Nieuwe leden / evenementen
-
- 3 antwoorden
- 1,2k weergaven
Hallo ik ben Jeroen Snoek. Ik verdien de kost als int. chauffeur. Vroeger ben ik ook werkzaam geweest als automonteur en Rijinstructeur. Ik ben 47jaar . Hobbies:auto's,motoren en mijn vrouw Nicky.
Laatste antwoord door scorpioshuma, -
Even voorstellen
door tonno- 3 antwoorden
- 1k weergaven
Hallo, Ik ben Ton, 51 jaar en ik woon samen met mijn vrouw en dochter in Dordrecht. Mijn hobby's zijn vissen, fotografie, computers en hardlopen. Sinds 2009 ben ik werkzaam op de afdeling Interne Dienstverlening bij de gemeente Barendrecht. Tot half januari jl. reden wij in een Ford Ka die jammer genoeg te krap werd gezien de gezinssituatie. Nu rijden wij in een Kia Venga die een stuk meer ruimte biedt en tot nu toe rijden we er met veel plezier in. Ik hoop op dit forum meer te weten te komen over onze Kia. Vriendelijke groet, Ton Mimpen
Laatste antwoord door bigwade, -
ff voorstellen
door Martin2011- 9 antwoorden
- 1,5k weergaven
Ik ben Martin 38 jaar en sinds 2011 rij ik een kia sportage voor die tijd een toyota rav 4 ik woon in Sleeuwijk en de kia is voor mij een grote ondekking. Gr Martin
Laatste antwoord door smetjesmee, -
Opa nieuw lid Kiaclub
door Opa- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
Beste leden van Kiaclub.nl, Hiermee stel ik me even aan jullie voor. Zoals de door mij gekozen naam al aangeeft ben ik grootvader en gepensioneerd. Ik rijdt al bijna 4 jaar (115000 km) een Kia Ceed 1.6 CRDi X-clusive en heb 2.5 week geleden een nieuwe Kia besteld: De Sportage 2.0 CRDi AWD X-ecutive PlusPack in de kleur Casa White (en daarbij mijn Ceed uitstekend kunnen inruilen !). Een van mijn hobby's is samen met mijn vrouw op vakantie gaan; al 44 jaar doen we dat met de caravan. Uiteraard bepaalt dit in belangrijke mate de keuze van mijn auto's. Met name dat ik, na mijn vorige auto de Subaru, nu al weer 4 jaar zeer tot mijn tevredenheid een Kia op diesel rijdt. D…
Laatste antwoord door Opa, -
hallo ik ben gebruiker bierboer ik heb nu een week een kia venga tweedehands gekocht tot nu toe zeer tevreden en hoop hier regelmatig nog wat te leren over de venga
Laatste antwoord door Micle, -
- 41 antwoorden
- 5,5k weergaven
Hallo iedereen Ik wil mezelf graag even voorstellen op dit prachtige forum (het mag gezegd: Nederlanders zijn daar net ietsje beter in dan Belgen, vind ik toch.) Mijn naam is Kurt, ik ben 41 jaar oud, ben gehuwd (nog steeds met mijn 1ste grote liefde) en samen hebben we een zoon van 11. We wonen in West-Vlaanderen. Na al met 3 toyota's (celica, carina E, avensis SW) en 1 VW passat gereden te hebben - gemiddeld zo'n 5 jaar per auto - hebben we ditmaal voor KIA gekozen. Na heel wat testkilometers afgelegd te hebben met alle soorten wagens gedurende de laatste weken, hebben we voor de nieuwe Sportage 2.0 CRDi gekozen. Meer bepaald voor de 2WD handgeschakelde versie in de…
- 2 antwoorden
- 1,9k weergaven
Hallo, Ik ben Ruud, woonachtig in Rotterdam. Bijna 56 jaar, getrouwd en nog 1 zoon thuis. Ons autoverleden: Renault 4 als bijproduct bij de motor. Datsun Cherry Peugeot 305 Toyota Starlet (eerste nieuwe auto Peugeot 309 Opel Vectra \A model Opel Vectra B model 2x Opel Vectra C model vanaf 2004 tot heden. Als auto erbij voor mijn vrouw en de kinderen gestart met een oude SeatMarbella welke vervangen werd door een Fiat Seicento en daarna voor mijn vrouw een nieuwe Fiat 500 gekocht welke helaas gestolen is maar vervangen door weer een nieuwe 500. Een auto die ik met mijn hart gekocht heb. Ik ben zelf nu op zoek naar een ander auto, de laatste gezinsauto's waren …
Laatste antwoord door elmerblues, -
- 1 antwoord
- 795 weergaven
He hallo ik ben een zeer tevreden Kia rijder. sinds vorig jaar Mei rij ik een KIA Ceed SPortywagon edition seven. Dit tot alle tevredenheid aangezien ik hiervoor een Hyundia Tucson reed. Deze auto bevalt me veel beter.
