Nieuwe leden / evenementen
-
ff voorstellen.
door jk2510- 9 antwoorden
- 1,1k weergaven
Hoi Allemaal, Mijn naam is Jeanette en ben sinds vandaag de trotse eigenaar van een nieuwe picanto. Hiervoor heb ik een Ford Ka gehad. Hopelijk kan ik hier nog leuke tips en goede ideeen opdoen. Groetjes Jeanette
Laatste antwoord door Hasselt, -
- 9 antwoorden
- 1,2k weergaven
Even voorstellen.......... Mijn naam is Ralph Karssen ( Poco2009 ), woonachtig in Beverwijk. Ik ben sinds 15-08-09 bezitter geworden van een Kia Sorento 2.4 EX uit 2005. Aanschaf van de auto was noodzakelijk ivm gezinsuitbreiding van 2 kinderen naar 3 kinderen tot de leeftijd van 4 jaar. Enige tijd op zoek geweest naar een auto, passend bij onze wensen en omstandigheden. Keuze was uiteindelijk een Sorento. Was eerlijk gezegd niet op de hoogte van auto's van Kia. De auto die we hiervoor hadden was een Ford Mondeo 2.5 V6 uit 2002 met full options. Prima auto, maar te klein voor 2 volwssenen en 3 kinderstoeljes. De Sorento gaat ook gebruikt worden voor autovakanties…
-
- 5 antwoorden
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal!!!! Even voorstellen, Ik ben Dave en sinds kort trotse bezitter van een Venga 1.4 x-tra dus dacht laat ik me hier maar gelijk op dit mooie forum inschrijven! Probeer later nog wel even wat fotoos van mijn bolide er op te zetten.... Dave
Laatste antwoord door Aart.S, -
- 21 antwoorden
- 2,9k weergaven
Goedendag mede kianen, Voor mijn naam "stukkeduck" verwijs ik naar mijn site . De daar toegepaste naam werd op mijzelf toegepast door een Burton-clubgenoot nadat ik op de A4 met de motor onderuit was gegaan. Sinds een ruime maand zijn mijn vrouw en ik de blije bezitters van een KIA Soul X-tra. Eerste kennismaking met de auto was voor mij even schrikken, zo vierkant..... Inmiddels ben ik daar blijkbaar aan gewend geraakt en vind het model steeds leuker en mooier worden. Daarnaast vind ik de rij-ervaring tot nu toe gewoon top. De ingeruilde Renault Scenic deed dat zeker niet beter en onbetrouwbaarder dan een Renault (je schijft het met A U maar spreekt het uit met de O…
Laatste antwoord door stukkeduck, -
- 37 antwoorden
- 3,6k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Peter en zeer binnenkort (eerste week januari) de trotse eigenaar van een nieuwe Kia Cee'd 1.4 SW se7en edition in de kleur Machine silver. Dit is ook onze eerste 'nieuwe' auto. Hiervoor in verschillende auto's gereden die minimaal 5 jaar oud waren. Onze huidige auto, een renault laguna break uit 1998 heeft ons tot op heden nog niet in de steek gelaten, maar aangezien wij nu meer op de weg zitten dan voorheen wilden wij toch iets anders en vooraal 'iets' nieuwer. We hebben heel wat auto's overwogen, maar na de testrit met de cee'd waren wij gelijk verkocht. Zodra hij voor de deur staat zal ik een aantal foto's plaatsen gr. Peter
Laatste antwoord door Alex VB, -
- 14 antwoorden
- 1,6k weergaven
Dag forum bezoekers, 20 januari 2010 is het zover. Dan ga ik in Zwolle bij Dealer Leerentveld mijn nieuwe champagne silver Kia Vega 1.4 X-ecutive ophalen. Heb altijd Mercedes gereden met haar vooruitstrevende technologie, maar volgens mij zit er tegenwoordig in de Kia net zoveel of misschien wel meer op. Leuk om over van alles op dit forum te kunnen lezen en van leren. Groeten Kees:clap:
Laatste antwoord door bigwade, -
- 25 antwoorden
- 2,9k weergaven
Hallo, Ik ben Jeroen, wij rijden normaal gesproken al jaren lang SEAT, eigenlijk altijd met veel plezier. Totdat ik eigenlijk mijn toen jongste auto ooit kocht 3 en half jaar geleden, een Seat Toledo typ II. Buiten naar mijn idee nogal veel problemen met de boordcomputer, en andere "gewone" slijtage dingen, en onderhoud. Heb ik nogal veel problemen gehad met lekkage, een bekent probleem met mijn type Toledo en Leon. Daarom is hij ongeveer 5x terug geweest naar de garage alleen al om dit op te lossen. En heb ik van deze Seat even niet zoveel plezier beleeft. Nu gaan we voor het allereerst een nieuwe auto kopen, en denken erg veel auto te kopen voor relatief weinig geld,…
Laatste antwoord door Roderik, -
