlijk voor eeuwig en altijd V6 3.3 blijven rijden maar helaas...Europa beslist dat vanwege de emisie ik niet meer mag rijden wat ik wil (of ik moet natuurlijk in het duurdere segment mijn…
Laatste antwoord door Frenk, -
Nieuwe Kia Venga
door Brooklyn- 4 antwoorden
- 1,2k weergaven
Hallo even voorstellen. Ik ben Cor een 60+ uit het Friese Haagje. Na 5 1/2 jaar een Ford focus wagen te hebben gereden,wat overigens een prima auto is, zijn wij overgestapt op een nieuwe Kia venga brooklyn. Tijdens een proefrit viel ons op dat deze auto een vrij hoge zit heeft en behoorlijk stil is,ook de been en hoofd ruimte is goed. Kort gezegd een prima auto voor ons tweeën,met genoeg ruimte voor 4 personen. In het voorjaar even een trekhaak laten monteren voor een fietsenrek en klaar is Cor,en zijn vrouw. En heb ik mij aangemeld op het forum.
Laatste antwoord door betominice, -
Hallo allemaal ik heb sinds vrijdag een kia sorento gekocht en heb me vandaag aangemeld hier. Nogmaals hallo
-
- 2 antwoorden
- 1k weergaven
Ik ben Harry (en vutter) rijd op dit moment een Audi A4 maar heb interesse om in de toekomst een Sportage III (FL?) aan te schaffen. Dus, om mij in te leven in de KIA-wereld, heb ik mij aangemeld op dit forum.
Laatste antwoord door truckertje, -
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
Ik ben Ron, 43 jaar oud en gek van motorrijden. Door dat ik dit jaar pas deze prachtige hobby heb ontdekt., werd ineens mijn Fiat Grande Punto diesel (wegenbelastingvrij) naar het 2e plan gedrukt. En omdat ze de belastingregel gaan opheffen heb ik besloten de meute voor te zijn en mijn punto ingeruild voor een nieuwe Picanto. Wat een verrassend leuk autootje is dat zeg. Mooi modelletje en ook voor mij met mijn 2 mtr ruimte genoeg binnenin. Ik heb een witte 3 deurs besteld met comfort pakket. Deze wordt aanstaande woensdag geleverd. gr. Ron
Laatste antwoord door Rongoos, -
Van Evo naar Rio
door Salva- 7 antwoorden
- 1k weergaven
Hallo, Ik ben Salvatore Orlando en heb mijn Punto Evo ingeruilt tegen een KIA Rio SuperPack in de kleur wit. De rede dat we dit deden is dat de Rio voor mij de enigste mooie vervanger was van mijn Punto Evo. En natuurlijk niet te vergeten de Belastingdienst die me een loer draaide door de wegenbelasting weer in te gaan voeren en een diesel dan niets voor ons is! Nou ik ga eens lezen wat ik nog aan mijn Rio kan gaan doen!
Laatste antwoord door Jantje.2, -
Ook nieuw hier
door Martin1977- 1 antwoord
- 726 weergaven
Hallo allemaal, weer een nieuwe gast mijn naam is Martin en afgelopen dinsdagmorgen hebben mijn vrouw en ik de knoop doorgehakt. En volgende week zaterdag wordt hij geleverd. Onze nieuwe Kia Rio 1.2 Super Pack. Het betreft hier een voorraad wagen.
-
- 4 antwoorden
- 1,3k weergaven
Ik zal me ook even voorstellen als nieuwe Kia rijder. Mijn naam is Marcel en ben sinds een week eigenaar van een Kia Opirus. Tja....de een vind hem mooi, de ander oerlelijk We zagen hem staan en na even wennen toch eens mee gaan rijden, en moet zeggen....het rijdt prima!
Laatste antwoord door Marc14, -
Nieuw lid
door christian-h- 0 antwoorden
- 893 weergaven
Hallo allemaal, We hebben 2 weken geleden de nieuwe Kia Rio besteld in de kleur zwart met Super Pack. Aangezien het de 1.1. diesel utivoering betreft zullen we nog even geduld moeten hebben. Wordt waarschijnlijk pas in febb./mrt. geleverd. Net de levering van januari misgelopen... . Tot die tijd kan ik mooi de bevindingen van iedereen m.b.t. de nieuwe Rio op de hier aanwezige forums volgen! .
Laatste antwoord door christian-h, -
en 2011?
door r.vanrookhuizen- 19 antwoorden
- 5,4k weergaven
Zijn er plannen voor een meeting in 2011? Ronald
Laatste antwoord door AJ Mol, -
Nieuw hier
door metalmini- 2 antwoorden
- 860 weergaven
Hallo mede weggebruikers! Ik ben Michael en heb samen met mijn vriendin een prachtige 5 deurs KIA Pride! Het oude beestje doet het prima maar het is altijd handig om lid te zijn van een forum voor het geval er iets gefixt moet worden of voor andere auto gerelateerde vragen
Laatste antwoord door Smart, -
vorige week opgehaald; 1ste tank al leeg. 1, 2 automaat
Laatste antwoord door Wimis on, -
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
Goedenavond, Na een tijdje in de Kia Picanto Shoeby by KIA gereden te hebben, heb ik de smart key van de nieuwe Pica 1.2 (5deurs) exterior/style mogen ontvangen. Naast de standaard accesoires: RVS instaplijsten, RVS sportpedalen (in bestelling) en sport striping (mooi geworden al zeg ik het zelf ), ook maar een customized vol lederen interieur (met stoelverwarming voor de wintermaandjes) in laten bouwen. Het volgende project wordt de audio: de bass is ondanks de instellingen niet waar te nemen... wellicht net als in de shoeby ombouwen naar Vibe Audio speakers, met actieve Vibe sub in de bak!
Laatste antwoord door MauS, -
nieuwe picanto
door henkbouw- 3 antwoorden
- 1,1k weergaven
Hallo Kia leden Vandaag mijn nieuwe kia picanto opgehaald bij de garage hij rijd echt super hij heeft een 1.2 motor is is lekker pittig ik ben er blij mee de kleur is titanium zilver.
Laatste antwoord door Smart,