Nieuwe leden / evenementen
-
Even voorstellen
door Baldyman- 7 antwoorden
- 1,4k weergaven
Hallo allemaal, Mijn naam is Herman, en ik ben sinds 3 weken in het bezit van de Kia Sportage 2010. Het is de Sportage 2.0 CVVT X-ecutive Plus Pack uitvoering, in de kleur Sirius silver en automaat. Ik moet zeggen dat de auto tot dusver heel goed bevalt. ( 2000 km gereden ) Na 5 jaar met heel veel plezier in de vorige sportage te hebben gereden, was het weer tijd voor een nieuwe. En ik moet zeggen, dat deze sportage me nog meer bevalt, vooral de wegligging en het interieur geluid, en het model natuurlijk. Wat betreft het motorvermogen had het wel iets meer mogen zijn, maar na 500 km werd de auto wel iets feller. Ik wens iedereen heel veel fijne, en vooral veilige …
Laatste antwoord door Richard Limburg, -
Voorstellen
door alinden- 1 antwoord
- 874 weergaven
Beste allemaal, Hierbij wil ik mezelf even voorstellen. Mijn naam is Arno en we hebben een Kia Sportage X-ecutive Plus 2.0 CVVT gekocht in de kleur Sirius Silver. We verwachten de auto deze maand (september 2010). Ik heb hier en daar al op het forum gezocht naar nieuws en ben verrast over de veelheid aan informatie. Wat me sinds de aankoop nog bezig houd is of ik de standaard 17" Hankook banden laat monteren of een ander merk. Heb hier al wat discussie over gevonden en ben er nog niet uit. Wat denken jullie overigens van de WaxOyl behandeling (heb er uiteindelijk toch bijbesteld)? Mocht er iets te melden zijn, zal ik het zeker niet laten. Groet.
- 1 antwoord
- 956 weergaven
Hoi Mijn naam is Bettie en samen met mijn man heb ik sinds kort een kia sorento. En ik ben zeer tevreden.
- 3 antwoorden
- 990 weergaven
hallo ik heb sinds gisteren een nieuwe kia sorento 2.4i exclusief automaat ik heb zelf een universeel autobedrijf in brabant en ik moet zeggen de nieuwe sorento met zijn nieuwe onderstel rijdt zeer goed en comfortabel
Laatste antwoord door bigwade, -
- 0 antwoorden
- 896 weergaven
goedenavond allemall, wij zijn sinds vandaag 01-09-2010 trotse eigenaar van een kia shuma uit 1999, dit is onze eerste kia envan het begin af aan een goed gevoel over gehad, ja en de tijd zal het leren, hoe deze auto ons gaat bevallen groetjes jaap en sandra
Laatste antwoord door jaapensandra, -
- 3 antwoorden
- 911 weergaven
Hallo allemaal, Ik volg al een tijdje alles wat op internet te vinden is over de Sportage en kwam zo op deze site uit. Na mezelf weken lekker gemaakt te hebben, heb ik 'm dit weekend dan toch aangeschaft. Ik heb 'm uit voorraad besteld bij Van Kouwen in A'dam ZO in de kleur Sirius Silver. Schijnt overigens niet makkelijk te zijn om die kleur op de kop te tikken en ik hoorde achteraf dat ik 'm net voor iemand anders neus heb weggekaapt.. Het is trouwens de 2WD Benzine versie in executive Plus Pack uitvoering. Ik verwacht 'm met ca 2 weken op te kunnen halen. Erg prettig forum dit overigens! Groeten, Stace
Laatste antwoord door Smart, -
Voorstellen
door kogerbouw- 2 antwoorden
- 1k weergaven
Hallo wij zijn Kees & Brenda gaan vandaag onze nieuwe Sportage 2.0 CVVT X-ecutive Plus Pack First Edit Techno Orange ophalen, spannend.
Laatste antwoord door PowerAutoBoot, -
- 0 antwoorden
- 743 weergaven
En weer een nieuw lid van dit forum. Volg al enige tijd de discussies over de Sorento. Deze week de knoop doorgehakt en een Sorento, met al enige ervaring, aangeschaft. Een diesel met automatische bak.
