Nieuwe leden / evenementen
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
Hallo beste forumleden, Ik volg dit forum al een poosje, en nu is het tijd om mijzelf ook even voor te stellen. Zelf heb ik sinds 22-01-2011 een sportage 1.6 GDI X-ecutive/Plus Pack/Navigation Pack/Black Pearl in bestelling staan. Afleverdatum heelaas nog niet bekend. Groeten, Johnnykia
Laatste antwoord door johnnykia, -
- 5 antwoorden
- 1,7k weergaven
Ik heb vandaag mijn nieuwe Kia Picanto 1.2 opgehaald. Heel wat anders dan mijn eerdere auto (Toyota Corolla 1.3) Ik ga er in luxe veel op vooruit, maar mis toch wat powerrrrr (maar goed, ik moet hem nog inrijden) Helemaal super is dat ik mijn IPOD kan afspelen.
Laatste antwoord door JATO, -
- 0 antwoorden
- 977 weergaven
Als een rechtgeaarde forumvolger zal ik mij hier ook even voorstellen: Ik kom uit Papendrecht( kan ik ook niets aan doen :- ). Heb zojuist een Sportage X-ecutive PlusPack 2.0 CRDi AWD met panoramadak en (niet originele) 18"-ers besteld. Verwijderbaar sleurhut knobbeltje eraanvast en in besmettelijk witte lak uitgevoerd. Ik ben heel benieuwd of alle beloofde gadgets ook werkelijk functioneren als beloofd! Ieder merk heeft wel wat, het hangt alleen af van de irritatienorm......
Laatste antwoord door Sophisticato, -
- 1 antwoord
- 1,7k weergaven
Beste forumleden. Ik heb sinds kort een Asia rocsta. Een auto met een hoog fun gehalte. Ik heb een 1.8 benzine uit 1994 overgenomen had twee jaar stilgestaan op een boederij gelukkig was hij snel aan de praat te krijgen en heb is die na een grondige poetsbeurt nog in goede staat gebleken. Vandaag voor de apk gebracht (voorkeuren) en de volgende punten: uitlaat lek voorpijp, remleidingen roest vorming, uitstoot wat hoog (door uitlaat) en een band vervangen!! En dat na 2jaar stil staan ... Hij staat op het moment bij een garage die hem apk klaar gaan maken. Wat wel erg vervelend is de onderdelen waar zijn die te krijgen??? Ik krijg bv een uitlaat nergens gevonden. Wie o wie…
Laatste antwoord door Preston, -
Voorstellen
door GeertJan- 11 antwoorden
- 2,5k weergaven
Hallo,ik heb mij zojuist aangemeld bij de Kia-club. GeertJan is de naam en Emmen is mijn geboorte-stad, in het mooie Drenthe! Als alles goed gaat zijn wij met plusminus 8 weken de bezitter van een Kia Sportage X-ecutive met Plus Pack 1.6 GDI, kleur is Sirius Silver. Met groet, GeertJan
Laatste antwoord door GeertJan, -
Goedenavond, ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Emiel Kuipers, geboren in 1976 in de prachtige stad 's-Hertogenbosch. Als alfist in hart en nieren hebben we toch 4 weken geleden een nieuwe Cee'd SW gekocht. Waarom? Ik heb een geweldige vrouw, en zij heeft mij 2 prachtige kindjes geschonken( 1jaar en 3jaar). Echter neemt dit dusdanig veel ruimte in beslag dat onze alfa 156 te klein werd. Na lang zoeken bij zowat alle merken, zijn we bij de cee'd uitgekomen. Het liefste wilden we een alfa, maar die zijn gemaakt voor rijplezier en design. Helaas zijn het geen ruimtewonders. Gelukkig is de Cee'd dat wel en in combinatie met de 7 jaar garantie, het leuke se7en pakket vo…
Laatste antwoord door lampje, -
Even voorstellen
door philip22- 2 antwoorden
- 1k weergaven
Hallo Volg al een tijdje de onderwerpen op dit forum,en dacht nu is het tijd voor de registratie. Na de vorige generatie kia Sportage gereden te hebben , zijn we sinds Januari 2011 in spanning aan het wachten op onze nieuwe sportage . Besteld hebben we een 1.6 gdi fusion in de kleur casa white Groeten
Laatste antwoord door chrichri, -
Voorstellen
door vosdonk- 1 antwoord
- 841 weergaven
Graag wil ik mij voorstellen als Kiarijder. Sinds januari 2010 ben ik in het bezit van een Kia Venga en hoop via de forums van Kiaclub contact te onderhouden met mede Venga rijders. Vosdonk
Laatste antwoord door Smart, -
- 5 antwoorden
- 1,2k weergaven
Allen een bijzonder goedemorgen, bij deze neem ik even gebruik van de gelegenheid om mij in het kort voor te stellen. Ik heet Tarkan (40jr) en woon in Amersfoort en heb sindskort een KIA picanto 2011 3 drs besteld. Deze zou in september geleverd worden...dus moet ik nog even wachten voordat ik zinnige dingen kan mededelen over de picanto. Auto historie: Peugeot 205 xr, Renault 25 TX, Renault 25 V6 turbo (was echt mijn favoriet met z'n 220 PK) en nu een Peugeot 306. Ondertussen ook heel veel huur auto's gereden vnl in het buitenland. KIA is voor mij dus gewoon een sprong in het diepe die ik na al het positieve nieuws wel durf te nemen. waarom de Picanto: gewoon, ik wi…
Laatste antwoord door Tarkan, -
- 0 antwoorden
- 884 weergaven
Hallo allemaal, Nou eff voorstellen dus. Sinds 3 jaren in het bezit van een Renault Clio en mijn vriendin van een Citroen C1. 2 weken geleden de stoute schoenen aangetrokken en de C1 ingeruild voor een schitterend uitdagend karretje, de Picanto 1.2 5deurs! We zijn benieuwd of Kia onze goede ervaring met de C1 kan overtreffen! De eerste kennismaking was al zeer positief. Nog 6 weken wachten tot we onze nieuwe aanwinst kunnen gaan ophalen. We houden jullie op de hoogte vanuit Zuid Limburg.