hallo ik ben bradly ik rij sinds 6 weken een kia joice g3 bouwjaar 2002 en ik ben zeer tevreden over mij kia wegens gezinsuitbreiding moesten we wel een gezins auto hebben naar lang zoeken en twijfelen
Laatste antwoord door brouwer2001, -
Even voorstellen
door ger.w.- 9 antwoorden
- 1,1k weergaven
Hallo Ger, 65 jaar. Zojuist na 5 jaar sportage te hebben gereden (2.7 aut) mijn nieuwe sorento opgehaald. Een "zwarte parel" waar ik de komende jaren veel plezier aan hoop te beleven. Voorzien van alle mogelijk accesoires dus dat wordt genieten. Ben nog op zoek naar een mooi dubbeldin radio/navigatiesysteem omdat de standaard installatie mij niet kan bekoren. De standaard door Kia geleverde pioneer heeft nog al slechte reviews. Wie heeft de goede tip voor een mooi passend systeem (let op de rode kleur van de toetsverlichting) dat niet al te "jatgevoelig" is. (dus met afneembaar front )
Even voorstellen 1 2
door philippe- 33 antwoorden
- 4,4k weergaven
Hallo hierbij wil ik me toch even voorstellen. Ik ben philippe en woon in belgie ik rijd met een kia pro ceed 16 crdi 115pk sport , ik ben er zeer content van . Na al eens op het forum ronsgeneust te hebben wou ik toch eens hallo zeggen
Laatste antwoord door Tripzor, -
Hallo mijn naam is Marc. Mijn aankomende auto zal waarschijnlijk een Kia Sportage of een Hyundai Tucson gaan worden. Qua looks spreekt de Sportage me het meeste aan, vandaar dat ik op dit forum terecht gekomen ben. Ik zal de komende tijd vooral veel op dit forum aanwezig zijn als lezer van de vele nuttige topics.
Laatste antwoord door Peterrrrr, -
Hallo mensen, Heb mij vandaag aangemeld als nieuw lid. Heb sinds kort een sephia 1.5 i uit 1998. Prima wagen als nieuw en weinig gelopen. Ben alleen op zoek naar de bijbehorende 'owners manual' . zat er niet bij. Heb ook via Kia geprobeerd er nog een te vinden. Is er nog iemand die dit boekje in zijn bezit heeft en het evt. even uit wil lenen om te kopieeren ? Alvast dank voor reactie groeten aan iedereen Jacques
Even voorstellen
door Ben- 16 antwoorden
- 1,3k weergaven
Hallo allemaal, Als koper van een nieuwe Venga ben ik terecht gekomen bij jullie club. Ik rij nu gedurende 2,5 jaar een Kia Magentis (naar volle tevredenheid) en ik heb vlak voor de jaarwisseling een nieuwe Kia besteld. Ik hoop via de club veel weetjes en tips te mogen ontvangen en wellicht ook te kunnen geven Groeten
Laatste antwoord door Smart, -
Een nieuw lid!
door Gast Venga 2010- 15 antwoorden
- 1,3k weergaven
Hallo, Theo en Regina (Flevoland) willen zich even bij jullie voorstellen. We zijn ook lid geworden van de Kiaclub Nederland en geven hier te kennen dat wij een Kia Venga, 1.6 CVVT, X-ecutive, kleur steel gray, met trekhaak en zonder type aanduiding hebben aangeschaft. Levertijd 9 weken en kregen de korting van € 900 kado. We hebben veel veel plezier een proefrit gemaakt en zijn dan ook zeer tevreden over de Venga. Na 16 jaar, Opel te hebben gereden ruilen we de Opel Meriva in. Als de Venga afgeleverd wordt schaffen we weer gelijk winterbanden op velg aan. Als het zover is publiceren we ook enkele foto's. We hopen op veel tips en leesplezier. Ook als het maar even kan, …
Laatste antwoord door Hasselt, -
- 57 antwoorden
- 9,5k weergaven
Ik heb er veel en lang over nagedacht, maar ben er nu toch wel redelijk over uit... In 2010 wil ik echt weer een Kia (Speed) Meeting gaan organiseren. Bij deze wil ik dan ook heel graag jullie belangstelling pijlen middels bijgevoegde poll. Uiteraard kunnen jullie onderstaand ook tips, suggesties, comments e.d. posten. Datum en locatie zijn nog niet bekend. Daar denk ik nog over na. Mijn doelstelling is in elk geval Juli of Augustus 2010. Ik overweeg dan ook de mogelijkheid voor een Barbeque, om gewoon echt een leuke, gezellige dag te maken. Wat betreft locatie probeer ik iets te zoeken wat een mooie locatie is, waar wellicht ook off-road gereden kan worden door de …
-
Even voorstellen
door Ruurd- 7 antwoorden
- 876 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Ruurd en sinds vorige week de trotse bezitter van een Sorento CRD EX uit 2003.