Laatste antwoord door Alex VB, -
- 6 antwoorden
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal, mijn naam is Jeremy en afgelopen vrijdag hebben mijn vriendin en ik een Kia Rio 1.5 Smash aangeschaft. Hij is van 2004 en heeft net 60k gelopen. Op de achterste schokdempers na is het een hele fijne auto die in zeer goede staat verkeerd. Binnen en buiten als nieuw! Volgende week krijgt hij een grote beurt want volgende maand gaan we ermee op wintersport. De schokdempers vervang ik zelf op een half uurtje denk ik wel. Heb al veel ervaring met m'n andere auto (Honda Civic coup
Laatste antwoord door Bluebullet, -
effe voorstellen
door stevo- 8 antwoorden
- 1,5k weergaven
Mijn naam is Steven ik woon in de regio van Turnhout in Belgie en ben hier terecht gekomen door mijn intresse in de nieuwe sportage
Laatste antwoord door stevo, -
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
Hallo mede forumleden, Na jaren lang met veel plezier te hebben gereden in mijn Volvo V50 was ik toe aan een nieuwe uitdaging. Na wat merken te hebben gezien op het Internet was mijn oog gevallen op een Kia Sportage. Met enig enthousiasme vertrok ik twee weken geleden op een zaterdag naar een Kia dealer bij ons in de buurt. Liep naar binnen en zag de Sportage staan en was in een klap verliefd. Wat een auto, wat een uitstraling, wat een opties. Ik wist het dit was hem. Proefrit kunnen maken en reed geweldig dus wilde wel een onderhandeling met de dealer. Helaas trof ik er een die er weinig kaas van had gegeten. Kwam helaas niet verder met die man en hij gaf een belachelij…
Laatste antwoord door carla1965, -
Hoi KIA-maniacs
door KokInAuto- 9 antwoorden
- 1,5k weergaven
Hoi allemaal, Gisteren een KIA RIO 15.i 16V gekocht uit 2004 met 68K kilometers, het ding ziet er fantastisch uit en beter: het loopt geweldig. Alles zit erop en eraan, van trekhaak tot airco. Vanwege lowbudget heb ik hem aangeschaft maar ik had geen idee dat het zo goed zou bevallen, nu al, ik was immers toch wel sceptisch over KIA. Nu kan ik weer lekker makkelijk met de kids naar voetbal, badminton etc. etc.. Ik las ergens op dit forum zojuist dat er maar 1 sleutel zit bij aankoop van een KIA, klopt dit? Wilde eigenlijk de dealer al bellen om de 2e sleutel maar ff op te laten sturen maar wacht nu maar hiermee. KokInAuto out!
Laatste antwoord door KokInAuto, -
- 21 antwoorden
- 3,5k weergaven
Vanmorgen bij KIA dealer Jo ten Oever in Nuth (Zuid Limburg) de koopovereenkomst ondertekend voor een zwarte handgeschakelde (5 versnellingen) Kia Sportage X-ecutive Plus Pack 2.0 CVVT (benzine). Omdat deze uitvoering momenteel niet te leveren was met fabrieksnavigatie, laat ik de dealer er bij SAS Autoshop Heerlen een Pioneer AVIC-F920BT inbouwen. Als extra's heb ik gekozen voor een vaste trekhaak, RVS sierlijst aan de achterklep, RVS spiegelkappen en een rubber anti slip mat in de kofferruimte. Wordt naar verwachting eind januari / begin februari afgeleverd. Ben tot nu toe heel tevreden over deze dealer (vriendelijke en eerlijke no nonsens behandeling
Laatste antwoord door Seek123, -
Hallo hier Hans uit Emmen ik ben nieuw op dit forum. We hebben zaterdag de kia venga gekocht met het seven pakket, we hebben nu nog een suzuki sx4 dus het is nu wachten op de levering ong. een maand en ja wachten duurt lang.
Laatste antwoord door miekie, -
- 0 antwoorden
- 893 weergaven
Rij zelf een Kia Carens 1.8-16V LX uit 2003 en wil hier graag CV op afstandbediening in gaan bouwen. Heeft iemand hier ervaringen mee??? Alvast bedankt.
Laatste antwoord door Bob-Taco, -
- 5 antwoorden
- 1,6k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Kever en rij sinds 3 juli 2009 met een Kia Pro_Cee'd 1.4 EX ISG kleur Mars Red en de 17-duims-velgen. Op zich ben ik zeer tevreden van deze KIA maar aangezien ik vanaf dit jaar een caravan dien te trekken, vrees ik dat de trekkracht ver onvoldoende zal zijn. Ik overweeg om eerstdaags eens bij de dealer binnen te stappen om eens over de nieuwe Sportage 1.7crdi te praten.