Laatste antwoord door Gio, -
Even voorstellen
door GeertV- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
Yo Kia volkje!! Me vlug even voorstellen. Heb vorige week vrijdag mijn nieuwe Kia besteld bij de dealer. Dus ik even internet afschuimen. Dadelijk deze leuke club gevonden. Ikzelf ben een man van 30. En ben bediende, tewerkgesteld in een firma die heftucks maken en herstellen. De wagen zal onze gezinswagen worden voor mezelf, mijn vrouwtje en onze zoon van 10j. We waren dadelijk gevallen voor de prachtige lijnen van de wagen en natuurlijk hier in België de 7 jaar garantie. Ohh ja bijna vergeten Sportage 1.7 CRDI Sense (Evogue) Dark gun metal. Nu nog even wachten op de levering van het nieuwe speelgoed!!!!
Laatste antwoord door Ysie, -
FF Voorstellen
door Delfian35- 1 antwoord
- 806 weergaven
Hallo Allemaal, Ik ben Alexander wonend in Den Haag en ben sinds 3 weken de bezitter van een Kia Rio LS uit 2004. Na 4 jaar in mijn kleine lieve opeltje corsa('98) te hebben rond gereden werd het toch tijd voor iets groters en nieuwers en met minder kilometertjes. Na wikken en wegen tussen een Astra en een Rio hebben we toch voor de Rio gekozen. Maar voor de aankoop was deze site bij mij al bekend. Want bij het uitzoeken van de voor- en nadelen kwam ik hierlangs. Even wat forums doorgelezen en toch wel wat positieve reacties gezien wat ook heeft meegeholpen in de aankoop. Helaas na aankoop een flinke domper meegemaakt maar de garage heeft alles netjes opgelost en …
nieuwe leden
door edmar- 4 antwoorden
- 1,2k weergaven
Hallo Wij man en vrouw en beide in bezit van een kia willen ons even voorstellen. We hopen dat we andere leden kunnen helpen en zij ons misschien met wat problemen aan onze kia's
Laatste antwoord door Alex VB, -
Hoi mensen, Ben nieuw hier op dit formum. Wou me ff voorstellen. Ben sinds een week trotse bezitter van een Kia Soul Bass. Heb hiervoor een aantal jaar in een Chrysler Voyager gereden. De Soul is natuurlijk wat sneller door z'n mindere gewicht..maar qua comfort heeft hij in vergelijking met de Voyager ook wat minpuntjes. Ik moet morgen wel ff terug naar de dealer omdat ik een irritant geluid hoor als ik m'n koppelingspedaal loslaat (ijzer op ijzer). Komt volgens de dealer door de cruisecontrol.(volgens hem moet er een filter tussen ?) Ben benieuwd? Nou ik hoop dat het opgelost wordt want voor de rest rijdt ie heerlijk. Groet, Sunny
Ons gewaardeerd lid AJ Mol, voorheen Ex voorzitter Kia Club Nederland is weer aan de Kia zo te zien met een leuke Sportage http://www.kiaclub.nl/user/5-aj-mol/ Welkom terug André !
