Nieuwe leden / evenementen
-
- 4 antwoorden
- 1,1k weergaven
Goedemiddag, mijn naam is Mike Kooijman en in Augustus krijg ik mijn nieuwe Kia Ceed SW 1.6 CRDI 115 met Comfort Pack. De kleur is Machine Silver (bedrijfspolicy). Nadat mijn ouders een Kia zijn rijden, de Magentis, ben ik eigenlijk overstag gegaan. Dat was al een heerlijke auto om in te rijden. Ik heb op dit moment een Opel Astra Station, en tijdens de proefrit heeft de Kia Cee'd SW me erg positief verrast. Wat een ruimte!!!!! Hoop op veel plezierige kilometers. Groet Mike
Laatste antwoord door Richard Limburg, -
- 7 antwoorden
- 1,2k weergaven
Yep,weer een Kia erbij in Nederland,1.4 Ceed SW Seven. Na 23 jaar Suzuki (Alto,Baleno)nu een Kia.Lang gewikt en gewogen en vele testen gelezen te hebben besloten om een Kia te kopen.Al in januari aangemeld op het forum om veel informatie te zoeken nu toch effe voorstellen.Proefrit gemaakt en gelijk overstag gegaan.Heb er nu 1100 km op zitten en bevalt super. wat een comfort en ruimte,alleen nog afwachten hoe hij rijdt met (kleine caravan).hopelijk komt de update van de navigatie snel,en blijven de matten in goede staat. Frankia
Laatste antwoord door Richard Limburg, -
- 42 antwoorden
- 8,8k weergaven
Geachte leden, zoals in een ander draadje besproken wil ik gaan proberen om in 2010 weer een Kia Meeting te organiseren. Daar er in het oorspronkelijke bericht verschillende data worden geroepen, ben ik erg nieuwsgierig naar jullie mening. Let op! Reageren op dit bericht is welkom, mits het over het wanneer gaat. Gezien gebeurtenissen elders op het forum, gaan we er de komende tijd maar eens beter op letten dat men A. on topic blijft en B. elkaar met respect behandeld en C. elkaar in zijn/haar waarde laat. Dus nogmaals, reageren middels een antwoord is prima, zolang het maar over het juiste topic gaat. Reageren op de poll is natuurlijk een must! Over de poll: Je ku…
Laatste antwoord door El-Rio-Grande, -
- 29 antwoorden
- 6,1k weergaven
Wil een kia soul dag organiseren in Limburg. Waar we onder het genot van een hap en een drankje (fris). Een leuke landelijke dagtour maken in de omgeving van Maastricht, Roermond, Horn, Thorn enz. Heb al een paar locaties op het oog waarvan ik denk dat we gebruik mogen maken van de faciliteiten. Maar moet natuurlijk weten of er onder de forumleden genoeg animo is of zelfs mensen die me mee willen helpen. Bedoeling is Tussen april en juni 2010. Laat wat van je horen. Groetjes, Relena
Laatste antwoord door Relena, -
- 8 antwoorden
- 1,5k weergaven
Mijn naam is Marcel en sinds januari in het bezit van een gloednieuwe Kia Sorento. Na 12 jaar in alle tevredenheid een Daewoo Espero te hebben gereden, nu gekozen voor een Kia. De voornaamste reden tot deze keuze is de hoge zitpositie, de ruimte en de fijne rijeigeschappen. Het rijden is door de hoge zitpositie zeer overzichtelijk.