Laatste antwoord door Caravantrekker, -
- 4 antwoorden
- 971 weergaven
Hallo allen, Mijn naam is Peter en sinds vandaag de trotse bezitter van een nieuwe Sportage Exclusive. De nieuwe auto, alsmede deze leuke, informatieve site, zijn voor mij de reden geweest om me aan te melden als forumlid. Vriendelijke groeten, Peter
Laatste antwoord door Woeper, -
- 32 antwoorden
- 7,8k weergaven
Hallo, Kan iemand mij helpen? Ik heb een jaar geleden een mooie Kia sportage 2.0 op gas fx gekocht. De auto was toen 2 jaar oud en had 47.000 km op de teller. Een plaatje reed geweldig maar de tweede dag dat ik hem had hoorde ik een klein rateltje. Mee terug geweest naar de Bovag garage. Niet te vinden tot 2 maal toe is hij daar geweest. Later nog 2x bij de Kia dealer geweest niet te vinden. De ratel was moeilijk hoorbaar, zodra je ging rijden verdween deze en was vaak pas de andere ochtend eventjes te horen. Deed mij aan een spanband denken, leek niet ernstig. Volgens de Kia dealer viel het dan ook wel mee. Afgelopen juni is de auto voor een grote beurt bij de dealer g…
Laatste antwoord door Leon, -
- 4 antwoorden
- 1,2k weergaven
Alweer een nieuw lid. Ik volg de discussies over de Venga al een tijdje. Vanmiddag is er ook
Laatste antwoord door geertjandekker, -
Dag allemaal
door bluff- 5 antwoorden
- 1,4k weergaven
Na maanden als kijkend en lerend forumlid, nu maar eens even voorstellen. Sinds 2003 rijd ik een Kia Rio maar vrijdag kan ik een ik een nieuwe Cee'd ophalen . Mijn Rio uit 2003 mag naar de handel! De Cee'd is een zuigergrijze executive geworden en ziet er prachtig uit. Maar dat hoef ik jullie natuurlijk niet te vertellen. De Rio heeft de gebruikelijke kwaaltjes gehad en mag nu een nieuwe eigenaar gaan zoeken. Met de Cee'd hoop ik ook minimaal 7 jaar te doen. Groeten Richard.
Voorstellen
door WS100407- 1 antwoord
- 974 weergaven
Hoi ik ben Werner, heb vorige week een Sportage Exclusive besteld in de kleur Sirius Silver, nu maar afwachten
Laatste antwoord door CanonRob, -
ff voorstellen
door CanonRob- 6 antwoorden
- 1,1k weergaven
hallo, ik ben Rob, onlangs een trotse bezitter van een nieuwe Kia Cee'd SW Eco Dynamics. rijdt de auto nu 3 weken naar volle tevredenheid. bijna 3000 km op de teller zoals mijn nickname al aangeeft ben ik helemaal weg van digitaal fotograferen. woonachtig in het mooie betuwe.. groeten CR
Nieuw forumlid!
door Smart- 14 antwoorden
- 1,7k weergaven
Hallo allemaal, Mijn naam is Arnold en vanaf dinsdag ben ik lid van dit forum geworden. Sinds mijn Hyundai Tucson, ben ik behoorlijk enthousiast geworden m.b.t. Korean Cars. Weinig problemen en niet onbelangrijk 'value for money'. Mijn vrouw rijdt zelf een Kia Picanto en ik moet zeggen het rijdt voortreffelijk. De discussies bekijkend kan ik nu al constateren dat het niveau van de leden en hun inbreng wat hoger ligt dan het gemiddelde forum op internet! Prettig dus! Ik zal mijn 'expertise en ervaringen' proberen te delen met anderen op dit forum. Misschien komen we elkaar wel tegen....... Tot ziens!
Laatste antwoord door bigwade, -
Sorento 2010
door nannb000- 5 antwoorden
- 1k weergaven
Vanmiddag de nieuwe Sorento besteld, als het goed is met 4 weken afleveren gr Bert
Laatste antwoord door nannb000, -
Ik ben Wil Oskam uit Veenendaal en heb een Zwarte Kia Sportage 2.0 X-clusive AWD besteld en ben benieuwd wanneer ik erin kan gaan rijden. Een hartelijke groet uit Veenendaal.