Laatste antwoord door El-Rio-Grande, -
Hoi, ik ben Zimon, en ingelogd om een probleem te zien oplossen op de pride afdeling. Ik heb een 13glxi uit 1996 en rij er bijna zo`n twee jaar in, ongeveer 13000 per jaar. Ze is wat gedeukt en roestig maar ze rijdt heerlijk. Ik keek op dit forum om te zien of iemand een lagerprobleem heeft zoals ik.
Laatste antwoord door bigwade, -
ik ben nieuw
door picanto3107- 12 antwoorden
- 1,4k weergaven
Hallo mensen, Ook ik ben een nieuw lid. Ben kristel 26 jaar. Heb in september 2008 een nieuwe picanto gekocht:-o. Dus rij nu ruim een jaar in de picanto. Hij bevalt me prima, heb er nu alweer 28000 km mee rond gereden. Ik heb een 1.0 Xtra uitvoering. In de orange soda kleur. Ik ben lid geworden om zo eens meer over de kia te weten te komen. groetjes kristel
Sorento --> VENGA!!
door Hanne- 6 antwoorden
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal, ik heb sinds 2,5 jaar een Sorento en heb op 24-12 een nieuwe Venga besteld! De Sorento is veel te groot nu ik geen paardentrailer meer moet trekken ( mijn dochter heeft nu een vrachtwagentje...) en ik rij nu ook minder kilometers.Dus een diesel is nu niet meer nodig. Nog iemand interesse?? Ik heb hem ingeruild, maar de Venga wordt pas over 3 weken geleverd...... ( de Sorento heeft extra versterkte achtervering..) Ik heb een zwarte Venga besteld, en verwacht er net zo veel plezier aan te beleven als aan mn Sorento... gr Hanneke
Laatste antwoord door tvl2000, -
off road rijden
door njcd24- 7 antwoorden
- 2,9k weergaven
Gaan er nog wel eens mensen met een sorento off road rijden? Of is er ergens een club? Met vriendelijke groet, Niels
Laatste antwoord door Peterrrrr, -
Even voorstellen
door kiashuma- 5 antwoorden
- 1,1k weergaven
Hallo ik ben nicky, ben 21 jaar, en ben in het bezit van een kia shuma 1 uit 1999 op lpg
- 7 antwoorden
- 916 weergaven
Hallo mijn naam is Sven en ben 21 jaar. Ik heb al enige tijd mijn rijbewijs en dit is mijn derde auto. Mijn eerste auto was een Seat Ibiza maar helaas is deze total loss geraakt buiten mijn schuld om. De 2e auto was een Megane coupe maar ivm ruimtegebrek heb ik deze van de hand gedaan en ging ik op zoek naar een andere auto. Ik kwam uit bij de Kia Rio Hatchback uit 2004 en kon deze voor een mooie prijs kopen. De auto is lekker ruim en rijd geweldig. Ik hoop dat ik er nog veel plezier mee kan beleven. Groeten!
Hallo, Ik zal me maar eens even voorstellen! Mijn naam is Boudewijn en heb sinds juni dit jaar een Sportage 2.0 2WD met LPG G3. Heb hiervoor voornamelijk italiaanse auto's gereden, maar was al de elektronische problemen zat. Wilde daarom een japanner maar liep toen tegen een Sportage aan. Was meteen verkocht. De auto rijdt fantastisch het is echt een plezier om in te rijden. Zijn met de familie naar zweden geweest, prachtig rijden. Heerlijk die cruise controle, de auto reed in Zweden tegen de 1 op 10 en dat voor gas, maar je mag daar niet harder dan 110. Ik rijd elke dag ongeveer 90 km, ligt aan mijn voet en cruise controle gebruik wat de auto neemt. Had me op een hoog…
- 8 antwoorden
- 1,3k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Dani
- 13 antwoorden
- 1,2k weergaven
Gisteren de nieuwe Venga 1.4 CVVT X-ecutive opgehaald. Na 6 jaar Ford Fiesta waren wij aan een andere auto toe, bij de nieuwe Fiesta stote ik mijn hoofd door de nieuwe sportieve daklijn en daardoor viel de Fiesta af, verder had Ford niet een geschikt alternatief. Vervolgens maar eens bij andere merken gaan kijken, de auto moest iets groter en hoger zijn. Bij KIA kwamen wij de Venga tegen en deze voldoet precies aan onze wensen en het was liefde op het eerste gezicht, vandaar de nickname Vengalover. Onze eerste indruk is dat de Venga een fantastische auto met een geweldige zit en uitrusting is, wij hopen er ook lang plezier van te hebben. Vriendelijke groet Pim alias Ve…
Laatste antwoord door Smart,