Nieuwe leden / evenementen
-
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
Hallo allemaal Heb zojuist een Kia carens gekocht Heb hiervoor een Renault Laguna gereden maar had plots last van rijstanglagers die stuk waren, waardoor direct de krukas beschadigd was. GRRRRRR heb met veel plezier in die auto gereden en had eigenlijk nog wat door willen rijden. Echter na deze ervaring voor mij ff geen Renault meer. Dus na wat zoek werk kwam ik uit bij een kia carens. In eerste instantie moet ik toegeven wegens kilometer stand en zeer aardige prijs hoop dat ik ook hier weer wat jaartjes mee kan rijden met veel plezier, alhoewel ik wel wat luxe zal moeten gaan missen denk ik. hoop dat ik op dit forum weer net zoveel plezier ga beleven als op …
Laatste antwoord door goofster, -
Even voorstellen
door MarcV- 5 antwoorden
- 1,1k weergaven
Hallo, Bij deze wil ik mezelf even voorstellen. Ik ben Marc Vroemen en 25 en woon nu een jaartje samen met Chantal, Ben sinds 12 november in het bezit van een Kia Sorento van 2008 (2.5 cdri VGT X-clusive) Ik woon in Maaseik ( B ) Buiten de Kia heb ik nog een Golf 1 Cabrio van 1988 en Samen met de vader van mijn vriendin een Lincoln Continental Mark IV van 1976 De auto waar in voor de Kia in reed (die gaat nog weg) is een Mitsubishi Colt van 1996 (nu ben 366.000 op de teller) Meer Foto's komen nog En misschien spreken we ons nog op het forum Groetjes Marc
Laatste antwoord door MarcV, -
FF Voorstellen
door KIA2011- 1 antwoord
- 797 weergaven
Ben na 4 jaar Hyundai Tucson begin 2010 overgestapt op een Kia Sportage 15, het zusje van de Tucson. Heerlijke auto, toch vorige week ingeruild op de Sportage 3. Vanaf de introductie vond ik het al een geweldige auto, die verwachtingen worden helemaal waargemaakt. Hoop nog vele mooie kilometers met de 3 te kunnen maken en veel tips en tricks op dit forum te kunnen lezen.
Laatste antwoord door Smart, -
- 9 antwoorden
- 1,4k weergaven
Hi, Ik ben Richard, 35 jaar woonachtig in Vlaardingen. Op dit moment rijd ik nog een ontzettend mooie baby blauwe Alfa Romeo 156 2.5 V6, alleen gaan de kilometers nu toch wel erg tellen en de daarbij horende onderhoudskosten. Daarom orienteer ik mij voor een andere auto. Mijn oog is gevallen op de Kia Rio.....werkelijk een prachtauto. Desalniettemin ben ik ook erg geinteresseerd in de Alfa Romeo MiTo (welliswaar 2e hands).. Anyway ik heb mij geregistreerd om is te zien hoe de Rio hier bevalt, en wat niet en misschien heb ik nog is wat vraagjes. Als jullie vragen hebben, vraag
Laatste antwoord door bigwade, -
- 5 antwoorden
- 999 weergaven
Hallo allemaal, Mijn nick name op dit Forum is Wingwebber, Mijn echte naam is Henri Geleijns woon in Tilburg getrouwd 2 kids. De reden dat ik mijn aangemeld heb op 11 november jl. is dat we van plan waren een kia sportage 2.7 V6 2005, te gaan aanschaffen, dit is eigenlijk iets totaal nieuw voor ons, zijn nl. altijd trouwe opel rijders geweest. Mede dus wat ik van een Z Koreaan, gemaakt in China of Polen kan verwachten. Toch de knoop doorgehakt en ik kan niet wachten tot we hem vrijdag gaan halen. Dus helaas foto's blijven nog ff uit. Misschien spreken we elkaar nog wel eens op dit Forum . Groeten uit Tilburg
Laatste antwoord door zx12richard, -
even voorstellen
door Alex W- 0 antwoorden
- 697 weergaven