Nieuw en twijfelend
door KaDo- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
Hallo, Ik ben Karin ern rijd al jaren zeer tevreden in een toyota yaris 1.0. Nu heeft mijn man een nieuwe baan en moet 160 km per dag rijden. Wij zijn op zoek naar een auto voor hem en kwamen bij toeval bij de kia garage. Een super proefrit gemaakt wat een heerlijke auto. We zijn nu alleen nog erg aan het twijfelen over een kia ceed diesel of een ceed op lpg3. Garage geven wel info maar praten allemaal aan wat ze hebben staan. Ik hoop op dit forum een antwoord te krijgen van ervaren rijders hiermee. We hebben 2 offfertes lopen die nog een week geldig zijn. Financieel moet het zo goedkoop mogeleijk maar wel oke natuurlijk. Karin
Laatste antwoord door KaDo, -
Nieuweling
door jeroenimo- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Jeroen, 25 jaar en woonachtig in Dongen. Hier tot nu toe mijn KIA verhaal. Na diverse Citroën's (BX, Xantia, ZX, ZX, Xantia & ZX) en een Škoda (Fabia combi) nu uit eindelijk eens voor een Koreaan gekozen. We hadden afgelopen zaterdag al na een andere Fabia combi gekeken, maar deze leek ons toch niet z'n verstandig plan (achterstallig onderhoud, hoog aantal KM's, optische schade). Tijdens de terug weg naar huis toch maar eens bij een locale garage binnengewipt en eens gekeken wat hij te bieden had... Uit eindelijk wees hij me op 1 van de Rio's die hij had staan, ik reageerde er vrij lacherig op. "Één KIA? Wat moet ik daar nu mee..." was de e…
Laatste antwoord door Peterrrrr, -
even voorstellen
door brema- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
hoi allemaal wij zijn fred en irma een stel van rond de 45 jaar. Na diverse automerken gereden te hebben, zijn we voor een kia ceed sw gegaan. Geen idee wat ons te wachten staat,omdat wij totaal geen ervaring hebben met dit merk. Gezien de berichten op dit forum en recencies op het internet hebben we er alle vertrouwen in en hopen we er een fijne auto aan te hebben. Hiervoor hebben we een skoda octavia sw gereden met de nodige problemen.
- 12 antwoorden
- 1,9k weergaven
Hoi Allemaal, Voordat ik mijn auto had besteld heb ik met enige regelmaat door dit forum heen gebladerd en veel waardevolle informatie gevonden. Vanaf afgelopen zaterdag hebben wij nu 2 kia's voor de deur staan. Mijn vrouw rijdt al enige jaren tevreden rond in haar zwarte Kia Picanto en zoals gezegd staat er sinds afgelopen zaterdag een zwarte Kia Sportage 2ltr benzine in de exclusive uitvoering voor de deur. De eerste ervaringen zijn positief en ik hoop op veel beilige kia kilometers
Laatste antwoord door smetjesmee, -
- 22 antwoorden
- 3,2k weergaven
Ja euhh , ik zie hier allemaal "nieuwe" kia rijders , ik heb zelf een heel andere Kia , namelijk een Magentis 2.0 uit begin 2003 . ik heb m sinds begin dit jaar en bevalt me echt prima , groot en lomp , maar wel ruim en comfortabel . Tot nu toe probleemloos .
Laatste antwoord door oldspice, -
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
Hoi, Wij zijn Ben en Shirley en we hebben een Sportage executive uit 2006 gekocht welke we volgende week hopen te krijgen. Tot nog toe was ik (Ben) onbekend met het merk, maar na een proefrit was ik blij verrast over de rij-eigenschappen van deze wagen! Ik hoop nog lang plezier te hebben van onze KIA, en ga het forum eens flink doorspitten. Als jullie nog tips/trucs hebben horen we die natuurlijk graag
Laatste antwoord door Benenshir, -
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
Sinds 24 december ben ik in het bezit van een nieuwe KIA Ceed SW 1.4. De aanschaf is met up's en down's gegaan en dat wil ik delen met jullie op dit forum.
Even Voorstellen
door Si2000- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
Hallo kia rijders, Zoals gebruikelijk zal ik me even moeten voorstellen. Na lang wikken en wegen hebben wij de knoop doorgehakt en afgelopen 9 april een Kia besteld. Het is een Sportage 1.6 GDI X-ecutive met PlusPack geworden in de mooie kleur Sand Track. Rij op dit moment nog opel vectra GTS met veel opties dus de opvolgende auto moest minimaal deze opties ook hebben. Ik kan je vertellen dat er dan op dit moment veel auto`s afvallen om onder de 28 duizend te blijven. Totdat ik de Kia Sportage zag rijden en was toen al eigelijk gelijk verkocht. Intenet gegoogeld en veel, heel veel info gelezen over deze auto, wat een stoere bak en wat veel opties en 7 jaar garatie …
- 5 antwoorden
- 2,1k weergaven
Beste Kiaclub leden, Allereerst is het heel erg mooi om te zien dat er heel veel enthousiaste mensen zijn die Kia rijden, Want jullie weten ook dat vele andere mensen vaak zeggen: “Een Kia ??” “je gaat toch geen Kia rijden” “dan koop ik nog liever niets” Nou ik kan jullie vertellen deze mensen hebben of: er nog nooit in gereden of schamen zich ervoor om dat het in bepaalde kringen niet “sjiek” is om te zeggen dat je een Kia rijdt. Ik ben Maurice Schurink, 25 jaar en woonachtig in het mooie Twense Enschede. Ik heb 2 jaar lang in een Kia Picanto (2005) automaat gereden. Daar heb ik altijd met het grootste plezier in gestuurd, op dit moment rij ik inmiddels alweer 12…
Laatste antwoord door MauS, -
voorstellen
door Vengaboy_1- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
Hallo, Ik ben al bijna 8 jaar een gelukkige KIA rijder. Tot eind januari een Carens gereden en sinds begin dit jaar een Venga7
Laatste antwoord door Major Case,