Laatste antwoord door bigwade, -
SOUL - Rookie
door Patrick79- 4 antwoorden
- 822 weergaven
H
Laatste antwoord door Alex VB, -
- 22 antwoorden
- 2,8k weergaven
Hallo, Na lang nadenken en lezen toch eens een proefrit gemaakt met een cee'd sw seven. Na de proefrit gelijk even aan tafel gaan zitten en na wat onderhandelingen op een prijs uitgekomen die ik van te voren in gedachten had om op uit te komen en gelijk besloten om maar te tekenen. Het is dus de Cee'd SW Seven geworden met als enige extra een trekhaak. Niet bedoeld voor een sleurhut, die heb ik toch niet, maar voor een fietsdrager. De gekozen kleur is Phoenix Gray geworden. Ik ga hem ophalen op 5 mei. Dat had veel eerder gekunt, maar bewust even iets latere levering gekozen. De rede om voor de SW te gaan is vooral om wat meer laadruimte te hebben ten opzichte van mi…
Laatste antwoord door nvandijk, -
- 2 antwoorden
- 946 weergaven
Hallo ik ben Hans Na jaren in diverse Mitsubischi''s space stars te hebben gereden {trouwens met veel plezier} mag ik binnenkort ( 1 a 2 weken) de trotse bezitter van de Kia Sportage zijn en zal met trots over de wegen van Limburg rondrijden
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
Hallo Ik ben Frank en woonachtig in Purmerend .. En rij nu zo,n 3 jaar Nissan QaishQai 2.0 4wd Maar..ik heb vandaag (8 Mei 2010) de nieuwe Kia Sportage bewonderd in de showroom en was zo onder de indruk van deze wagen dat ik vanmiddag samen met mijn vrouw het koopcontract heb getekend voor een 2.0 cvvt X-clusive Firts Edition in de kleur SAND-Tracks (met.bruin) ..een zeer complete auto met vele mooie opties : Navigatie ,glazendak ,18 inch velgen enz... Ik heb eerder een KIA Sportage gehad nieuw in 2005 en heb daar 2.5 jaar met veel genoegen in gereden ...totdat ik in 2007 de Nissan QashQai zag staan en die nu dus ruim 3 jaar oud is ..... en ja ..en dan gaat het weer…
Laatste antwoord door zwafra, -
- 2 antwoorden
- 928 weergaven
Wij hebben gisteren een Kia Venga gekocht. Over enkele weken kunnen we hem ophalen. Wij zijn zeer benieuwd. Frans en Anja Klomberg
Laatste antwoord door Woeper, -
Surfend op het net kwam ik toevalligerwijs deze site tegen. Ik ben G
Laatste antwoord door Peterrrrr, -
- 3 antwoorden
- 1,1k weergaven
Afgelopen donderdag hebben we de nieuwe Kia Cee'd SW Se7en Business 1.4 opgehaald bij de dealer. De verkoper nam ruim de tijd voor de aflevering en zorgde ervoor dat alle features van de auto even werden uitgelegd. Helaas was de afneembare trekhaak niet goed gemonteerd, daar moeten we even voor terug een dezer dagen. Niet zo'n groot probleem .. De navigatie werkt uitstekend, nog steeds alleen in het engels, maar daar komt een update voor. De bluetooth herkende de mobiel (Samsung Soul SHG U-900) direct, alleen het telefoonboek werd niet gesynchroniseerd. Iemand die daar een oplossing voor heeft ??? Voor de rest tot nu toe 1 conclusie : veel auto voor niet al teveel geld…
Laatste antwoord door rednAS77, -
- 2 antwoorden
- 901 weergaven
Momenteel rijdt ik een Mazda6. Niks mis met die auto, integendeel. Maar na een paar jaar begint het bij mij altijd te "jeuken" en ben ik in voor iets nieuws. En toen kwamen daar de foto's langs van de nieuwe Kia Sportage. Dat lijkt me dus wel een mooie opvolger voor mij. Als ie het wordt zal het nog wel een jaartje duren want mijn Mazda is van 2008 en een geldboom heb ik nog niet ontdekt mijn tuin Tegen die tijd is ook bekend hoe de Sportage gaat verkopen. Ik verwacht er best wat van. Wmb moet een auto goed verkopen (voor de restwaarde), maar niet te goed, want dan ben je zo'n kuddevolger. Over een jaar is er misschien ook wel meer te kiezen qua motoren en zo.
FF voorstellen
door gert- 4 antwoorden
- 957 weergaven
Hallo, ik ben Gert en sinds 1 week in het bezit van een Zwarte Kia Sportage 2.0 2 WD Executive BJ 2006. Tot nu toe zeer tevreden over de auto.
Laatste antwoord door Plazaboy, -
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
Hallo allemaal. Binnenkort een Venga 1.6. Met name deze gekozen om een caravan (1200 kg max) te trekken. Hij is sterker dan mijn huidige Chevrolet Tacuma waar ik ook op uitgekeken ben. Heeft iemand tips waar ik op moet letten bij de aflevering?