Hoi, Ik ben Alex Wijffels en heb nu een maand mijn Kia Picanto LX uit 2005. Ik woon in Boxtel en heb de auto gekocht bij de Opel/Kia dealer. Ik ben op dit forum terecht gekomen omdat ik een vraag heb, die ik los van dit bericht zal posten. Groet, Alex
Laatste antwoord door Alex W, -
Nieuwe auto
door Dennis_N-V- 1 antwoord
- 783 weergaven
Beste Kia-rijders, Sinds gisteravond,18-11-2011, ben ik in het bezit van een nieuwe Kia Rio 1.2 Superpack in de kleur Bright Silver. Direct met winterbanden af laten leveren, wel zo veilig. Hiervoor heb ik in een lease auto gereden en mijn eerste auto betrof een Mitsubishi Carisma uit '97. De Rio rijdt super!! Ik hoop op dit forum ervaringen te kunnen uitwisselen met andere kia rijders. Groet, Dennis
Laatste antwoord door betominice, -
- 5 antwoorden
- 1,1k weergaven
Beste Kia rijders, ik ben Leo 43 jaar jong en sinds 4 weken de eigenaar van een sorento 3.3 xclusive, dit is mijn tweede sorento en ik hoop dat deze beter bevalt dan de vorige. Ik hoop hier veel leuke verhalen te lezen en er ook nog iets van op te steken. Gr Leo.
Laatste antwoord door truckertje, -
- 0 antwoorden
- 917 weergaven
Een paar weken geleden heeft mijn vrouw haar gloednieuwe Kia Picanto met Packs opgehaald bij Kia Dealer Wolters in IJsselstein. De wens voor een kleinere auto had zij al een tijdje. Mede dankzij de dealer is het een mooie auto geworden met Speciale Sportvelgen. Ze is al helemaal gewend aan haar Picantootje......
Laatste antwoord door Titanium69, -
- 1 antwoord
- 908 weergaven
goededag ik ben robert en heb nu mijn eerste sorento gekocht het is een 3.5 v6 uit 2004 moet zeggen bevalt goed een hoop power en ruimte mijn woon plaats is veghel noord brabant ben 45 jaar en auto gek
Laatste antwoord door Specialmade, -
- 1 antwoord
- 2k weergaven
Goedemorgen, Bij deze wil ik me voorstellen op dit forum. Ik ben Jos en heb sinds begin oktober een witte Kia Rio met Superpack. Ik kruip na 5 weken al tegen de 5000 km aan dus heb al redelijk wat gereden met de Rio. Ik hoop hier op het forum wat ervaringen te kunnen delen om het rijplezier zo optimaal mogelijk te maken. Wat foto's:
Even voorstellen
door SuperRio- 4 antwoorden
- 940 weergaven
Hallo Kia bezitters Ik ben op zoek naar een auto... Hatchback, 5-deurs, automaat, niet al te duur en mooi design. De Kia Rio staat momenteel boven aan mijn lijstje, alleen jammer dat er weinig automaten zijn. En de levertijd volgens de Kia dealer hier is 5 maanden!!! Maarja vragen over de rio enz zal ik wel in de juiste topic stellen. Ciao
Laatste antwoord door SuperRio, -
- 1 antwoord
- 752 weergaven
Hoi allemaal, Morgen komt mijn nieuwe Kia C'eed SW 1.6 X-ecutive ter vervanging van een Peugeot 207 SW waarmee ik het nooit echt helemaal heb kunnen worden. Hopelijk gaat dit beter bevallen. Ben van huis uit een jappenrijder (Toyota, Nissan, Suzuki, zelfs een keer een Honda), en heb geen enkele ervaring met Kia, maar wie niet waagt die niet wint. Van fora als deze kan je enorm onzeker worden is mijn ervaring, omdat toch meestal over de negatieve zaken wordt bericht, wat een beetje een vertekend beeld geeft. Maar ik kijk vol spanning uit naar een plezierige rijervaring vanaf morgen. Mijn nieuweling gaat geen navigatiesysteem en bluetooth connectiviteit bevatten. Ik ben a…
even voorstellen
door anspro- 1 antwoord
- 833 weergaven
Hallo Kia rijders, Wij hebben sinds juni een Venga. Zijn eigenlijk best tevreden. Ik hoop voor wat problemen op dit forum een oplossing te kunnen vinden. De groeten. anspro.
