Nieuwe leden / evenementen
-
Hallo daar! zal me even voorstellen hier. Mijn naam is Anthony en ben 23 jaar. ik werk als monteur bij Autohaagzeeuw in zoetermeer (Kia/Nissan dealer) ik rij zelf momenteel een Mazda 323F uit 1995. Deze staat momenteel te koop en hoop daarna een Kia Pro Ceed te gaan rijden. Ik ben de oprichter/voorzitter van een auto club genaamd www.fanatic-tuners.com Hier enkele foto's van mijn auto. [imghttp://i79.photobucket.com/albums/j148/KenjiSil80/RPM%20Online/Fanatic%20Tuners/FanaticTuners07.jpg[/img]
Laatste antwoord door El-Rio-Grande, -
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
Gisteren was het eindelijk zover. Na lang zoeken de Sorento gevonden die we graag willen. Een zwarte V6, 3.3 uit 2008 Deluxe uitvoering met alles erop en eraan. Over 2 weekjes is ie klaar...Met deze wagen gaan we 6 maanden per jaar door de Franse Alpen tuffen. Zo te lezen is dit geen probleem voor deze zware jongen! We zijn nog op zoek naar een 2de hands hondenrek en dakdragers! Als iemand nog iets heeft of weet dan hoor ik het graag!
Laatste antwoord door bigwade, -
- 1 antwoord
- 862 weergaven
Heeys hallo mede kia rijders":D Ik ben Mariela 31 en ben trotse eigenaar van een kia picanto.Heb hiervoor een peugeot gehad maar ben echt supersblij met me picantje nu.En op dit forum zie ik er nu veel meer Grtjs Mariela
Laatste antwoord door Tippmann85, -
- 0 antwoorden
- 937 weergaven
Sinds 3 weken in het bezit van een SW Ecodynamics 1.4. Bevalt prima, veel waar voor het geld. Als opties 16" LM, Lederen bekleding, trekhaak en een achterspoiler (hier heb je geld voor beschikbaar in lease ) Alleen de telefoon is niet prettig, men verstaat mij niet en dat is slecht. Binnenkort maar even langs de dealer voor een oplossing.
Laatste antwoord door djrene, -
Sinds afgelopen week een Kia Venga, steel grey 1.4 Xtra + Comfort Pack. Eerste indruk: supermooie auto, rijdt lekker stil
Laatste antwoord door ronald43, -
- 1 antwoord
- 1k weergaven
Hoi ik ben zoals mijn profiel naam reeds verraad Cor. Ik rijdt sinds 2 weken een ceed sw 16 crdi. Top auto ,sturen is wel even wennen en inbouw navigatie is niet helemaal toppie maar ik ga ervan uit dat Kia hier werk van maakt. . voor de rest ben ik benieuwd wat de kia club mij voor leuke dingen brengt.
Laatste antwoord door Alex VB, -
- 0 antwoorden
- 826 weergaven
Hallo hallo kia rijders even voorstellen als nieuwe kia carens rijder. Heb gelijk een vraag, de lusjes van de achterbank zijn afgebroken, ka ik deze zelf opnieuw bevestigen, is dat te doen en hoe dan. En ben op zoek naar dakrails voor de kia carens. Hor gaag van jlle.