- 17 antwoorden
- 1,7k weergaven
Hallo allemaal, Sinds enkele weken kijk ik al een beetje rond op het Kia-forum. Ik heb al enkele vragen gesteld en antwoorden gegeven... Morgen 23-4 is het zo ver dan krijgen wij onze nieuwe witte! Venga X-tra + Comfort Pack! Verder heb ik er lm-velgen en een trekhaak op laten zetten. De Venga wordt door drie personen: mijn vrouw, onze dochter (8 jaar) en ikzelf gebruikt. Als fanatieke kampeerders zochten we een ruime en praktische auto die er ook nog leuk uitziet. De Venga heeft het, oa. door de 7 jaar garantie, gewonnen van de Honda Jazz (slimme auto met goed weggedrag maar niet echt een mooi design). Vanaf morgen rijdt er dus weer een nieuwe Venga (in de regio Delf…
Laatste antwoord door Smart, -
- 8 antwoorden
- 1,2k weergaven
Hallo ik ben Rob, zelfstandig ondernemer uit het Oosten van het land. Na jaren Peugeot 307 SW te hebben gereden, werd mijn intresse gewekt voor het merk Kia. Met name de Cee'd sw viel mij op, als mooie auto. Op 2e Paasdag zijn mijn vrouw, zoontje en ik maar eens een ritje gaan maken in een 1.4 benzine SW versie. Deze vond ik al best redelijk pittig rijden. Maar vanwege het aantal kilometers dat wij jaarlijks maken, zullen wij een diesel rijden. Na het ritje waren we overstag en hebben deze week de bestelling geplaatst voor een Pewter Beige Metallic 1.6 (115pk) diesel in de SW X-ecutive uitvoering, met het Comfort Pack. De garage vertelde me, dat ie als de auto voor …
Laatste antwoord door Peterrrrr, -
- 3 antwoorden
- 868 weergaven
Hallo Kia-rijders, Over een paar weken hoor ik er ook bij. Vorige week heb ik een Kia Cee'd SW Se7en Business 1.4 besteld (Piston grey). Redenen om voor deze auto te kiezen zijn : mooi model (heeft wat van de Peugeot 407), complete uitrusting, genoeg ruimte en natuurlijk ook de niet al te hoge prijs. Eigenlijk zou ik me even voorstellen : ik ben Rob (1957), getrouwd met Ellie. We hebben 2 zoons (1993 en 1996). We wonen in Zeist. Op dit moment rijden we nog in een Chevrolet Tacuma Style 1.6 uit 2006 (Denim blue). Zo gauw de Kia is afgeleverd en de eerste kilometers erop zitten horen jullie weer van me ... groet, Rob
-
- 5 antwoorden
- 1k weergaven
Hallo vrienden van de Kia club, ik ben Edwin Bolten 58 jaar en 8 jaar in het bezit van de Kia Sorento (eerst 2,5 Diesel en nu 3,3L op LPG). Ik woon in Almere en heb als beroep verwarmingsmonteur en airconditioning.
Hallo Mede KIA rijders en liefhebbers, Ik heb het wazige idee om met zijn allen een GRATIS Meguiar's poetscursus/demonstratie te volgen. Maar eerst wil ik kijken hoeveel mensen hier interesse in hebben. Het is nl. zo dat er minimaal 5 mensen en max
- 4 antwoorden
- 1,1k weergaven
Hoi, mijn naam is Teun en ben nu 2 maanden Kia Sportage 2.0 E-ecutive 2/WD, LPG rijder van 2008. Bevalt prima. Was wel even wennen na een Ford C-max cvt. 1.6 TDCI. Nu moet ik weer schakelen en de motor maakt veel meer toeren. Maar bevalt nu uitstekend, en geen trammelant meer.....
Laatste antwoord door bigwade, -
- 11 antwoorden
- 1,6k weergaven
Hallo, Ik ben Ko uit Vlissingen. Na een paar maanden hier van alles gelezen te hebben ga ik me zelf nu maar eens voorstellen. Ik heb sinds eind december een zwarte kia sorento 2.4 adventure van december 2005. Voorzien van sidebars, kenwood 2-din radio/navigatie, parrot, parkeersensoren achter. 2 weken geleden zijn er nieuwe parkeersensoren opgegaan, voor en achter want de vrouw is niet zo heel groot en de auto wel vindt zij . We hadden een opel corsa maar ook 2 oudduitse herders (teefje 3 jaar en reu van 11 maanden). Deze combinatie was niet zo confortabel dus er moest een andere auto komen. Mijn vrouw wilde ook hoger zitten in een auto dus uiteindelijk op de sorento uitg…
Laatste antwoord door Hanne, -
Even voorstellen
door Pino- 3 antwoorden
- 823 weergaven
Helemaal vergeten mij voor te stellen. Hallo ik ben Ton en rij op dit moment een Kia Sportage 2.0 E-ecutive benz. uit 2007. Ben hierover, behalve het verbruik dan, zeer tevreden. Afgelopen vrijdag ingeruild voor een Kia Cee'd SW 1.4 Se7en, ben benieuwd.
- 14 antwoorden
- 2,2k weergaven
Mijn Kia Pride stationwagen is tien jaar oud, ik ben 79, maar moet nog even mee. Nu een Picanto aangeschaft met airco. De auto wordt volgende week afgeleverd en ik verheug op de nieuwe aanwinst. Met vr.groet. Infra.
Laatste antwoord door Smart, -
- 4 antwoorden
- 1,1k weergaven
Goedemorgen, Ik Ben Richard uit Venlo. Ik heb op het moment een Opel astra Sw, maar die is reeds ingeruild op een Cee'd Sw 1.4 7 in de kleur Piston Grey. Nu is het alleen wachten tot de dealer zal bellen dat hij klaar staat om op te halen. Ik ben echt benieuwd hoe alles werkt en hij rijd. Ik heb dan wel proef gereden, mar ja die paar meter die je dan rijd.... maar de eerste indruk was in iedergeval h
Laatste antwoord door Woeper,