Kia picanto 1.25
door JEDEGO- 1 antwoord
- 842 weergaven
Hallo Kia Club, Over twee weekjes mag het dan zo ver zijn. Ik ga mij hier alvast even inlezen over de goede en slechte ervaringen met de kia picanto. Groetjes, Jeroen
-
- 5 antwoorden
- 832 weergaven
Hoi, Sinds 21 oktober zijn wij de trotse eigenaren van een splinternieuwe Kia Rio met alles d'r op en d'r aan. Omdat we een eigen winkel hebben wordt de Kia natuurlijk gebruikt als reclamebord. En ik moet zeggen.... We krijgen enorm veel bekijks. Naast de reclamebestickering hebben we ook het dak matzwart laten beplakken en de achterruiten met donkere folie laten beplakken. Zo oogt ie nog sportiever, vinden we (zeker met die vette velgen ). Jullie merken het al, we zijn erg trots op ons mooie autootje en hopen er nog veel kilometers mee te maken. Groeten, Hans & Liesbeth
Laatste antwoord door Alex VB, -
- 8 antwoorden
- 1,2k weergaven
Hallo mede forum gebruikers, De spiksplinternieuwe - Witte Kia Rio met Super Pack staat nu ongeveer 2 uur op onze oprit te glanzen. We hebben bij de koop afgesproken dat er direct winterbanden op kwamen (op de stalen velgen) en de lichtmetalen velgen met zomerbanden liggen nog achterin de auto. Die zal ik morgen een mooi plekje gaan geven tot volgend jaar. Wij (mijn vrouw en ik) zijn vooral gevallen voor de mooie looks van deze auto. En daarbij geeft het super pack vele leuke gadgets erbij. En dat alles voor ook nog een leuke prijs. Dus de keuze voor deze auto/ uitvoering was dan ook snel gemaakt. We hebben de Auto in weert gekocht en zijn erg tevreden over deze gara…
Laatste antwoord door henk1304, -
Hallo KiaClub
door RioTom- 1 antwoord
- 822 weergaven
Hallo Kia fans, clubbers, liefhebbers etc., Mijn naam is Tom, ben 22 jaar oud en auto- en motorliefhebber. Ik snuffel hier al een tijdje rond en vandaag heb ik dan besloten mij aan te melden en hier en daar een bijdrage te leveren aan dit forum. Sinds 27 september ben ik trotse eigenaar van een nieuwe Kia Rio met Plus-Pack Tot op heden bevalt deze auto zeer goed! Foto's zal ik in een daarvoor bestemd topic plaatsen. Groetjes, Tom
-
- 26 antwoorden
- 19,7k weergaven
Ok heren en dames: Vroege vogels hebben het meeste geluk zeggen ze in een ver Aziatisch land. Wie kan op 25 September? Registreer je en schrijf je in op dit forum: http://nl.meguiars.be/forum/viewtopic.php?t=2642 Ik zal de rest met Sven regelen. Houdt er wel rekening mee dat het in BELGIE is!! Voor ervaringen van de eerste workshop verwijs ik naar het volgende topic: http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=1451
Voorstelrondje
door Rob_W- 2 antwoorden
- 756 weergaven
Hi Kia rijders, Ik zal me even voorstellen: Rob_W. Ik twijfel momenteel nog of ik voor de nieuwe Rio zal kiezen, of toch een andere auto (Punto Evo). Ze hebben beide hun voors en tegens. Kan nooit kwaad om hier al eens even te koekeloeren, dacht ik zo. Kan iemand mij vertellen wat de levertijd van de nieuwe Rio ongeveer is? Alvast bedankt! Groeten Rob
Laatste antwoord door Jmtpes, -
- 1 antwoord
- 908 weergaven
Hallo allemaal, Sinds vrijdag ook een KIA Picanto besteld...! Na maanden reviews lezen, enkele testritten, forums lezen en onderhandelingen, eindelijk dan toch de knoop doorgehakt. Het is misschien een beetje een over-the-top model, maar de bestelling betreft een: 1.2 CVVT, handgeschakeld 5-deurs, silver bright met alle pakketten, EcoDynamics en ESC. Helaas ging ik er niet meteen mee wegrijden... maar ergens na 't eerste kwartaal van 2012 hoop ik dat die Koreanen hem wel af hebben! Geduld is een schone zaak....... maargoed, gelukkig heb ik een instructieboekje gevonden om de tijd mee te doden... zucht...