Laatste antwoord door Jaccos kia 1.6, -
- 1 antwoord
- 966 weergaven
Dag ! Sinds een week in het bezit van een Kia Sportage 2010. Heb ze geteld : mijn 12e auto en de eerste Aziaat. Is een Kia benzine 2 liter met plus pack 163 pk. Ben er tevreden over. De laatste jaren C5 gereden; dus ingeleverd qua veercomfort, maar het valt nog mee. Lees het forum al een paar weken mee en zal binnenkort mijn ervaringen vertellen van de eerste week Kia Sportage. Derkie
Laatste antwoord door Smart, -
- 2 antwoorden
- 1k weergaven
Hallo, Al geruime tijd lees ik mee op dit bijzonder nuttige en gezellige forum. Na lang wachten (bijna 16 weken) kan ik eindelijk dinsdag mijn Kia Cee'd SW 1.6 X-ecutive pearl black ophalen. Groeten, Marc
Laatste antwoord door CanonRob, -
- 5 antwoorden
- 1,2k weergaven
Hallo allemaal. Wij krijgen, tenminste mijn vrouw krijgt volgende week een Picanto Seven in de kleur Fresh Yellow. Best wel een leuk kleurtje, lekker fel, orienteer me nu al een beetje naar velgen en verlagingssetje. Hopenlijk kan ik hier veel info vergaren. Groet, Raymond
- 2 antwoorden
- 965 weergaven
Ik was al een poosje actief op dit forum, maar sinds vanochtend pas KIA-bestuurder! Zojuist mijn KIA Cee'd Sporty Wagon Se7en Business mogen ophalen, kleur Machine Silver (voorraadmodel, dus ik kon niet meer uitkiezen ) Piston Gray vond ik zelf eigenlijk mooier.... maar dat vonden velen voor mij blijkbaar ook, dus Machine Silver was blijven staan ) Ik woon in de buurt van Drachten, maar cross regelmatig Noord- en Oost Nederland door, dus ook in de buurt van Hengelo/Almelo kun je me vanaf nu regelmatig spotten met kenteken **-NHZ-* De eerste 'teleurstelling' al te verwerken gehad: de bluetooth carkit kan niet SMS'en (en zo hield ik altijd mijn kilometers bij) maar dat …
Laatste antwoord door HobbyRobby, -
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
Hallo, Weet iemand hoe lang de remleidingen van de Sorento meegaan en de remschijven voor. Mijn Sorento is 7 jr. oud. Wat kost de vervanging van de leidingen en de schijven voor? groet, Wim
Laatste antwoord door hankpeters, -
Sportage rijder
door mwetering- 3 antwoorden
- 1,1k weergaven
Even voorstellen. Ik ben sinds vorige week ofzo lid van dit forum. Heb mijn eerste auto Mini Cooper 2004 ingeruild op een Kia Sportage 2005 met 20.400km op de teller. Verandering tot nu toe: - Inmiddels 2-Din navi ingebouwd uit china met McGuider. Super kwaliteit werkt perfect en de standaard speakers vallen me zeker niet tegen in de Kia. - Zelf uitgelezen dmv Hi-Scan Pro en de auto is in originele staat qua kilometers en er zitten storingen in. Te doen staat: - Bi-Xenon 6000k (Bi = voor groot licht in xenon kleur) - Chiptuning - Sidebars of treeplanken Minpuntje: - Wegslippen voorbanden in bochten en bij natweer. Verder ben ik blij
Laatste antwoord door mwetering, -
Zijn er nog andere mensen die last hebben van kleine gaatjes in hun kledij, dit ter hoogte van de gordel, midden op de buik? Al mijn T-shirts hebben die 'symptomen', ook van slechts 1 maal te hebben aangedaan. Eerst dacht ik dat ik een mot in mijn kast had, nadien misschien mijn broeksriem. Echter, ongeacht of ik een rok, broek al dan niet met riem aan had, bleven die gaatjes komen. Opvallend was dat dit niet in mijn winterkleding was, maar dan draag ik immers een extra jas. Mijn garderobe is gewoon naar de vaantjes, heb net dit weekend nog iets nieuws gekocht en heb terug al prijs
- 2 antwoorden
- 958 weergaven
Hallo Allemaal, Sinds vandaag ben ik de trotse eigenaar van een Picanto LX uit 2004. De auto is als winnaar uit de bus gekomen, op zoek naar een vervanger voor onze swift uit 95. Hij gaat net als de brandweer en is net zo rood groet Wouter
Laatste antwoord door Retuow75, -
- 1 antwoord
- 905 weergaven
Hallo, ik ben Dave en ik heb een Kia Soul gekocht aflevering zal binnen 2 weken zijn, kan niet wachten. na proefrit helemaal verkocht ik hou jullie op de hoogte groetjes
Laatste antwoord door Woeper, -
voorstrellen
door minzemartin- 0 antwoorden
- 847 weergaven
hoi ik ben martin . en op zoek naar een sorento 3.5 v6
Laatste antwoord door minzemartin, -
Al een tijdje lid maar nog niet voorgesteld, bij deze. Ik heb nu mijn 2e Sportage en ik moet zeggen dat deze is iets zuiniger is als de vorige het scheelt bijna 2 L op de 100km. Ik heb de X-clusive first edition Machine Silver 2.0 benzine.