Laatste antwoord door Alex VB, -
Nieuw lid
door NielsMonrooij- 4 antwoorden
- 1,4k weergaven
Hallo, Mijn naam is Niels Monrooij. Ik kom uit Nieuwegein (onder de rook van Utrecht) Deze week ben ik begonnen met stage lopen bij KIA Motors Nederland. Ik ben op dit moment bezig met mijn afstudeerstage en de daarbij hangende scriptie. Ik doe onderzoek naar Social Media gebruik en zal hierover KIA Motors Nederland adviseren. Dus ik zal deze blog ook regelmatig bezoeken en wellicht af en toe eens wat vragen stellen aan jullie. Groeten!
Laatste antwoord door NielsMonrooij, -
nog een nieuwe belg
door stor- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
hallo , Al een tijdje hier rondgesurft op het forum nu de wagen besteld is toch een profiel aangemaakt 11 jaar oude renault met 250000km buiten en een nieuwe kia ceed Sporty Wagon 1.6 CRDI in de plaats Is eigenlijk nieuwe wagen voor mijn vrouw maar ga hem tijdelijk wisselen met de mijne Ben 37 jaar en heb wel wat interesse in autotechniek Ben eerder een cruiser op de baan tenzij er zich enkele mooie bochtjes aanbieden Nog drie weken wachten en hij wordt geleverd ; het is een "Hedgren " edite in piston grey Foto's en testverslag zullen volgen grtzzz stor
Hallo Allemaal!
door Klompioni- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
Goedenavond, Heb net gisteren mijn dikke BMW 530d verkocht aan de Kia dealer en er een Sorento GLS 2.5 Crdi uit 2005 met 67000 km voor teruggekocht. Na nogal wat rekeningen voor onderhoud hopelijk nu eindelijk eens een auto die me beter gaat bevallen. Nu direct ook maar bij de kiaclub aanmelden en dan vanaf maandag kan ik er ook echt in gaan rijden. Hoop nog veel vragen te gaan stellen en wellicht ook informatie te kunnen verstrekken / delen met de andere leden. Gr, Klompioni
Laatste antwoord door Klompioni, -
- 6 antwoorden
- 1,6k weergaven
Hallo iedereen, Verleden week is de Sportage van mijn vrouw afgeleverd. Wij hebben ontzettend veel geluk gehad want de wagen stond al op transport naar de dealer, wachttijd 14 dagen. Echt een coole wagen. Het is een 1.7 crdi cassa white evoque versie / skidplate voor+achter/ pan.dak/ alu deurlijsten. Afgelopen week al 500 km afgelegd en de wagen rijd prima, zelf heb ik een bmw 3 reeks coup
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
Hallo allemaal, Heb sinds januari een witte Sportage 1.6 GDI X-ecutive+. 18 Inch velgen eronder, helemaal blij. Merk alleen een lichte "rammel" rechtsvoor in de ophanging, maar daar gaan we nog wel even mee terug. Verder super auto. Overweeg sidebars er op te zetten maar twijfel nog. Kom eerdaags met fotootje.
Hallo allemaal , Vanaf vandaag ben ik ook in het bezit van een Kia sportage. Is voor mij wel even wennen want ik heb de afgelopen 15 jaar alleen maar in bestel bussen gereden. groet, John
Levering auto
door Cootje- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
Hallo Kia leden En ja hoor daar is ie dan Vandaag mijn Kia Ceed SW1.6 benzine Piston Grey opgehaald Ik had een Machine Silver besteld maar er is iets fout gegaan maar ik vind deze kleur ook erg mooi En wat schetst mijn verbazing ik heb het model 2011 gekregen Dat is dus met een 6-bak, achteruitrij-camera en ISG systeem extra Dus het lange wachten heeft toch nog tot een goed doel geleid Het sportpakket is erg fraai en ik zal van het weekend foto's maken en dan bij mijn profiel plaatsen. De auto rijd erg prettig en is behoorlijk stil (proefrit was een 1.4 benzine) Grt Cootje:grin:
Laatste antwoord door nookiemar, -
- 2 antwoorden
- 2k weergaven
Hallo, wij zijn sinds 15 oktober 2010 in het bezit van een hagelnieuwe KIA Sportage 1.6 GDI X-ecutive+ in de kleur Sand Track. Het is mijn eerste Kia..Gekeken naar de Mitsubishi ASX, Hyundai IX35 en uiteindelijk de mooiste gekocht.
Laatste antwoord door OxyBull, -
FF voorstellen..!
door k4fun- 0 antwoorden
- 727 weergaven
Hoi , ik ben pas lid en sinds 18-01-2011 in het bezit van een picanto 2006 op gas g3 lekker zuunig...... en ja ik kom ook uit zeeland.
Laatste antwoord door k4fun,