Laatste antwoord door Specialmade, -
nieuwe kia lid
door Jmtpes- 3 antwoorden
- 756 weergaven
Hoi allemaal, Op 1november jongstleden kon ik eindelijk samen met mijn vriendin onze nieuwe Kia picanto ophalen. Ik rij vaak in een Toyota aygo en Mazda 5. Ik ben nu zeer benieuwd of Kia ook kan aansluiten bij de Japanners Ik heb een zwarte picanto 1.0 comfort pack alloy. Ik ben een leek wat betreft autos maar dankzij dit forum ben ik heel wat wijzer geworden. Ik hoop binnenkort weer wat te posten Gr, Jim
ff voorstellen
door chippie55- 5 antwoorden
- 1,2k weergaven
hallo forumleden, ook ik wil mij voorstellen op dit forum , ik heb 14 dagen geleden een kia picanto besteld. het is de kia picanto exterior 1.0 cvvt geworden in de kleur titanium zilver, deze zal eind september begin oktober afgeleverd gaan worden, dus nog ff wachten voor dat ik deze mooie auto ga rijden .
Laatste antwoord door chippie55, -
- 2 antwoorden
- 924 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Christel, 22 jaar en sinds juni 2011 ben ik ook een trotse eigenaar geworden van een witte Picanto 1.2 incl. comfort-, interieur- en exterieurpakketten. Ik ben in juni op zoek gegaan naar mijn eigen eerste autootje, want na 3 jaar in een grote Musso van je ouders rijden ben je wel toe aan iets voor jezelf en was met het eerste bezoek bij de Kia al meteen verkocht. Eigenlijk was ik niet van plan om een Picanto met alle pakketten erop te kopen. Maar omdat dit de laatste witte op de boot was, ben ik er toch maar voor gegaan. En ik zou deze functies allemaal niet meer willen missen!
Laatste antwoord door christelvl, -
Nieuw op dit forum
door dijk48- 1 antwoord
- 674 weergaven
Op zaterdag 27 augustus de koop gesloten voor mijn nieuwe Rio. Volgens de verkoper (en volgens Kia Nederland) zou de uitvoering superpack en o.a. signal red hard lopen , dus deze zou als eerste worden aangevoerd. Nou, niet dus. Ik ben nu ruim 2 maanden verder en nog geen Rio. Het laatste nieuws is dat de boot met mijn auto op 8-11 de haven van Rotterdam binnenloopt en dat ik dan zo'n 10 dagen later mijn auto kan ophalen. Mijn geduld wordt erg op de proef gesteld. Als tegemoetkoming/ compensatie heeft de dealer €500,- bovenop de eerder overeengekomen inruilprijs van mijn huidige auto gezet. Een mooi gebaar maar het wachten blijft toch lang duren. Ook ik denk aan 17" LM-ve…
Laatste antwoord door Smart,