Laatste antwoord door woskam, -
- 7 antwoorden
- 5,7k weergaven
Mijn blower werkt alleen op stand 4 , ik heb de stekker al gecontroleerd en deze zit goed verbonden met de schakelaar. Herkent iemand dit probleem, of beter nog heeft iemand een idee wat dit kan zijn. Het gaat om een Rio 1.5 uit 2002
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
Ik ben Joop peters uit Rotterdam, ik ben 73 jaar en heb een Kia Venga in juli 2010 gekocht. Het is een Xtra 1,6 met een comfort pack. Ik ben er mee naar Frankrijk geweest. In Totaal 3000 km gereden. Ik heb hiervoor een Kia Ceed 1,6 AllStar gehad nu na 2 jaar ingeruild.
Laatste antwoord door Forbidden, -
Sorento rijder
door Forbidden- 9 antwoorden
- 1,5k weergaven
hey peoples, zal me ff voorstellen. Ben Charlie en aankomende vrijdag kenne we onze nieuwe aanwinst ophalen: de Sorento EX 4WD 2003. Heb hiervoor bij de fiat bravo club gezeten en daar veel know how gekregen en dat hoop ik hier ook te krijgen.
Laatste antwoord door Forbidden, -
even voorstellen
door lucsandy- 1 antwoord
- 821 weergaven
Wij zijn Luc & Sandy uit Belgie We hebben een KIA Venga 1.4 crdi 75pk Grtn Luc
Laatste antwoord door Alex VB, -
- 4 antwoorden
- 1,2k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Willem en wij rijden in een Sorento 2.4 bj. 2004 met lpg-installatie. Wij hebben deze auto al een aantal jaren en zijn opzich best wel tevreden. Helaas heeft de auto ons afgelopen week langs de route du soleil in de steek gelaten en hebben wij een aantal dagen langer "vakantie" mogen vieren om de auto te laten repareren. Ik hoop via de kiaclub antwoorden te vinden op de vragen die zijn ontstaan door deze pech en wat er nog meer kan volgen? Met vriendelijke groet, Willem.
Laatste antwoord door edwin-538, -
Nieuw lid
door Don Geffeh- 0 antwoorden
- 890 weergaven
Hallo beste mensen, Via deze weg wil ik mij graag aan jullie voorstellen als nieuw lid. Vorige week heb ik een nieuwe Sportage X-ecutive plus pack besteld. Momenteel rijd ik in een zwarte Nissan Qashqai en ben ik zeer tevreden over deze auto. Ik heb deze auto nieuw gekocht is hij is nu iets meer dan 2,5 jaar oud. De auto was zeker nog niet aan vervanging toe. Maar ja dan wordt je uitgenodigd voor een preview voor de Sportage en maak de "fout" om daar naartoe te gaan. En dan ben je verkocht! Omdat we een paar dagen later op vakantie gingen besloten we pas na de vakantie er echt werk van te maken. Het was dus wel even slikken toen we na de vakantie de aangepaste prijs zage…
Laatste antwoord door Don Geffeh, -
- 1 antwoord
- 932 weergaven
Hallo, Even voorstellen. Wij zijn Marel en Marjan en rijden sinds 2005 een KIA Sportage. In eerst instantie vond ik het een waanzinnig grote wagen om als vrouw in te rijden maar nu is hij helemaal top.!! Zijn al een paar keer op skivakantie geweest en onze 2 liter klimt als een geit tegen de steile bergweggetjes !! Het omleggen van sneuuwkettingen is wel een heel werk maar gelukkig is dat nog maar 1 keer nodig geweest. Wij zijn heel tevereden over onze KIA maar er zijn toch een paar dingetjes die wij via dit forum willen vragen of laten weten. Hoop dat wij gezellige en nuttige tip kunnen uitwisselen. Groeten en tot horens:lol: Marjan
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
Hallo beste Kia rijders, Ik ben een nieuw lid. Woon in Cuijk en sta op het punt binnenkort een nieuwe Kia Sportage X-clusive te kopen. Kleur zwart met veel chroom. Momenteel rijd ik een ander merk en heb geen ervaring met Kia. Volg de nieuwe Sportage al heel lang en bezit zeer veel foto's. Ik hoop straaks regelmatig met jullie te kunnen meedoen in het forum. Het lijkt mij leuk jullie te kunnen spreken. Laat eens wat horen als je nieuws hebt. Weet iemand wat de huidige levertijden zijn? Tot schrijvens!
Laatste antwoord door kogerbouw,