Laatste antwoord door bigwade, -
Even voorstellen
door Heod- 0 antwoorden
- 746 weergaven
Hallo, Ik ben Hans en heb sinds twee weken een Kia Magentis 2.0 op LPG, Het is mijn eerste kennismaking met Kia en tot zover nog geen slechte ervaring. Door omstandigheden heb ik nog niet veel gereden met de auto maar de stukken die ik gereden heb zijn zeer goed bevallen. Er zijn helaas niet veel discussies over deze auto, maar het is ook niet echt een auto die hier is aangeslagen. In Amerika (als Optima) is hij wel bekender maar dan met 2.4 of 2.7 en uiteraard automaat. Groeten Hans
Laatste antwoord door Heod, -
Exceptional 1 2
door Exceptional- 31 antwoorden
- 3,4k weergaven
Hallo allemaal. Ik zal mezelf even voorstellen. Ik ben Tim, 19 jaar en kom uit Breda. Op dit moment rij ik in een Suzuki Swift 1.5 Exclusive uit 2006. Hiermee zit ik bij de Suzuki Swift Club als bestuurslid, en regel voor deze club alle evenementen en meetings. Deze auto heb ik bijna 1 jaar. Alleen hij is niet zo heel zuinig, en ik rij voor m'n werk flink wat km's op een dag. De kilomtervergoeding die ik krijg heeft dus ook niet zoveel zin, en daar moet ik dus zelf geld bij leggen. Vandaar dat ik opzoek wil gaan naar een diesel, en ik al van begin af aan gek ben van een Pro Cee'd. Ik heb mij daarom hier aangemeld om wat meer over deze auto te weten te komen, en…
- 1 antwoord
- 883 weergaven
Goedemorgen, Gisteren een Cee'd sw gekocht voor mijn vrouw, deze week krijgt ze hem al. Het is een 1.4 109pk ISG X-tra uit 2009 in Abyss Blue. Er staan veel aanpassingen op de planing dus zal hier met enige regelaat te vinden zijn.
Nieuw lid uit Belgi
door Mario- 4 antwoorden
- 1,1k weergaven
Hallo Iedereen, ik ben Mario en kom uit Belg
Laatste antwoord door Richard Limburg, -
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
Hoihoi, Dinsdag kan ik mijn nieuwe Picanto ophalen. Het is een "seven" type met 16" velgen. Wilde me wel alvast even voorstellen ,aangezien ik denk dat ik regelmatig dit forum zal raadplegen. Vooral om te kijken hoe ik hem nog kan opleuken.
- 1 antwoord
- 1k weergaven
Hoi allemaal, Hierbij stel ik mij even voor met mijn nieuwe aanwinst! ik houd van knutselen dus die standaard speakertjes gaan er heel rap uit, vandaag of morgen nog en daar gaan 16cm dia Fusion speakers in
Laatste antwoord door Richard Limburg, -
Hallo allemaal Heb sinds twee weken een picanto uit 2005 en ben nog steeds tevreden. Groetjes
Laatste antwoord door Richard Limburg,